Az a bizonyos első alkalom

79 5 0
                                    

Érezted már úgy, hogy minden tökéletes? Még akkor is, ha tudod, hogy gyakorlatilag olyan stabil az életed, mintha egy tű hegyén egyensúlyoznál?

Nos, Boruto pont így érzi magát napok óta: az edzések egyre jobban mennek. Bár még csak meditálgat jobb-balra, és csak az önuralmát fejlesztik, semmi mást. Például nem harcolnak. Nem tudja használni a képességeit. Semmi. De pontosan tudja, hogy ez az alapja a dolgoknak.

Na de vissza arra, miért is boldog:

Szóval, jól mennek az edzések. Büszke magára, na! És hát így azt a hátborzongató pincét is messziről elkerülheti. Szerinte ez a legnagyobb motivációja: a szőr is feláll a hátán csak a gondolatától.

Az elmúlt pár napban kimaradtak a merényletek. Pontosan tudja, hogy Sarada és Sasuke óriási erőfeszítéseket tesznek a háttérben. Úgy látszik, meg is van az eredménye. De hogy őszinte legyen, eléggé zavarja, hogy egyre több vámpír érkezik Konohába. Még akkor is, ha elvileg mellettük állnak és segítik őket. Minél többen vannak, annél nagyobb a hibalehetőség. Ő már csak tudja.

Nem változott át, nem ölte meg egyik szerettét sem és még csak a közelében sem volt. Ez utóbbinak örül a legjobban.

Sarada nyakát sem akarta átharapni, amikor megölelte.

Apropó Sarada!

Boruto 18 éves, élete teljében lévő fiatal férfi. Változik a teste, bizonyos folyamatok zajlanak. Mit zajlanak, tombolnak! A testi vágyat eddig is ismerte. Volt néhány elég kellemetlen beszélgetése az apjával a magömlésről, a reggeli merevedésről, a maszturbációról és a biztonságos szexről. Szeretné ezeket elfelejteni. Tényleg!

Mint minden kamasznak, neki is van egy titkos, inkognitó mód béli élete, amelyet csak a szobája vagy a fürdőszoba falai ismernek.

De még soha nem volt együtt úgy lánnyal. Sarada előtt még csak nem is csókolózott.

Apjával erről is beszéltek: valahogy nem vonzotta őt egyik lány sem. Ekkor pedig felkerült a homoszexualitás a kínosabb beszélgetések listájára. Naruto biztosította róla, hogy nem zavarná. Boruto pedig rákeresett néhány videóra. Kb. az első 20 másodpercben rájött, hogy semmi ilyenről nincs szó. Csak éppen nem találta még meg azt a lányt, akit keres. Azóta meg, hogy az Apja a Hokage, pláne nem. Csak a Hokage fiát látják benne.

Majd belépett Sarada az életében, a szerelem és a vágy pedig atomrobbanás szerűen lett az élete része. Nem tud tőlük szabadulni. Nem mintha szeretne.

Túl vannak az első csókon. És talán már a századikon is. De ennél tovább soha nem mert menni.

Pedig ő szeretne! Ch, azt szavakkal le sem lehet írni, hogy mennyire!

De fél tőle. Fél felhozni a témát. Hiszen Sarada biztosan elég tapasztalt ebben a témakörben. Ő pedig az internet szerint összeteheti a két kezét, ha fél percnél tovább bírja majd először.

Éjszaka, nappal, egy kósza érintés nyomán vagy csak egy kedves mosolyt látva agya színesebbnél színesebb képeket mutat neki. És mindben egy bizonyos lánnyal van.

Úgy érzi, megőrül, ha nem történik valami! De tudja, nincsenek abban a helyzetben, hogy ő ilyeneken gondolkozzon. Sokkal fontosabb dolguk és sokkal nagyobb gondjaik is vannak, minthogy neki hangyák vannak a gatyájában.

De nem tud nem erre gondolni.

Mégis nagyon boldog, mert Sarada ott van mellette. Csak az övé. És vele együtt fogja átélni ezeket a csodás pillanatokat.

Örökké a tiédWhere stories live. Discover now