Nouăsprezece

1.9K 90 0
                                    

Joy

Eu și Vincent oprim lângă un magazin . Ca de obicei îmi deschide portiera ca un domn .

A început să-mi placă asta . De fapt , a început să-mi placă că e puțin mai deschis cu mine . Îmi mai place că este protectiv , își pune mâna după spate și mă îndeamnă să-l urmez .

Afară vântul s-a întețit și îmi flutură părul. Sper doar că părul meu , nu arăta de parcă ar fi un cuib de păsări .

- Ți-ar plăcea un cornet cu ciocolată ?

Întreb eu . Vincent mă trage mai spre pieptul lui , simt că ranjesc ca o fraieră . Îmi place cum miroase . Miroase a parfum bărbătesc .

- Da ! Și cred că ne-ar prinde bine și o cafea !

- În regulă !

Aprob eu și intrăm într-o cofetărie micuță . Vincent îmi dă drumul și își pune mâinile în buzunar .

Mă uit la brațul lui îndoit și nu mă pot abține să nu-l cuprind . Apleacă capul când mă lipesc de el .

- Așa e mai bine ..

Zic eu . El scăpa un mic zambet după care ne îndreptăm spre tejgheaua ce are alături diferite brioșe , gogoși și cornete cu ciocolată .

- Bună ziua !

Zice femeia de lângă tejghea . Poartă un șorț mov și o batistă legată după ceafă . Nu i-aș da mai mult de patruzeci și ceva de ani .

- Bună ziua !

Răspunde Vincent .

- Bună ziua !

Răspund și eu politicos .

- Cu ce vă servesc ?

Întreabă femeia . Vincent se răsucește ușor spre mine întrebând .

- Vrei un capucino ? Sau latte ?

Mă gândesc puțin .

- Latte să fie !

Vincent se uită la femeie .

- Vrem două latte ..

- Desert ?

Vincent iar se răsucește spre mine , mă simt puțin incomod .

- Ce vrei la desert ?

- Tu vrei desert ?

Întreb eu . El scăpa un rajet micuț și se apleacă la urechea mea șoptind .

- Știu că te vreau pe tine la desert ! .

Simt că mi se accelerează pulsul .

- ...dar da , mi-ar placea unul !

Și se îndreaptă .

- Eu..

Dar nu termin că Vincent zice .

- Vrem și două cornete cu ciocolată .

- Imediat !

Așteptăm în tăcere câteva minute pentru că eu habar n-am ce să zic după ce mi-a spus în mod evident că vrea să mi-o tragă .

Vincent îmi întinde paharul de plastic . Îl iau și mergem la o măsuță .

- Voiam să te întreb..

Începe el și se așează pe un scaun lângă geam .

- ....ai terminat vreo facultate de desen , architectură ... dizain interior ?

Stilista Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum