Příprava na cestu

521 51 3
                                    

♥♡♥ omlouvám se za chyby ♥♡♥

Ráno když jsem se probudila jsem zjistila, že jsem včera večer usnula v koupelně na trávě.
Zůstala jsem ležet na zádech a dívala se na strop. Tráva mě příjemně hřála.
"To je mnohem lepší než spát u sebe v posteli. A ta tráva hřeje mnohem víc."zamumlala jsem si pro sebe.
Otočila jsem se na levý bok a zadívala se na spící Darlee. Pak mě něco napadlo.
"Darlee, honem vstávej."řekla jsem a lehce do ní šťouchla.
Otevřela očíčka a zadivala se mi do očí. Nakonec se přece jenom zvedla a šla za mnou ven z koupelny.
Z koupelny jsem zabočila doleva a pak doprava (do mého pokoje). Otevřela jsem dveře a podívala se na hodiny visící nad mou postelí.
Bylo půl šesté.
Usmála jsem se, zavřela dveře svého pokoje, otočila se doleva a potichu chytla za kliku matčeného pokoje.
"Mami, jsi vzhůru?"zašeptala jsem.
Nikdo se neozval, tak jsem usoudila, že ještě spí.
Vzala jsem za kliku a potichu vešla do ložnice. Nechtela jsem budit mámu, ale musela jsem jelikož mě něco napadlo.
"Mami."řekla jsem a zacloumala s ní.
Máma otevřela oči, podívala se na hodiny a řekla: "Ashley, vždyť je teprve půl šesté."
"Já vím, ale něco důležitého mě napadlo."řekla jsem rozmrzele.
"Dobře Ashlaley, tak začni."
"No, napadlo mě, že bysme mohly s Darlee vyrazit hledat další dračí vejce už teď abysme měly víc času, ale počítejt s tím, že se určitě nevrátíme do setmění možná ani do týdne."řekla jsem.
"Dobře, to mi došlo."řekla máma.
"Nó, tak vstaneš abys mi mohla pomoct s n balením věcí? Chtěla bych vyrazit tak v sedm."řekla jsem a šla přitom pomalu ke dveřím.
"Dobře Ashlaley. Ty teď běž dolů se pořádně nasnídat a já se mezitím převleču."
"Ok."řekla jsem, sešla po schodech dolů, vešla do kuchyně a udělala si pořádnou snídani.
Sušenky, mléko, jogurt s műsli sypáním a jahodový koláček.
"Tomu říkám pořádná snídaně. S takovou mi nevyhládne tak do dvou odpoledne."řekla jsem a své poznámce se ušklíbla.
Máma vešla do kuchyně a řekla : " Ashley, jdi si do pokoje pro batoh, vem si ze skříně potřebné oblečení a věci a dojdi za mnou do kuchyně. Nachystáme spolu jídlo. Batoh vem jeden na oblečení a dva na jídlo."řekla máma, otevřela ledničku a začala chystat jídlo.
Byla jsem už u schodů, když jsem uslyšela mámu, jak na mě ještě volá: "Ashley, umýš zvedat rukama předměty a nechat je letět v pravidelném rozestupu za tebou?"
"Nevím. Nikdy jsem to nezkoušela, ale můžu to vyzkoušet v pokoji."řekla jsem a rozběhla se do pokoje.
Otevřela jsem dveře a rozhlédla se po pokoji po nějaké věci, kterou bych mohla zkusit svou magií zvednout.
Našla jsem batoh a vložila do něj deku, aby se přibližoval váze až v něm budou všechny věci.
Batoh jsem postavila na zem a došla na druhou stranu pokoje abych byla od batohu dál.
Zvedla a napla jsem pravou ruku na úrovni prsou a udělala s ní malý obrouček směrem doprava.
Jako vždy mi z dlaně vyletěly barevné třpytky a letěly směrem k batohu.
Batoh se vznesl do vzduchu (zhruba jeden a půl metru nad zem) a zůstal odemě asi dva metry.
"Jo!"
Otevřela jsem dveře svého pokoje, došla až ke schodům a sledovala přitom batoh letící v pravidelném rozestupu za mnou.
A to ani nemusím mávat pořád rukama, aby batoh letěl za mnou. Prostě jen jednou mávnu a je to.To je dobrý, řekla jsem si v duchu.
Došla jsem do kuchyně a podala mámě dva batohy na jídlo.
"Podívej."řekla jsem a ukázala za sebe.
"No vidím."řekla máma.
Za mnou se vznášel batoh, který jsem nechala postavit na zem.
"Mami, nejprve ti pomůžu s balením jídla a pití a pak si půjdu nabalit do posledního batohu oblečení. Stejně ho moc potřebovat nebudu."řekla jsem a otevřela ledničku.
"Ashley, z ledničky vem pět jablek a pět mandarinek, ty nezaberou moc místa."řekla máma.
"Dobře. A ještě vezmu chleba a rohlíky."řekla jsem.
"Dobře, ale ničím ti to mazat nebudu, to by se muselo sníst hned. A ještě vem čtyři velký flašky a nalij si do nich vodu nebo šťávu, jak chceš."řekla máma.
Já jsem vyndávala věci z ledničky a máma říkala co potřebného ještě nabalit a skládala věci co jsem jí podávala do batohu. Ovšem tak, aby se tam vešlo co nejvíc věcí.
Otočila jsem se na hodiny.
Bylo čtvrt na sedm.
"Mami, tak v sedm bych chtěla vyrazit."řekla jsem a kývla hlavou směrem k hodinám.
"Dobře Ashlaley. Včera večer jsem ještě upekla bábovku, tak ti kousek dám."řekla máma a šla směrem ke troubě v níž byla bábovka.
Pomohla jsem jí ji nakrájet.
Darlee seděla na kuchyňském stole a dívala se na nás.
"Tak všechno je připraveno."řekla máma a kývla hlavou směrem k batohům.
"Ještě si běž nabalit věci na převlečení."
"Dobře."řekla jsem, kývla hlavou na Darlee aby šla se mnou a rozběhla se do pokoje.
Došla jsem až k šatníku.
Šatník jsem měla rozdělený, jako samostatnou malou místnost hned vedle koupelny.
Vešla jsem dovnitř a začala se rozhlížet po věcech, které bych si mohla vzít s sebou.
Nakonec jsem se rozhodla pro dvoje zelené šaty, jedny bílé šaty, světle zelené tílko, tmavě zelené kraťasy a bílé tílko.
To mi bude stačit, víc věcí bych do toho batohu stejně nenacpala, řekla jsem si v duchu.
"Jo ještě spodní prádlo, ponožky a taky plavky."řekla jsem si pro sebe.
Vyšla jsem ven z šatníku a došla k malému šuplíku v němž jsem měla dané spodní prádlo.
Vzala jsem si desatery kalhotky, deset páru bílých ponožek, dvoje plavky, gumičky do vlasů a hřeben.
A pak ještě další potřebné věci.
Všechno jsem to nacpala po dlouhém úsilí do batohu a řekla Darlee aby si mi sedla na rameno.
Sešly jsme schody a došly až za mámou do kuchyně.
"Mami, já jsem se rozhodla, že vyrazíme až o půl osmé. U vchodových dveří nechám batohy a půjdu si ještě na chvíli s Darlee hrát do pokoje."řekla jsem a podívala se na mámu.
"No dobře, tak běž si s ní hrát. Já tě pak zavolám až bude půl osmé."řekla máma. "Dobře, teď je šest padesát, tak mě pak zavolej."řekla jsem a odešla společně s Darlee do pokoje.
Hrály jsme si asi takhle: Já jsem čarovala různé věci a Darlee si hrála a létala mezi nimi.
Vyčarovala jsem liány a Darlee mezi nimi lítala. Pak jsem je nechala zmizet a vyčarovala jsem trávu a barevné bubliny (můžete vidět na obrázku).
Při pohledu na šťastnou Darlee mě příjemně hřálo u srde.
Takhle jsme si společně hrály a já se i smalá celou dobu až do půl osmé.

Původně jsem chtěla napsat to, jak si bude balit věci a pak k tomu ještě připsat, jak odejdou z domu a večer se rozhodnou někde utábořit. Rozhodla jsem se, ale, že z toho nebudu dělat jednu kapitolu, ale dvě, protože by to bylo moc dlouhé. Už tak má tato kapitola bez mého komentáře 1107 slov.
Jelikož píšeme v pátek (5.června) písemku z literárních pojmů a já to vůbec neumím, tak bude další kapitola asi až v neděli (7.června).
Děkuji a držte mi palce ať to dobře napíšu.
Děkuju.
Prosím komentáře a votes potěší.
Užijte si další část.
:D :D :D :D :D :D ★ :D :D :D :D :D :D

Magičtí draciKde žijí příběhy. Začni objevovat