11.

1.5K 74 2
                                    

Maks

Nisam mogao da verujem da je pristala da se uda za Lukasa kretena ali opet to je bila Sofia a ona je bila jebeni kontraš. U trenutku kad sam je čuo da je izgovorila jebeno da onom šupku, osetio sam se kao da me je polila kantom ledene vode. To nije bilo ispravno. Kao što nije bilo ispravno ni to da čekam dete sa Đanom. No, život mi je pisao sopstvenu komediju sa tragovima horora i drame a ja sam bio u prvom redu. Sve je bilo tako jebeno pogrešno. Da sam se ja pitao, kao što nisam, sad bih ja bio taj za koga je Sofia pristala da se uda a ona bi bila žena koja nosi moje dete. Ne znam odakle u meni takav poriv da je ona baš ta, broj jedan i savršena za mene ali znam da sam to osetio prvi put kad sam je video u onom klubu još pre nekoliko godina.

Dve nedelje nakon vikenda iz pakla, Đana je bila na poslu a ja sam sasvim slučajno u njenim stvarima video izveštaj od ginekologa star mesec dana u kome se uopšte ne pominje nikakva trudnoća. Bila je trudna koliko i ja. Bio sam odvratan ali likovao sam i ni najmanje nisam bio opterećen činjenicom da je bila blizu da mi se usere u život. Osim toga, ono što me je jebeno fasciniralo je da na tom izveštaju piše da je izvadila spiralu čim se vratila u Boston, tako su se datumi poklapali. Nije imala spiralu pre nego što je otišla na put oko sveta. Zašto ju je onda stavila? Jebena Đana me je varala dok je radila ko zna gde po svetu a to je bilo komično koliko mi nije smetalo. Osetio sam samo neverovatno olakšanje i taj dan sam se cerio kao da sam dobio na lutriji. Pet dana kasnije sam se suočio sa njom nakon debelog razmišljanja. Pljuštale su uvrede sa obe strane, ona je vrištala i bacala stvari na mene jer sam je provalio da laže a meni je kamenčina pala sa srca jer neću dobiti dete sa lažljivom budalom. Dva dana kasnije iselio sam se iz stana i ostavio je da se davi u svojoj laži. Bio sam na sedmom nebu.

Život mi je konačno upao u kolotečinu iako sam sa strepnjom svaki put slušao šta radi Sofia kad bih pozvao oca. Bojao sam se da ona ne ostane u drugom stanju ili se stvarno uda za Lukasa kretena. Dok sam se okrenuo prošla je cela godina a ja nisam mrdnuo sa mesta. Redovno sam predavao na fakultetu, družio se sa Džordanom, našla se i poneka žena sa kojom bih proveo noć ali osim toga sve je bilo bezveze. Moj otac nije bio preterano razočaran informacijom da ipak neće biti deda i konačno mi je rekao da mu se Đana nikada nije previše sviđala. Maria i ja smo obavili kratak razgovor, sličan onom kad sam tek saznao da je Đana trudna. Pretpostavio sam da je prenela Sofii sve što se kod mene dešava ali Sofia se jednostavno više nije pojavljivala u njihovoj kući kad bih ja odlazio tamo. Prošla je cela godina a ja nisam imao nikakvu informaciju o njoj. Bilo je to sranje.

Početkom decembra, odlučio sam da posetim tatu i Mariu. Odneo sam gomilu poklona jer sam imao planove za Božić i Novu godinu i proveo nekoliko opuštenih dana sa njima i onda ih zadnje veče pred polazak kući poseo u dnevnu sobu na razgovor.

- Imam nešto da vam saopštim.

- O bože sine šta je sad? - moj otac se uhvatio za glavu. Navikao je na svakakve moje izjave i sranja ali sa tim je završeno.

- Volim Sofiu.

- Koju Sofiu Maks?

- Moju Sofiu dušo. Maks i Sofia mute nešto, očigledno je.

- Očigledno Maria? Kako ja ne znam za to?

- Dušo zauzet si pecanjem i takvim stvarima. Ne bi video slona ni da ti sedi u dnevnoj sobi. Znam to odavno Maks ali se prosto pitam zašto si čekao toliko dugo da nam kažeš?

- Ne znam, bila je tu Đana i njena lažna trudnoća, zatim se Sofia verila sa Lukasom i tako dalje. Ne želim da se uda za njega, želim da se uda za mene.

- Ti si ozbiljan?

- Maria molim te da li bih razgovarao sa tobom i mojim ocem o ovome sada da nisam? Problem je samo ona. Ona ne želi mene i ne želi da ima bilo šta sa mnom iz prostog razloga a to je jer se boji kako ćete vi reagovati i što će biti čudno jer smo mi zajedno i naši roditelji su zajedno.

Kako sam zavolela MaksaWhere stories live. Discover now