Alim a Zimee

208 31 2
                                    

♥♡♥ omlouvám se za chyby ♥♡♥

Z modrobílé skořápky vykoukla bílá hlavička. Připadalo mi, že tento dráček je ještě mnohem menší než Gejsi když se vylíhla.
"Zimee," řekla jsem náhle.
Lukas se už neptal co to říkám. U líhnutí Gejsi to pochopil.
"To je moc pěkné jméno," řekl s úsměvem.
"Zimee si umí vybrat dobře," řekla jsem s pokrčením ramen a úsměvem na tváři.
Vykouklo i jedno z Zimeeiných křídel.
"Páni," řekla jsem při pohledu na její křídla.
Měla křídla z průsvitných modrobílých rampouchů. Její křídla byla hodně velká.
Tělíčko měla celé bílé, jen pod krkem a na břichu modré.
Na hlavičce měla černé trny což je super, protože při útoku je to dobrá zbraň.
"Ta je roztomilá," řekla jsem.
Gejsi k ní se zájmem přihupskala a sklonila se nad ni.
Skořápka křišťálového vejce, ale praskla, Gejsi se lekla a uskočila zpátky k Darlee a Andree.
Zasmála jsem se a sklonila se nad křišťálového dráčka.
Byl lehce průsvitný. Prostě vypadal jako křišťál.
"Alim."
Alim měla bílá křídla a v místech kde měla jakoby tu blánu a neměla tam zrovna kost, tak tam byla bíla. A ještě pod krkem a na břiše byla bíla stejně jako Zimee.
Byla tak překrásná, že se to nedá popsat.
Po chvíli koukání na oba draky se mi vypálily zase na tom stejném rameni na kterém jsem měla už tři znaky kolem kroužku listí bílé sněhové vločky.
Znak od Alim se mi, ale vypálil na břiše vedle pupíku.
Z vašeho pohledu v pravo.
Měla jsem na břiše od Alim křišťál a kolem něj jako když křišťál roztříštíte křišťálové střípky.
Tento znak se mi líbil nejvíc a těšila jsem se až zase budu mít na sobě plavky.
Najednou jsem se zase spojila s Darlee.

Ashley, teď máš už všechny druhy draků. Teď máš nové schopnosti.
Dokážeš ovládat naše živly.

Cože? ŽIVLY?

Ahojky
Tak co líbí se vám Alim a Zimee?

:D :D :D :D :D :D ★ :D :D :D :D :D :D

Magičtí draciKde žijí příběhy. Začni objevovat