Joy
La câteva zile după ce i-am anunțat pe ai mei că am oficial un iubit , au tot sunat să vorbească cu Vincent .
Maică-mea îl adoră , cică arată bine și e o partidă bunicică . Taică-miu nu arăta prea multe emoții , dar Vincent ia spus că face sport iar el a insistat să iasă împreună să alerge .
Bineânțeles că tata se simțea de parcă ar fi avut concurență . Nu suportă să fie învins .
Acum mă aflu în sufrageria lui . Adică a noastră . M-am mutat cu el , și l-am luat și pe Pablo .
Mi s-a părut că dacă avem o relație oficială , trebuie păi să o facem oficială. Fac valiza pentru plecare la Paris .
Mă gândesc ce haine să-mi iau . Nu știu cât de frig e acolo.. dacă iarna a sosit mai devreme ? .
Oftez și împăturesc două pulovere . Pentru mine , și pentru iubitul meu . Sunt super încântată că mergem să vizităm Parisul , mereu mi-am imaginat cum e Turnul Eiffel de aproape , și acum am șansa să-l văd .
Casa asta e uriașă , încă mă obișnuiesc cu ideea că locuiesc acum aici . Mi-a luat două minute să găsesc unde e baia . Și m-am rătăcit în drum spre bucătărie .
Vincent are o conferință până la șase . Iar eu am rămas singură aici cu Pablo . I-am cerut doamnei Lee cu o zi înainte, să îmi de-a două săptămâni liber de la muncă .
Și acum mă gândesc că a fost o idee proastă . Mă plictisesc teribil în casa asta .
Mi-am ocupat timpul gătind , pentru ca când iubitul meu să vină acasă , să nu moară de foame . Am mai lucrat la noul costum pe care l-am început .
Vincent cedase o cameră în favoarea mea făcând-o ca atelierul unde pot să cos liniștită . Nu știu dacă este posibil , dar iubirea mea pentru Vincent Heyward crește tot mai mult pe zi ce trece .
Bărbatul ăla îmi oferă totul ...are grijă de mine și îmi dă afecțiune non-stop .
După jumătate de oră decid să-i dau mesaj .
Eu : Hei , cum decurge conferința ?
Vincent : Mi-am mâncat juma'de sănătate să vin cu un discurs potrivit , ca apoi să fiu întrerupt la fiecare zece minute cu tone de întrebări !
Eu : Ești un tip sincer discret dragule . Probabil că se așteaptă la răspunsuri afirmative și seroase , normal să îți pună întrebări !
Vincent : Mersi scumpo , dar sunt obosit mintal deja !
Ceea ce mă îngrijora pe mine e că Vincent chiar se supra solicita cu munca , de ieri când ne-am întors de la bar , a stat jumătate de oră cu mine și s-a apucat să muncească la calculator .
Eu : Am eu un remediu pentru asta <3
Vincent : Nu mă îndoiesc . Ce faci ?
Eu : Acum mă ocupam de o nouă schiță !
Vincent : O da , apropo uitasem să-ți spun ceva !
Zâmbesc fără să vreau .
Eu : Ce ?
Vincent : Prefer să ți-o spun în față !
Eu : E ceva rău ?
Îngrijorarea lovește .
Vincent : Nici vorbă iubito , o să țopăi după ce auzi !
Asta mă face să ranjesc ca o fraieră . Abea aștept să-mi spună ce are de spus . Abea aștept să țopăi prin casă .
CITEȘTI
Stilista
RomansaJoy Harper este o tânără pasionată de modă . Lucrând la un mini magazin de haine unde poate să-și dezvolte capacitățile și talentele, sperând că visul ei de a-și lansa propria colecție de haine se va îndeplini . După o seară liniștită petrecută cu p...