Lina Güçlü

166 122 18
                                    

▫️▪️🔸▫️

ARKADAŞLAR MERHABA, NASILSINIZ?
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

“Günahlarımın ağırlığına dayanamıyorum Olric. Neden beni uyarmadın?”

“Buna hakkım yoktu efendimi. Öyle güzel gürlüyordunuz ki size kapılmaya imkan yoktu.!”
                                                                     

~Tutunamayanlar~

İYİ OKUMALAR DİLERİM
                                                                   
Cihan öfkeli bakışlarını bir süre Ayçin'in harelerinde gezdirdi. Komiser bu olanların mantık dışı olduğunun gayet bilincindeydi. Cihan ona ne dersin inanmayacaktı, son zamanlarda yaşadığı şeyleri, unutmaya  Çalışsa da ona altın tepsiyle sunuluyordu. Şu anda tek isteği bu evden çıkıp gitmekti, tek bir söz duymaya takati yoktu. Yine de her şeyin bu kadar üst üste gelmesi tesadüf olamazdı, bir kara bulut gibiydi bir türlü dağılmak bilmediği gibi daha çok üzerine çöküyordu. Ayçin'in içini yoran kötü enerji son bulmuyordu, pozitif düşünmeye çalıştıkça yaşananlarda sanrılaşıyordu. Ayçin gideceği sırada Cihan onu kolundan kavrayıp gitmesine mani oldu. Sakin olmak adına derin bir nefes alıp verdi.

“Ayçin kendine gel, alt tarafı bir rüya sonuçta! İnsan kabuslar görebilir hem onu gördüğün ne malum insan insana benzer belki benzettin.” Yükselen sesinden bihaberdi. “Kalbine kırmak için söylemiyorum ama haddini aştın,” diye ekledi.

“Bana sesini yükseltme hakkını sana kim veriyor hayırdır? senin karşında çocuk yok memurum ben hatırlatayım sana Cihan! Ayçin’in tüm kırgınlığı  yüzündeki ifadeden ve sesinden belli oluyordu. Daha fazla dayanamayıp hızlıca oradan uzaklaştı. Cihan arkasından seslense de hızlıca merdivenlerden inip kapıya yöneldi. Evden çıkar çıkmaz arabasına binip aracını çalıştırdı. O kadar çok kırılmıştı ki gözünden akan yaşlar elbisesini ıslatıyordu. Arada bir sinirden  direksiyona  vuruyor  diğer  yandansa  yolu takip ediyordu. Virajdan sağa döndü, arabayı  fazlasıyla hızlı  sürüyor bir o kadar da kontrollü  sürüyordu. Çalan telefonunun melodisi arabada bir  süre yankılanıp sustu. Çok fazla öfkelenmiş  ve kırılmıştı. Ona had  bildirmeye  kimsenin hakkı yoktu. Ayçin kendi sınırlarını  bilen despot bir kişiliğe sahipti zaten. Bu zamana kadar doğru bildiği hiçbir şeyden şaşmadı, rüzgar onu nereye savurursa değil de onun kafası onu nereye atarsa onu yapardı.

Eve geldiğinde arabasını park edip çantasından anahtarı çıkarıp kapıyı açtı ama arkasından da Cihan geliyordu. Tam kapıyı  kapatacağı sırada kapının eşiğine ayağını  koyup  içeriye girdi. Ayçin ne  olduğunu  anlamaya  kalmadan Cihan kolundan  tutup  kendine  çevirdi.  Cihan konuşmak için dudaklarını araladı.

“Beni lütfen dinle, sesimi yükselttiğim için özür dilerim,  niyetim seni kırmak incitmek değildi. Sana söz her  şeyi anlatacağım, Lina benim eski nişanlım, kendisi  2 sene önce  bir trafik kazası geçirip  hayatını kaybetti. O günden bugüne hayatımda birçok şey değişti, psikoloji okumuştu  tam atanmasına 2 hafta kalmıştı ki  vefat haberini  duydum. o bölümü çok istiyordu, gecesine  gündüzüne katıp bilgisayar başından  kalkmıyordu. Daha yeni  yeni kendime  gelmeye başladım kolay değildi benim için  yaşananlar, şu anda geçmişe dönüp anlat bile benim için güç. İşte sende böyle rüya falan deyince benim kafam geçmişe gitti, onun içinde kendime  mani olamadım. Çok özür dilerim komiserim bu kadar kırıcı olduğumun  farkında olamadım affet beni.” Sonlara doğru sesi ağlamaklı çıkmıştı. Ayçin de duyduklarına  şaşırmış put gibi duruyordu, ne diyebilirdi ki çok büyük bir acıydı nişanlısını kaybetmişti. Ayçin birkaç saniye sonra kendisine gelip gözünden akan bir damla yaşı elini tersiyle sildi. Daha fazla dayanamayıp  acısına ortak olmak adına Cihan’a sarıldı, Cihan da karşılık verip  iki kolunu komiserin beline doladı.

Birkaç saniye sonra birbirinden ayrılmıştılar, Cihan yüzündeki hüznü gizlemeye çalışsa da başarılı olamadı. Ayçin yaptığı şeyin yanlış olduğunu düşündüğü için “Özür dilerim Cihan, bu acının tarifinin ne kadar zor olduğunun farkındayım. Ne denilir bilmiyorum başın sağ olsun,” dedi kendi sesinden bağımsız çatallaşmış bir ses tonuyla. Ayçin başını yere eğip hüzünlü bakışlarla bir süre halıyı inceledi. Cihan boğazını temizleyip konuşmak için Ayçin’in yüzüne baktı. “Senlik bir durum yok lütfen kendini üzme, kendini üzersen bende kendimi kötü hissederim. Ayrıca suçlu olan bendim sesimi yükseltmemem gerekirdi, her şeyden önce karşımda bir kadın var değil mi?” Cihan gülümseyerek kurduğu cümlelere Ayçin de tebessümle karşılık verdi. “Kadın veya erkek hiç fark etmez iki insan seviyeli bir ilişki kurmak istiyorsa birbirine saygı göstermelidir, bu hayatta en önemli şey saygıdır. Saygı olmayınca diğer her şeyi silip atıyor maalesef. Ayrıca dediğim gibi sıkıntı yok, arada olur öyle ses yükselmeleri. He bir daha olursa kelepçem var ona göre.” Alayla karışık bir ses tonunda konuştu komiser. Cihan da karşılığından kahkaha atmıştı, ikisi göz göz gelince Ayçin gözlerini kaçırmış Cihan da gitmek için ayağa kalkmıştı.

“Ben artık gideyim seni de rahatsız ettim kusura bakma komiserim.” Ayçin adamı kapıya kadar eşlik etmek için ayağa kalkıp onunla birlikte kapıya doğru ilerledi. “Bana açıklama yaptığın için teşekkür ederim ve kendine dikkat et,” dedi Ayçin kapıyı kapatmadan önce. Adamda kafasını sallayıp merdivenlerden hızlı adımlarla inip uzaklaştı. Komiser Cihan gittikten sonra laptopunu açtı, Lina ile ilgili birkaç şey araştıracaktı ama ilk önce soy ismini bulmalıydı. Cihan’ın geçmişini biraz araştırdıktan sonra nişanlısının da soy ismine ulaşmıştı. ‘Kim ne derse desin bu kadın rüyasındaki o kadındı, benzerlik falan değildi.’

İnternette Lina güçlü hakkında küçük bir araştırma yaptığında hakkında şu bilgilere ulaştı: Lina Güçlü 18 Mart 2018 tarihinde organ mafyasının üyesi olarak tutuklandı lakin bir süre sonra delil kifayetsizliğinden serbest bırakıldı. Güçlü olanları itiraz etmiş olsa da bir tanığın ifadesine göre kadını kardeşiyle tehdit ederek ondan zorla böbreğini istemiş, bu tanık birkaç gün sonra psikolojik rahatsızlığım olduğu için kişiyi bir başkasına benzettim diyerekten  ifadesini geri çekmiş ve mahkemece kararına göre kadının deli raporu mevcut. Güçlü bu şekilde birkaç defa nezarethaneye  girse de her seferinde serbest bırakılmıştır. Kendisi 20 şubat 2021 de yaşadığı trafik kazasında hayatını kaybetmiştir.

Ayçin'in okudukça kanı donuyordu, meslek hayatında o kadar şey görmesine rağmen bu şekilde hiç etkilenmemişti. ‘Belki de bu kadın azılı bir suçluydu’


BÖLÜM SONU

Arkadaşlar umarım begenmissindir. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim canlar.

PARANORMAL "AŞK"  DÜZENLENİYOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin