Sofia
- Šta to radiš seljaku?
- Meni kažeš da sam jebeni seljak Sofia? - Maks je zaključao vrata od kuće i otkopčao kaiš na pantalonama a ja sam zinula koliko sam mogla u neverici.
- Da.
- Ko je jebeni kreten kojeg si dovela u kuću naših roditelja? - kako se samo usuđuje.
- Lukas seronjo. Ali to nije tvoj problem.
- Nije? - sad me je već saterao nogama uz kauč. - Sedi dole. - sela sam i koliko god da sam bila ljuta, bila sam i napaljena. Nažalost, Maks je imao direktnu vezu sa mojim vlažnim međunožjem. - Otvori svoja usta za mene mala plavušo. - gospode bože. Razdvojila sam usne i ovlažila ih jezikom. A onda sam jednom liznula njega. Pa sam ga stavila celog u usta. Maksu su se zgrčili mišići na leđima dok sam pomerala glavu i usisavala njegov kurac. Bila sam svesna da sam ga razbijala, jer sve što sam radila, trudila sam se da bude dobro. Uživala sam dirajući njegove tvrde trbušne mišiće dok je lagano pomerao kukove i zabijao mi se u grlo. Tako da je Maks potrajao svega nekoliko minuta. Svršio mi je u grlo, progutala sam sve i nasmejala mu se. To je bilo dovoljno da mu se kurac ne spusti nakon orgazma. Skinula sam pantalone i gaćice i nakon što mi je proždrao pičkicu i tako me doveo do orgazma, nabio se u mene odjednom. Nije me štedeo ni najmanje, razbijao me je taktilnim i brzim prodorima a ja sam zagrizla prst dok sam svršavala kao ludača. Ovo je bilo savršeno.
- Sranje Maks. O bože. MAKS!
- Tako plavušo, da te čujem kako vrištiš moje ime. - nije mi dozvolio da se odmorim iako sam bila na ivici da se onesvestim, već me je bacio preko naslona kauča i raširio mi noge a onda ubacio dva prsta u mene i pumpao dok nisam počela mahnito da stenjem. Savio je prste i nakon žustrog trljanja moje prepaljene g tačke doslovno sam osetila kako sam mu preplavila šaku koliko sam jako svršila. Držao me je u rukama dok sam se tresla a onda me poljubio lagano u usne pa se odvojio da me pogleda. Bila sam čitav nered. Opet me je poljubio, duboko, posesivno, mrseći moju kosu dok me je mazio po vilici. Bio je to intiman poljubac, toliko dobar da je mogao da se zameni sa bliskošću koju nismo imali. - Sviđa mi se ovo, trebalo bi da ponovimo.
- Nikad više. Bože šta sam to uradila?! - uhvatila sam se za glavu i ustala nervozno špartajući po dnevnoj sobi. Da sam bila iskrena prema sebi rekla bih da me ova mala seksualna akrobacija i nije uznemirila previše. Nismo prvi put to radili i svakako da ovo ne menja ništa među nama. Bila sam govedo prema Lukasu koji to svakako nije zaslužio. Ali, reagovala sam previše dramatično jer sam znala da će to raspizdeti Maksa. Nije mogao da se ponaša kao da su ovakvi izleti nešto što ćemo uvek raditi. Jer nećemo.
- Poštedi me osećaja krivice. Ne znam šta jebeno radiš sa onim likom.
- Ma daj Maks. Ti mi to govoriš? Da me nećeš pitati možda da se iskradem iz kuće i pobegnem u suton sa tobom?
- Nije loša ideja.
- Pa vidiš ja mislim da jeste. - i jesam to mislila iako je bila primamljiva ponuda. Maks je samo prevrnuo očima i obukao se.
- Obuci se, neko će možda naići. - otišla sam u kupatilo da se dovedem u red. Izgledala sam užasno. Zajapureno i vrelo nakon ludačkog seksa. Bila sam prava preljubnica. Očešljala sam kosu i zavezala je jer je bila pomalo vlažna od znoja i vratila se u dnevnu sobu dok je Maks otvarao prozore. Soba je mirisala bez greške na preljubnički seks i nisam znala šta da mislim o tome.
- Kafa?
- Može. - otišla sam do kuhinje da stavim vodu za kafu kad me je Maks opet spopao. Prislonio me je telom uz pult i ljubio po vratu dok me je drapao rukom gde je stigao, kao da smo tinejdžeri. Nije mi trebalo mnogo, želja za njegovim telom je bila ludačka pa sam mu zavukla ruku u pantalone i dovodila ga na ivicu sporim draženjem. Bilo mi je slatko to koliko me je želeo. - Rekla si nikad više. - jedva je prodahtao. Stegla sam ga šakom i navlačila dok me je drsko gledao u oči malo otvorenih usta. Sranje, bio je tako nenormalno seksi.
YOU ARE READING
Kako sam zavolela Maksa
RomanceKada se ekscentrična Sofia Pit nađe u istoj kući sa uštogljenim Maksom O'Konorom dobijete puno svađe i teranje inata. Ali kako to obično bude u životu, ništa nije onako kako izgleda na prvu.