7.Bölüm: ÜNZİLE

218 13 0
                                    


İYİ OKUMALARRR♡

Bölüm Şarkıları

Sezen Aksu-Ünzile

Pera-Uyu Bebeğim

Cihan Mürtezaoğlu- Bir Beyaz Orkide

Clann- I Hold You

"Sanrı çok büyüktür, bazen en imkansızı yakalasa bile."

107 Gün Sonra.

Kırmızı...

Kırmızı o kadar koyu, o kadar can alıcıydı ki, canların en büyüğünü alırdı. Keskin bir ton, keskin bir acıydı.

Kan...

İşte gerçek kırmızı asıl oydu.

Ölüm ile birleşik olan kırmızı koyu kan, son nefesimizi ortaya koyuyordu.

Ciğerlerimiz de olan o oksijen, bitik, çaresiz ve aciz geliyordu insana.

Bedenimden kanlar süzülüyordu. Yerden kalkmaya çalışıyordum. Fakat öyle çok darbe almıştım ki halim kalmamıştı.

Yerde olan küçük taşların ellerime battığını hissediyordum. Üstüm başım çamur olmuş, kirli bir vaziyette başıma daha ne gelebilir diye düşünüyordum. Hafif yerde sürüklenip, arabamın yanına biraz daha yaklaştım.

Gıyas'ın yanımda cansız bir şekilde yatması zoruma gidiyordu.

Kalkmıyordu, bu benim canımı çok yakıyordu.

...

Günümüz

Yağan yağmurun damlaları kafamızda tuttuğumuz şemsiyelerin üstüne yavaş yavaş damlıyordu.

O kadar sık, o kadar içli yağıyordu ki, Sevinç'in yaşları, yağmur ile birleşmişti.

Sevinç ağlıyordu.

Biz onun ağlaması ile birlikte ıslanıyorduk.

Toprak el birliği ile Sevinç'in üzerine atılıyordu.

Atılmasın...

O daha çok küçük.

Gıyas, Dila, arkamda duruyorlar, sadece beni izliyorlardı.

Dila öyle bir bakıyordu ki anlamıştı ne kadar tükendiğimi.

Bittiğimi.

"Allah mekanını cennet etsin."

"Başınız sağ olsun."

"Yazık olmuş."

Herkesin bir ağızdan konuşması beni çok fazla yormuş, dağıtmıştı.

İmam dualar okuyordu.

Dila yanıma gelip, koluma girdi. O fark etmese yere yığılırdım bile. Beni hiçbir zaman böyle bir vaziyette görmeyen herkes, şimdi bana acıyan bakışlar atıyordu.

Bu dava dosyası ile benim ilgilendiğimi birçok insan biliyordu.

Bazılarının iğneleyici bakışları, üzgün bakışlar ve hissiz bakışlar.
Herkes farklıydı.

Benim yarattığım cehennem ateşi şimdi kavruluyordu.

"Güya kız kurtulmuştu. Ahenk savcı başarısızlıklarını konuşturuyor gene. Ben olsam asla bu beceriksiz ile davaya filan girişmezdim. Yazık valla" Dedi arkadan bir ses.

DEHRİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin