Joy
Am incercat să nu mă masturbez până acasă . Încă simt buzele lui, atingerile pe trupul meu și sunt mai încordată ca oricând .
Nu-mi vine să cred ce s-a întâmplat , m-am făcut de tot rahatul . Pe tot parcursul drumului am refuzat să vorbesc cu Vincent pe tema propuneri cum că vom avea o aventură .
Vom ? . Firar să fie,nici măcar nu știu ce am . Urăsc că sunt atrasă de el .
Când ajungem în fața blocului unde locuiesc , mă dau jos din mașină fără să-i permit să-mi deschidă portiera .
Aveam nevoie să mă întind .. și clar aveam nevoie să stau departe de el . Vine spre mine , îmi strâng poșeta la piept , după care zic .
- Noapte bună Vincent !
- N-am terminat încă Joy !
Tonul lui e calm.. așa cum a fost mereu . Știu că îmi place de el.. adică mă atrage... sexul ocazional.. nu-i stilul meu , nici măcar nu cred că știu cum funcționează , dar nu mint..idea mă intrigă .
- Vincent..uite , chiar dacă am face sex ocazional..pari un tip ocupat ..
- Pot oricând să vin la tine Joy , nu tânjesc după o oră pierdută la birou , ci tânjesc la o oră cu tine în patul meu !
Dumnezeule ! . Vincent băuse puțin...este același ca și în seara în care l-am întâlnit ..prea discret și încercând să flirteze . Chestia asta îl face puțin penibil .
Continui fără să dau importanță cuvintelor care tocmai le-am auzit .
- ...eu lucrez până la zece , după care îmi petrec timpul făcând alte chestii casnice..plus că am facturi..
Mă opresc și îmi mușc buza . Nu trebuia să-i zic aia . Problemele mele financiare rămân doar pentru mine .
- În orice caz..noi doi abea ne cunoaștem !
- De aceea te-am invitat ca partenera mea ..ca să ne cunoaștem !
Oftez și îmi încrucișez brațele la mijloc . Vincent nu ezită să mă atingă , îmi cuprinde umerii ușor și mă trage spre el luându-mi bărbia .
- Nu ai încredere în mine ?
- Nu chiar..
Mărturisesc eu . Ochii lui cenușii îmi inspectează chipul . Se poartă de parcă nu am fi făcut nimic în mașina lui acum zece minute .
- Ce ar trebui să fac ca să ai încredere în mine ?
- Nimic..nu vreau nimic ..
Murmur eu încet . Chiar nu știam ce doream..eram confuză și obosită , capul mă durea de la băutură . De fapt , vreau ceva .
- ...vreau să mă întind doar și să mă odihnesc !
Adaug eu . Ochii lui scapără...pot să jur că își imaginează anumite lucruri , și eu o să o fac , dar după ce ajung acasă .
- Ști că sexul reduce stresul ?
- Știu ..
Mormăi eu . Știam , și mi-o doream , dar îmi era rușine .
- ...dar aduce consecințe ! Gândește-te doar dacă s-ar afla că avem o aventură !
Pufnește .
- Crezi că îmi pasă..ceea ce facem noi... rămâne între noi !
Murmură el încet la urechea mea . Modul lui de sedus este mai bun decât al meu , dar starea mea excitată ..este produsă de 50% din alcoolul pe care l-am băut .
- Nu știu Vincent..
- Ce e așa complicat Joy ? O să-ți placă , crede-mă..o să-ți ofer ce-ți dorești !
Zice el puțin iritat . Oftez simțind că cedez .
- Dacă e să se întâmple .. mi-aș dori să nu afle nimeni !
- Ți-am spus că nu-mi place să vorbesc despre viața mea personală .. relația rămâne secretă !
Mă asigură el .
- Bine ! ..
Murmur eu .
- ... atunci.. presupun că..avem o aventură !
Ca o ușoară umbră a unui zâmbet , Vincent se uită la mine și dă din cap . Întreabă .
- Cât de des ți-ai dori să o facem ?
Scap un zambet mic . Futu-i .
- Cât îți permite programul, domnule Heyward !
Răspund eu puțin amuzată . Zâmbește . O doamne , gropița ! .
- În cazul ăsta..
Îmi apucă talia.
- ...ar trebui să fac o revizuire asupra lui !
Mi-am pus o mână pe umărul lui .
- Foarte bine !
Răspund eu . El tace și se uită în ochii mei satisfăcut . Își înclină puțin capul iar inima îmi bubuie .
- Sărută-mă din nou ..ca de rămas bun, și pe data viitoare !
O doamne , în ce m-am băgat . Îi ating obrazul îngrijit, după care îmi unesc buzele cu ale lui .
La început sărutul este ușor , dar cu cat buzele noastre se mișca una peste alta .. Vincent înclină mai mult capul , iar limba lui îmi exploatează gura .
Mă simt învăluită de emoții . Încerc să-mi amintesc unde suntem , și cum mă cheamă , pentru că gura lui îmi încețoșează și gândurile .
Își retrage limba încet și seducător trecând-o peste buza mea de jos ..apoi iar pătrunde înautru și eu gem fără să-mi dau seama .
Mâinile mele sunt posedate ... degetele mele îi sunt fixate după ceafă..iar cealaltă mână e lipită de spatele lui suplu, simțindu-i o mușchi cum se încordează .
Rupem sărutul,dar rămâne în continuare lipit de mine . Mă topesc când respirația lui caldă îmi gâdilă pielea de pe gât .
- Mulțumesc pentru seara oferită !
Murmură el și se desprinde de mine . Pot să respir normal acum , dar tot o dată un val de răcoare îmi invadează trupul când el se retrage .
Îmi apucă mâna și îmi sărută degetele . Încerc să nu mă înec cu cuvinte .
- Cu..cu plăcere !
Firar . De ce mă tot bâlbâi ? . Pleacă spre mașina lui în timp ce eu stau încă priponită în același loc urmarindu-l .
- Noapte bună... domnișoră Harper !
- Noapte bună ..
Răspund eu puțin nesigur . Vincent urcă în mașină după care pornește motorul . Inspir adânc și plec spre ușile de metal al blocului .
Când ajung în acasă , Pablo stă pe covorașul lui albastru cu lăbuțe lângă canapea . Ridică urechiușele când aude sunetul ușii închise .
- Hei puiule !
Zic eu pe un ton obosit și îmi descalț pantofii . Pablo dă din codița lui micuță când îmi târăsc picioarele pe lângă el .
- Habar n-ai prin ce am trecut ...
Mormăi eu și îmi frec ochii obosiți . Super, am ajuns să vorbesc cu câinele meu .
Îmi scot rochia și sutienul . Mă aplec și îl iau pe Pablo în brațe , plecând în cameră stoarsă de puteri .
- Oare e greșit să fi atras de cineva și să te gândești la el tot timpul ?
Îl întreb pe Pablo , de parcă mi-ar răspunde . Vincent a reușit să-mi intre în cap .. și nu știu când chiloții mei au mai fost așa uzi .
Ce rușine .
Am plecat la duș , după care am îmbrăcat pijamaua mea roșie cu o floare la mijloc . M-am băgat în pat iar peste cinci minute..eram plecată în lumea viselor .
CITEȘTI
Stilista
RomanceJoy Harper este o tânără pasionată de modă . Lucrând la un mini magazin de haine unde poate să-și dezvolte capacitățile și talentele, sperând că visul ei de a-și lansa propria colecție de haine se va îndeplini . După o seară liniștită petrecută cu p...