6

1.3K 72 12
                                    

Sofia

Gledala sam svoja posla kao i uvek. Radila sam puno, nekad i dodatne sate jer sam htela da zaradim. Osim toga, trudila sam se da što manje vremena provodim u kući zajedno sa Maksom i Đanom jer mi se naš trojac nije dopadao. Italijanka, smerna, fina i sva oh previše sam ljubazna je bila sve to kad je Maks bio u tu. Ali zato je zadnjih nedelju dana, od kad sam načula onaj razgovor, postala jebeno odvratna prema meni. Koristila je svaki sekund da mi se podsmeva ili priča neke dvosmislene gluposti kao da sam glupa i ne mogu da ukapiram šta zapravo hoće da kaže. Ćutala sam i trpela jer mi stvarno nije trebala još jedna rasprava sa Maksom ali je od svega glava počinjala da me boli. Ovde sam došla jer mi je trebao mir a onda se pojavila ona i rešila da me maltretira. Daću njegovoj verenici još dva dana fore a ako ne zauzda jezičinu, jebaću joj mater na finjaka. Ipak ne na finjaka, povlačim to što sam rekla.

- Dobro jutro Sofia. - ranoranioci su već bili za stolom i doručkovali. Maks me je standardno ignorisao, nismo bili u najboljim odnosima nakon što sam ga izvukla iz kreveta u pola noći da mi otključa vrata.

- Dobro jutro Đana. Kako si spavala?

- Nisam spavala. - nasmešila se kretenski a onda se pribila uz Maksa. - Izvini ako nisi mogla da zaspiš zbog nas.

- Sve je uredu, stavila sam čepiće u uši nisam čula ništa. Kako...

- Da, uostalom došla si negde tek pred zoru?

- Da jesam.

- Auh devojko, daj neke sočne detalje. Svaku noć te dovozi neki besan automobil, Maks i ja smo ti kao stari bračni par, kod nas nema ništa posebno, ali kladim se da si ti puna dobrih priča. - ona me stvarno testira. I da je istina to što priča ja nikome ne polažem račune.

- Moraću da vas uskratim za detalje sada, možda nekom drugom prilikom.

- Nisi zanimljiva. - Đana je odmahnula rukom a oči su joj ludački išle levo desno. Kao da se stvarno jako trudila da mi kaže nešto što bi me uvredilo. Razumem je zaista, misli da Maks i ja nešto mutimo njoj iza leđa, pa hoće da se otarasi svoje pretnje. Jadno je što radi to na tako pogrešan način. - I kako je na poslu? Hoćeš li uskoro napredovati sa konobarice na šankera?

- Đana. - Maks je spustio pogled sa novina i tiho joj se obratio.

- Šta sam rekla? Pa bolje je biti šanker nego konobar dušo.

- Upravu si. Ali ne, zapravo od danas ću biti u računovodstvu. Bolja je plata a kraće radno vreme.

- Zar za to ne treba neka diploma?

- Treba.

- Ahaa. Pa, da li si uzbuđena? Mislim, razumem da si se baš brzo sa konobarisanja prebacila na računovodstvo. Kako to?

- Ja sam uvek uzbuđena Đana. To se valjda svima dopada. - nasmešila sam joj se slatko a Maks se malčice ukočio.

- Uuu opasnice. Pa onda, želim ti svu sreću ali sam sigurna da ti ne treba.

- Hvala Đana. Vidimo se kasnije, idem da se spremim za posao. - uzela sam jabuku i kafu i otišla gore u svoju sobu. Nakon što sam izboksovala jastuk u potpunoj tišini jer sam gorela od besa, sela sam na krevet i dobro promislila. Volela sam da se svađam i raspravljam više nego hleb da jedem. To bi potrvdila i moja majka. Ništa nije bilo bolje od zdrave fer rasprave. Ali mrzela sam podmetanje noge i prljavu igru. No, Đana je prva počela a ja nikome ne ostajem dužna. Ovo je kuća moje majke a ona je rešila svom snagom da me natera da se ovde ne osećam dobrodošlo. Ne može. Tako da sam odlučila da budem pakosna i jednostavno se ponadam da moja pakost neće dovesti do prevelikog problema. Uzela sam najseksi moguće gaćice koje sam imala u koferu. Bile su od bele čipke i minijaturne. Pozadi na guzi kao i napred su imale nekoliko mašnica koje su se odvezivale i tako su mogle da se skidaju. Davno, pre nego što sam upoznala Dejvida sam ih nosila i doživela najbolji seks u životu sa tipom kojeg sam pokupila u klubu. Kasnije sam ih nosila i sa Dejvidom i svaki put kad bi ih nosila on bi poludeo. Bile su seksi same po sebi a to mi je trenutno trebalo. Na prstima sam otišla do Maksove sobe i ubacila ih u ormar u fioku gde stoji njegov veš. Izašla sam iz sobe, njih čula kako dole razgovaraju a onda se vratila u svoju sobu i ogrnula bademantilom.

Kako sam zavolela MaksaWhere stories live. Discover now