Darlee?

967 87 12
                                    

♥♡♥ omlouvám se za chyby ♥♡♥

Ráno jsem se vzbudila až v devět hodin. Vstala jsem z postele a pelášila pro klíček od šuplíku do kterého jsem včera uložila vejce. Odemkla jsem šuplík a vejce opatrně zvedla. Došla jsem s ním až k oknu a podívala se na něj proti slunci. Vevnitř se svíjel do klubíčka malý tvoreček.
Zadívala jsem se na něho pořádně. Zdálo se mi jako by měl křídla. Řekla jsem si, že se mi to jen zdá.
Usmála jsem se a vejce opět položila do šuplíku a zamkla ho. Rozhodla jsem se, že se první půjdu nasnídat. Sešla jsem schody a zamířila do kuchyně. Máma zrovna snídala.
"Ahoj Ashley," řekla.
"Ahoj."
"Teď ráno o půl desáté pojedu nakupovat. Vrátím se až tak ve čtyři hodiny odpoledne. Domluvila jsem se totiž s kamarádkou, že si zajdem do cukrárny na kafe a na zákusek. A na oběd taky nepřijedu. Koupím si někde po cestě pizzu abych nemusela jezdit tam a zpátky tak doufám, že ti to nevadí."
"Nevadí mi to," pronesla jsem s úsměvem.
"Dobře Ashlaley. Tady máš stokorunu. Kup si za ní něco k obědu."
"Dobře."
"Tak já už pojedu. Hlavně buď hodná. Ahoj," pronesla máma a zavřela za sebou dveře.
Hned jak odešla došla jsem zpátky do kuchyňe. Rozhodla jsem se, že si dám k snídani mlíko se sypáním.
Hned jak jsem se nasnídala šla jsem nahoru do pokoje.
Převlékla jsem se.
Oblékla jsem si modré šaty.
Měly tenká ramínka a v pase byl tlustý pásek, takže mi hezky zužovaly pas. Šaty byly na levé straně dlouhé skoro až ke kotníku a na pravé straně byly krátké (kousek nad koleno). Tyto šaty jsou moje nejoblíbenější oblečení ze všech co mám. Ještě jsem si došla do koupelny vyčistit zuby.
Vrátila jsem se do pokoje a sedla si na postel.
Asi po pěti minutách jsem uslyšela zapraskání. Ten zvuk přicházel od mého šuplíku do kterého jsem včera uložila vejce. Rozběhla jsem se pro klíč a šuplík odemčela.
TO VEJCE BYLO NAPRASKLÉ!!!
Klekla jsem si k vejci a čekala až se ten malý tvoreček o kterém jsem nevěděla co to bude "vyklube".
Odloupla se první část té skořápky. Jen jsem zůstala zírat.
Další kousek a další.
Jen mi poklesla čelist. Měla jsem pocit, že asi omdlím.
To "mrně" co se z toho vyklubalo byla věc, kterou jsem nikdy dřív neviděla a myslím si, že nikdo jiný taky ne. Znala jsem ji jenom z knih.
"JE TO DRAK!!!!!" zakřičela jsem.
Chvílí asi tak dvě minuty jsme se na sebe dívali. Pak se najednou ten "mrňousek" pohnul a přivedl mě zpět do reality.
Opatrně a pomalu jsem k němu natáhla ruku. Nejdříve ji očichal a potom mě svým drsným jazýčkem olízl ruku.
Otočila jsem dlaň směrem nahoru a natáhla ji k tomu "mrněti".
Okamžitě mi na ni vyskočilo.
Pořádně jsem si ji prohlédla.
"Ahoj malá krasavice. Ty jsi nádherná," pronesla jsem.
(Jen tak pro zajímavost: je to holka)
Ta malá dračice vypadá takhle: Je celá světla modrá a má hodně tmavě modré oči.
"Moc se mi líbíš "malá" řekla jsem s očima upřenýma na ni.
"Nemáš hlad?"
Jen se na mě smutně podívala.
Zasmála jsem se. Pochopila jsem to jako, že ano.
Sešla jsem s ní schody. Celou dobu ležela u mě v náručí.
Došla jsem s ní až do kuchyně. Položila jsem ji na linku a otevřela ledničku.
"Co asi tak můžou jíst draci?" přemýšlela jsem nahlas.
Našla jsem kousek masa a podala ho jí. Nejdřív si k němu čichla a pak kohsek odtrhla. Chvílí žvýkala a pak vyšlehla na to maso před sebou oheň. Okamžitě jsem uskočila. Ona to maso "uvařila".
Chvílí jsem zůstala jen hledět a pak mě napadlo, že si půjdu nahoru pro bloček a zapíšu si to.
Doběhla jsem zpátky do kuchyně a začala psát:
Jméno-Darlee [Darlí]
Pohlaví-dračice
Původ-voda
Jídlo-maso, ryby-syrové nebo uvařené
Záleží na skořápce.
Skořápka-světle modrá s tmavě modrými kapkami.
Dračice-světle modrá s tmavě modrýma očima
Křídla-barva-něco mezi jejíma očima a barvou těla
"To pro zatím stačí," řekla jsem a usmála se na ni.
Jak se najedla vzala jsem ji do náruče a provedla ji po domě. Pak jsem zaváhala: mám ji vzít taky na zahradu nebo ne? Nakonec jsem se rozhodla, že to rysknu, ale, že si budu dávat pozor.
Došla jsem až na zahradu.
Položila jsem Darlee [Darlí] na trávu a ona se začla procházet po zahradě. Najednou jsem uviděla jak se dívá na svá křídla. Došla jsem až k ní a kývla hlavou:
"Můžeš zkusit lítat, ale opatrně," usmála jsem se na ni.
Darlee [Darlí] začala pomalu mávat křídly až nakonec vzlétla. Letěla ve výšce mého pasu a já jsek šla hned za ní abych ji pro případ mohla chytit.
Darlee létala po naší zahrádce. Najednou ve vzduchu zavrávorala. Rozběhla jsem se za ní jak nejrychleji jsem mohla. Když už se neudržela přestala mávat křídly a začala padat dolů směrek k trávníku. Když už byla těsně nad zemí tak jsem ji chytla. Držela jsem ji v náručí a hladila po hlavičce. Podívala se na mě a olízla mi jazýčkem nos.
Podívala jsem se na ni a řekla:
"Neboj se broučku. Já bych tě nikdy nenechala spadnout nebo si ublížit."
Darlee se mi přitiskla k hrudi a začala "vrnět" (víte jak to myslím, něco jak když kočka spokojeně přede).
Držela jsem ji u sebe v náručí a hladila ji.
Najednou mě začalo pálit rameno. Rychle jsem Darlee položila do trávy a klekla si k ní. Držela jsem se za rameno a naříkala. Darlee na mě jen s radostí hleděla. Nechápala jsem co je na tom tak k pobavení. Když mě bolest konečně přešla podívala jsem se na levé rameno, které mě pálilo. Měla jsem na něm ornament- kapku. Na Darleeiné ručce se objevila taky. Nechápala jsem to. A nejspíš nebyl ani nebude existovat někdo kdo by mi to vysvětlil. Jen jsem se podívala na Darlee která se na mě spokojeně dívala. To jsem taky nechápala. Vzala jsem Darlee do náruče a odešla s ní do kuchyně. Najedly jsme se, protože byl čas oběda a odešly nahoru do pokoje.
Darlee si mi lehla na můj polštář a usnula. Rozhodla jsem se, že budu spát taky. Lehla jsem si vedle ní a zavřela oči. Usnula jsem.
Máma přijela ve čtyři jak říkala, ale nechala mě spát. Nevím proč, ale Darlee si nevšimla. Spala jsem spokojeně až do rána.

Už se to začíná konečně trochu rozbíhat. Prosím komentujte a hlasujte. Užijte si další část.

Votes.......prosím

Magičtí draciKde žijí příběhy. Začni objevovat