Princezna

300 38 1
                                    

♥♡♥ omlouvám se za chyby ♥♡♥

Je za pět minut deset.
Na dveře zaklepaly služky.
Otevřela jsem a vešly ke mně tři služebné.
"Ahoj," řekla jedna z nich.
"Am, ahoj," řekla jsem.
"My jsme vaše komorné," řekla pořád ta stejná.
Na svých šatech měla jmenovku.
Jmenovala se Anna.
Ty zbylé dvě komorné se jmenovaly Eron a Zina.
"Poslal nás za vámi Aron, že vás máme ustrojit na korunovaci. Prý budete naše princezna. To je super," řekla Anna.
Jen jsem přikývla protože na to mě žádná odpověď nenapadla.
"Chtěla by jste být sladěná spíš do stříbrna nebo do zlata?" zeptala se Anna.
"Nevím. Co se ke mně bude víc hodit?"
"K vám by se hodila zlatá i stříbrná. K vaší korunce, ale zlatá," řekla Anna.
"A navíc místnost kde vás korunují princeznou bude taky sladěná do zlata," dodala ještě Anna.
"Dobře, tak zlatá," řekla jsem a těšila se na tu chvíli až mě budou připravovat.
"Můžu se vás zeptat jak se jmenujete," řekla Anna.
"Jo, promiňte já jsem vám to neřekla. Já jsem Ashley."
"Dobře. Takže slečno Ashley. První vás oblékneme a pak nalíčíme," řekla Anna a hned došla pro šaty.
Když je přinesla spadla mi čelist.
Neměly ramínka.
Od pasu nahoru byly zlaté a od pasu dolů tmavě žluté.
Blízko pasu byly na šatech posázené zlaté třpytky takže se šaty krásně třpytily.
"Páni. Ty jsou nádherné. Ty jsou pro mě?"
Nemohla jsem uvěřit tomu, že budu mít na sobě tak překrásné šaty.
"Jistě," řekla Anna.
Komorné mi pomohly se do nich navlíct.
Vypadala jsem nádherně a to jsem ještě ani neměla učesané vlasy a nebyla doupravená.
Pak mi řekly ať se jdu posadit k zrcadlu, že zatím Eron nachystá věci které budou potřeba na můj účes.
Eron mě svýma šikovnýma rukama učesala a Anna mě nalíčila.
Zina mě natřela nohy i ruce tělovým mlékem.
Voněla jsem po vanilce.
To byla moje hodně oblíbená vůně.
"Tak slečno," řekla Anna. "Líbí se vám to?"
"Jistě, je to krásný," řekla jsem.
"A co Darlee a Andree? Budou moct se mnou dovnitř do té místnosti kde bude oslava?" zeptala jsem se.
"To nevím slečno," řekla Anna posmutněle.
Po krátké pauze nic neříkání promluvila zase Anna.
"Už je tři čtvrtě na dvanáct. Měla byste už jít."
"Dobře, mohly byste mi prosím říct kudy, já se tu totiž ještě moc nevyznám," řekla jsem.
"Jistě. My vás můžeme dovést až k těm dveřím za kterými máte čekat než za vámi přijde Aron a udělí vám informace," řekla Eron.
"Tak dobře. Pojďte se mnou."
Všechny tři komorné šli předemnou a já pomalu za nimi až k obrovským krásným dveřím.
"Tak tady máte čekat. Za tři minuty začíná obřad," řekla Anna.
Aron došel za pět minut místo třech.
Do obřadu zbývalo už jen osm minut.
"Dobrý den lady Ashley," řekl Aron.
"Teď vaše výsosti jděte po koberci a pak až vyjdete ze dveří vejděte do těch dveří po levé straně."
"Dobře Děkuji."
Ještě dvě minuty.
Uklidňovala jsem se.
Najednou se otevřely dveře.
Šla jsem pomalu po koberci a pak vystoupala dva schůdky.
Muž mi nasadil nádhernou zlatou korunku posázenou průhlednými, bílými drahokami.
Otočila jsem se na lidi a muž začal něco říkat.
Neslyšela jsem, ale co říkal. Zaujal mě spíš Lukas, který se tvářil tak divně. Řekla byh, že poněkud smutně.
Jak muž domluvil, sešla jsem schůdky a pomalu šla až ke dveřím.
Všichni lidi šli pomalu za mnou. Ze dveří jsem vešla do prvních dveří po levé straně.
"Páni."
Po levé i pravé straně místnosti stály stoly s občerstvením a v zadu velké pódium na kterém se mělo tančit. Před pódiem stály vodorovně za sebou dva dlouhé stoly.
Na stolech ležely talíře, příbory, a sklenice.
Zdi byly celé zlaté a po celé místnosti byly okna na kterých byly zavěšené bílé girlandy.
Prostě nádhera.
Vešla jsem hlouběji do místnosti.
To bude teda oslava.

Omlouvám se, že jsem tak dlouho nic nevydala, ale vždyť víte, byly prázdniny, pak začala škola a já jsem se musela místo psaní učit.

:'( Tato kapitola se mi už 2× sama smazala a já vůbec netuším proč. :'(

Proto je tato kapitola o něco kratší.
Bála jsem se totiž, že když ji nezveřejním hned, tak se mi zase smaže. Takže teď budou bývávat asi takhle dlouhý kapitoly.

Jinak moc děkuji, že to čtete. :D

Také bych vás chtěla poprosit o nějaké votes a taky KOMENTÁŘE abych věděla jak se vám můj příběh líbí.

Za to, že jsem tak dlouho nic nevydala jsem si slíbyla, že napíšu a zveřejním ještě jednu kapitolu a to do konce září.
Takhle vám to čekání alespoň vynahradím.

LuckaAm

:D :D :D :D :D :D :D ★ :D :D :D :D :D

Magičtí draciKde žijí příběhy. Začni objevovat