KEYİFLİİ OKUMALARRR♡
"Yıldırım, yeri göğü inletiyordu. Benimse sularım da fırtınalar kopuyordu."
Bölüm Şarkıları
Fikrimin İnce Gülü- Dedüblüman, Çağrı ÇelikCanım Yanıyor-Çağan Şengül
Nasır-Melike Şahin
Zor-Çağan Şengül
Ziyan.
Belki yıllar bir Ömür'e bedeldi.
Kanadı kırık kuşlar, uçamazdı. Uçmaya çalışsalar bile tökezler, yere tekrardan sertçe çakılırlardı. Şanslı olanlar yaşarlardı. Şanslı olmayanlar ise bir ömür gözlerini kapatırlardı. Şu hayatta herkesin tek bir şansı vardı.
Kanadı kırık kuşlar, teker teker şanslarını kullanırdı.
İnsanlar sanki kanatsız melekmiş gibi birçok şansı varken, bu lanet doğaya karşı görgüsüz ve bencillerdi. Kader ağlarını bağlamışsa her ne olursa olsun o bedele mahkûm olurlardı.
Ziyana bağlıydılar.
Ziyan o kadar çoktu ki var olamamışlar bu esarete katlanamazdı.
Bir küçük kulübe her yaşanmışlığa göğüs germişti. Anıların geçen zamanda kısacık bir acı, zehrin ölümü gibiydi.
Zehir o kadar yoğun, o kadar yakıcı, o kadar da öldürücüydü. Zehrin kuvveti, kanın akışı ile beraber kuvvetine bitaptı.
Zehir şifa, zehir ölümdü.
Zehirli sarmaşık, bedenimize dolanıp, sarmalamıştı.
Gıyasın sözleri bir hançer gibi kalbimi dağlamıştı.
O bir asker miydi?
Ben bu kadar mı aptallaştım bilemiyordum.
Şu zaman kadar her şeyin en ufak olana kadar araştırır, didik didik ederdim.
Yıldırım göğe çarpmış, etrafımı aydınlatmıştı.
''Nasıl olabilir?''
Tekrarlayan sesim beni bir çıkmaza sokuyordu.
Kahkahası tüm kulübeyi doldurmuştu. "Bu kadar şaşıracağını bilmiyordum, Mirin."
Mirin ismimi tüm kaynaklarda gizlemiştim, ama o bulmuştu.
Tıpkı zehrimi de bulduğu gibi...
Yıllar bu köhne kulübümde azap çekiyordu. İnsanın kalp kırıklığı fazla olurdu. Fakat kimseye belli etmez içinde yaşardı acısını. Benim kalp ağrımı, kimse bilmezdi.
Duymazlardı kırılıp, ağladığını.
İçimin kör olduğunu ruhsuz olduğum sanılırdı.
Ki öyleydim bağımlılığımdan beri...
Gün yüzüne çıkmış olması yangınlara sebebiyet veriyordu.
Yorucu yakıcı, ölü.
Sevdiğiniz o hayat bazıları için cehennemdi, cehennemin ateşi diri diri yakılmakla kalmaz, acısından zevk duyardı.
Gıyas Ulukan.
Zehrimin muhtacı.
"Sana bir teklifim var, Balaban." Dedi tok bir sesle Gıyas.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHRİN
Teen FictionYara... Kanar,acır sonra ise kabuk bağlardı. Zehir, aşkın ölümüydü. ... Ahenk Mirin Balaban. İşinde son derece ön planda olan başarılı bir Cumhuriyet Savcısıdır. Yaşadığı travmalar sonucunda işine hırsla bağlanmış güçlü bir kadındır. Bu kişiliğinin...