❗UYARI❗

496 26 9
                                    

Evetttt
Yeni bi fc ile karşınızdayım.

Kan, depresif düşünceler, saldırı, küfür, cinsellik vb. şeyler içerecek. Bölüm başlarına uyarı koyarım ama buraya da söylemiş olayım.

Şimdiii
Benim koyduğum saçma sapan ve bilinen bilgilerden alınmamış, bilmeniz gereken şeyleri buraya sıralayacağım.

- İlk olarak omegaverse ve vampirlerin yaşadığı bi evrendeyiz ve insanlara saldıran vampirler eğer yakalanırsa direkt olarak katlediliyor. Vampir olduğu bilinen bi kişinin çevreye zararı olmasa bile öldürülüyor.

- Bütün vampirler alfa. Ama tabiki aralarında baskın ve çekinikler var. Mesela insanlar istedikleri kadar baskın alfa olsun, vampirler ise çekinik omega olsun. Her halükarda burada daha üstün olan vampirler oluyor.

- Tabiki insanlar kendi aralarında omega, beta ve alfa olarak ayrılıyorlar.

- Vampirlere özel bilinmeyen minik hastane gibi, bi bakıma klinik gibi yerler var. 

Aklıma sonradan gelirse bölüm sonlarına ve buraya ekleme yaparım.

Bu fikri kimden aldığımı buraya bırakacağım. Sonuçta bi fikri, emeği çalmak istemem. Umarım fikrin sahibi bu fikri kullanmamı kötü olarak görmez. Zaten onunla aynı şeyleri yazmayacağım. Tamamen farklı. Sadece o da kendine özgü özellikler eklemiş mesela ben de ekledim vb. (Onun hikayesini okumadan önce aklıma hiç vampirli şeyler gelmemişti bu arada.) Onu da okumanızı tavsiye ederim. Güzel bi fc'ydi. (Hesabını birazdan bulup bırakacağım.)
lostyourvibes

10 dakikaya da ilk bölümü salıyorum.

Umarım saçma bir şey olmaz. Umarım beğenirsiniz. Herkese iyi okumalar. :D

The Owner Of My Sharp TeethHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin