♥♡♥ omlouvám se za chyby ♥♡♥
Zpátky do hradu jsme se vrátili až ve tři hodiny odpoledne.
Následující ráno někdo zaklepal na dveře.
Byl to Aron.
"Dobré ráno slečno," řekl a usmál se.
"Dobré ráno," odpověděla jsem mu a čekala co z něj vypadne.
"Pokud chcete, tak můžete třeba už dnes vystupovat s vašimi draky aby jsme vydělali už i nějaké peníze. Samozřejmě polovinu z nich si můžete nechat. Ze zbytku nabereme nové stráže,"řekl.
"Jistě, to zní docela dobře. V kolik hodin budu moct vystoupit?" zeptala jsem se.
Aron se podíval na hodinky a pak řekl:
"Třeba v deset, když je teď devět?"
"Dobře, tak v deset. Přijdete pro mně? Nebo mám někde čekat?" řekla jsem.
"V deset pro vás a pro draky přijdu. Zatím," řekl a odešel.
Vrátila jsem se zpátky do komnaty a oblékla si zelené šaty bez ramínek a dlouhé po kolena.
Byla jsem hotová, tak jsem se rozhodla si tu zbývající tři čtvrtě hodinu číst.
Vzala jsem knížku o jedné dívce co se najednou stala vílou a četla si.
Zdálo se mi to jako bych si četla teprve patnáct minut, když nekdo zaklepal na dveře.
Otevřela jsem je a stál tam Aron připravený mě kamsi odvést.
Zavolala jsem Darlee a Andree a šly jsme pomalu za Aronem.
Vyšli jsme kdesei do zahrady kde bylo připravené pódium a občerstvení pro návštěvníky.
Vystoupila jsem na pódium a nařídila strážců co stáli u brány ať ji otevřou.
Dovnitř se nahrnuli davy lidí.
Jak byly všichni uvnitř zahrady vyšel za mnou na pódium Hanril a do mikrofonu řekl:
"Tahle dívka je naše nová princezna. Jmenuje se Ashley a její země se jmenuje Maigis [mejdžis]."
Všichni zatleskali a pak Hanril pokračoval.
"Nyní vám tady předvede proč jsme si ji vybrali jako princeznu."
Lidé zatleskali.
Nadechla jsem se abych se uklidnila a zavolala Darlee a Andree.
Jak přiletěli lidi celý ohromení tleskali.
Pak jsem začala kouzlit.
Bylo hrozné horko, tak mě napadlo, že vykouzlím do vzduchu kapky o velikosti čtyř centimetrů.
Jak mě napadlo, tak jsem udělala.
Všichni lidi se ohromeně rozhlíželi kolem sebe.
Poručila jsem kapkám aby spadly na lidi.
Myslím, že se všem to představení líbilo.
I mě to bavilo.
Následně jsem nechala padat barevné květiny z nebe na lidi.
Potom jsem udělala ve vzduchu zelené vločky.
Pak růžové malé ohňostrojíčky z třpytivých květin a ještě jsem udělala do toho třpytivé motýly všech barev.
Lidi nadšeně tleskali.
Jedno představení trvalo půl hodiny.
Mezi každý představením jsem měla patnáct minut pauzu.
Poslední představení začínalo ve čtyři hodiny odpoledne a končilo o půl páté.
Pokaždé lidi tleskali a chtěli autogram.Takhle to bylo celý týden až do doby kdy jsem chtěla lidem z hradu něco oznámit.
Doufám, že se líbí a pokud ano, tak prosím o nějaké votes a taky komentáře.
☆
:D :D :D :D :D :D :D :D ★ :D :D :D :D :D
ČTEŠ
Magičtí draci
Fantasía(Tuhle knihu jsem napsala ve 12 letech, takže to prosím berte trošku s nadhledem :D) Obyčejná dívka jménem Ashley najde jednoho dne v rybníce vejce. Rozhodne se, že si ho nechá. Je jejím tajemstvím. Z vejcete se vylíhne malé stvoření, které znala d...