Druhý pergamen

222 33 2
                                    

♥♡♥ omlouvám se za chyby ♥♡♥

Po tom co se stalo jsem nehodlala mluvit. Byla jsem tak naštvaná a nevěděla jsem co s tím udělat.
Po chvíli se přede mnou objevil druhý pergamen.
"Co to je?" řekl Lukas.
"Pergamen. Jeden už jsem dostala po tom co jsem se naučila kouzlit," vysvětlila jsem.
"Aha. Tak čti," vyzval mně Lukas.
"První si to přečtu já a pak ti to dám aby sis to mohl taky přečíst," řekla jsem.
Lukas jen kývl na souhlas a já se ponořila do čtení.

Ashley, měla jsi za úkol najít všechny draky. To jsi, ale jak už víš nesplnila a tak tě čeká úkol na život a na smrt. A ne jen tebe, ale všechny draky které máš.
Pokud chceš zabránit planetě před zničením, tak budeš muset rychle najít těch zbývajících dvacet devět draků. Všichni jsou pro usnadnění u jedné louky v údolí.
Musíš najít ty dva svítící tunely. Jeden je modrý a jeden oranžový. Musíš si vybrat ten pravý.
Když tohle vše splníš do deseti dnů planeta se nezničí a ten cizinec kterého jste potkali i se svým drakem, který je díky němu zlý zmizí.
Hodně štěstí.
Xxxxx......

"Áha," řekla jsem s pochybnostmi, že dokážu splnit to co je napsáno na pergamenu.
"Co je?" řekl Lukas.
"Tak si to přečti," řekla jsem sklesle a podala mu pergamen.
Lukas měl u čtení vyvalené oči hrůzou.
Jak dočetl vrátil mi pergamen a řekl:
"Tak já myslím, že bysme měli vyrazit najít těch dvacet devět draků," řekl Lukas.
"A jak je jako najdeme aby se stihli vylíhnout? Musíme je najít, tak do dvouch dnů," řekla jsem smutně a s velkými pochybnostmi, že je stihneme tak rychle najít.
"Ale to stihneme. Podívej Ashley tady na druhé straně je mapa," řekl Lukas a políbil mě do vlasů.
Jen jsem se usmála a řekla:
"Tak jdeme."

Magičtí draciKde žijí příběhy. Začni objevovat