- Hinata! - ébred fel izzadva Naruto az éjszaka közepén. Idejét sem tudja, mikor álmadott utoljára feleségéről. Álmában látta a balesetet és újra élte a kórházi látogatást. - Ki van ott? - kérdezi, amikor valami fura neszt hall a szobából. Szét néz, de nem lát senkit. Meglibben a függöny. Ijedten kapja oda a tekintetét. Valaki volt a szobában. És ő nem is látta.
Hülye emberi képességek. Mi értelme az ilyen lassú öregedésnek, ha semmilyen más képességet nem kap meg? Több évtizedig nézi, ahogy változik körülötte a világ, az ismerősei és barátai sorra elmúlnak, de megvédeni nem tudja őket. Most meg itt van Boruto is, aki részben miatta is könyékig benne van a trutyiban.
Szeméből teljesen kiszökött az álmosság. Fáradtan néz az órára: 3 óra 14 perc.
Felöltözik és barátjához indul. Úgy is nagyon kicsi az esélye, hogy aludna. Neki meg beszélnie kell vele.
- Sasuke - ejti ki halkan a nevét, amikor annak otthonához ér. Tudja, hogy ennyi elég, úgy is hallja őt a fekete. Nem is kell sokáig várnia, rövid időn belül meg is jelenik mellette. - Lassulsz - néz felé játékosan.
- Hn - húzza fel sértetten az orrát. - Mit keresel itt? - kérdezi morcosan.
- Változtass át - néz rá határozottan.
- Nem - válaszol könnyedén, át sem gondolva.
- Tessék?!
- Nem - ismétli meg.
- Miért? - kérdezi idegesen.
- Te is pontosan tudod, hogy miért nem - válaszol sóhajtva. - Boruto is csak azért van még életben, mert Sarada és Te ragaszkodtok hozzá. Ha átváltoztatnálak, akkor meg is kéne ölnelek. Nem kell még egy problémás Uzumaki a vámpír világnak. Így is többen vagytok, mint kéne...
- Teme, ma éjjel járt valaki a szobámban! Ha nem ébredek fel, a fene tudja, mi történt volna. Bár így sem tudom, hogy miért ment el... - gondol vissza a történtekre. Sasuke döbbenten néz rá. - Meg sem tudtam volna magam védeni tőle.
- Egy volt közülünk? - kérdezi összehúzott szemekkel.
- Nem tudom. De ha igen, akkor semmit sem tehettem volna ellene. Nem támaszkodhatok mindig rád. Boruto is veszélyben van és én is célpont vagyok. Vagy miattatok vagy azért mert én vagyok a Hokage. Dupla ok - érvel döntése mellett.
- Nem - vágja rá ismét ellentmondást nem tűrően.
- Akkor megkérek mást - vágja rá sértődötten és elindul haza.
- Ne merészeld! - ragadja meg Sasuke vörös szemekkel. - Ennyire meg akarsz halni? - sziszegi dühösen.
- Már ideje lenne, nem gondolod? - néz dühösen a másik szemeibe, mire az döbbenten lép hátra. - Azt hiszed ez a köztes állapot annyira hű de kurva jó?! - dobbant és egyre idegesebbé válik. Szemei vörösen villannak. - Gyenge vagyok, nem tudom tőletek megvédeni magam vagy a családomat! A fiam is folyamatosan veszíti el önmagát és a falusiakat is tizedelik! És én?! Én mindezt tehetetlenül nézem! Ahogy azt az elmúlt 40 évben is tettem! Elegem van a tehetetlenségből Teme! És Hinata... - csuklik el a hangja. Sasuke rögtön megérti a helyzetet.
- Megint vele álmodtál? - kérdezi kedvesen. Naruto csak bólint. Sejtette. Akkor bolondul meg ennyire. - Akkor sem változtatlak át - jelenti ki. A szőke azonnal ellenkezésre nyitja a száját. - Ha pedig mást veszel rá erre az őrültségre, téged is és őt is megölöm.
- Rohadj meg Teme! - dobbant dühösen és elindul haza.
- Borutóra meg pláne igaz ez! - veti még oda neki a kósza gondolatára válaszolva. Naruto döbbenten néz rá. MEGINT olvasott a gondolataiban. És Boruto, mint opció még csak éppen, hogy átfutott az agyán. Nem is érti magát, hogy jutott eszébe éppen a fia. Ekkora terhet nem tehet a nyakába!
YOU ARE READING
Örökké a tiéd
FanfictionAz Uchiha család egy nemes vámpírkolónia. Legfiatalabb tagjuk, Sarada egy nap talál egy csecsemőt, akivel örökre megpecsételődik a sorsuk. Boruto X Sarada Vámpírok és egyszerű emberek története, nem a ninja világban játszódik.