Doi

2.3K 106 3
                                    

Joy

După a doua sticlă de bere și nu eu am consumat-o . Prietena mea pare puțin amețită , încă este conștientă..dar a fost la toaletă de trei ori ca să facă pipi .

Am așteptat-o lângă ușă implorând să nu mai bea . Dar nu mă ascultă .

În cele din urmă îi spun că trebuie să dau un telefon așa că mă retrag până afară . De fapt , vreau să trag puțin aer curat .

Nu suport aerul închis,plus că suntem aici deja de o oră . Ar trebui să mă întorc acasă ... Pablo sigur îmi duce dorul .

Când trag aer adânc în piept mă retrag într-o parte și îmi scot telefonul . Unsprezece și cinci . Frate, niciodată nu am stat așa târziu într-un bar .

Ochii mei cad pe o siluetă înaltă ce stă cu spatele . Mă holbez la ea până când îmi dau seama că e tipul cu costumul oribil .

Fumează o țigară.. și vorbește la telefon .

- Nu..nu mai reușesc să trec...

Pare frustrat .

- Nu.. ascultă..nu..nu le lăsa acolo !

Nu cred că mă observă pentru că se alarmează ca un zăpăcit .

- Știu ce am spus..dar trebuie să ajung și acasă ! Le iau mâine !

După care închide apelul și își bagă mobilul în buzunar mormăind ceva . Când se răsucește dă ochii cu mine .

Nu prea reușesc să-i destind trăsăturile..dar..este înalt și aparent bine făcut.

Își drege vocea .

- Bună seara !

Uau ..a spus bună seara . Nu știu ce-i așa impresionant..omul doar e politicos . Răspund și eu politicos .

- Bună seara !

Bărbatul își bagă mâinile în buzunar și se uită la mine . Pare că se gândește sau analizează ceva .

- Era..un asistent sper că nu crezi că sunt nebun !

Replica asta mă face să pufnesc , dar mă abțin . Nu știu de ce ar încerca să explice convorbirea lui telefonică , nu m-am gândit că ar fi nebun .

- De fapt domnule..nu am o părere despre dumneavoastră ..

Bun ,nu a sunat exact cum credeam . Tipul scăpa un surâs .

- Poate dacă aș avea mai mult timp la dispoziție...

Ochii lui cenușii mă cercetează , mă simt expusă așa că îmi mușc buza și îmi pun mâinile în sân .

Ochii lui coboară pe sânii mei care acum sau bulbucat din cauză că se sprijină de brațele mele .

De ce o femeie nu se poate simții în siguranță niciodată , pentru că mereu există genul ăsta de bărbați care se uită la.. sânii tăi de parcă vor să-i atingă !? .

- ... ți-aș fi putut da o părere aparte domnișoară !

- Scuzați , dar nu-s interesată !

Zic eu pe cât de sever se poate . Și femeile sunt puternice..ce ? Credeți că suntem bune doar la făcut copii ? Dumnezeule dacă tipul ăsta încerca ceva jur că palma mea o să rămână imprimată pe obrazul lui ras perfect fix o săptămână ! .

- Totul pare să aibă un interes..

Sunt confuză .

- Cum ?

Stilista Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum