Vincent
- Vincent !?
Exclamă ea surprinsă când îmi aude vocea .
- Da , eu sunt , mă bucur că încă mă ții minte !
Pufnește .
- De ce m-ai sunat ? ..
Peste puțin timp adaugă :
- De unde ai numărul meu ?
- De la o blondă zăpăcită !
Mă amuz eu însă pe un ton serios . Mă sprijin de speteaza scaunului și mă uit într-o foaie ca să par ocupat , așa cum făceam de fiecare dată când mă aflam la muncă, și în cazul în care apare cineva în biroul meu .
- Doar pentru că prietena mea are energie cât caru ' nu înseamnă că este zăpăcită . Vă aduc la cunoștință domnule Heyward ... Summer este prietena mea și o să fiu de partea ei , orice ați zice !
Hm , îmi place cum abordează situația . Crede că o jignesc pe prietena ei , dar de fapt a fost doar o glumă la adresa ei .
Mă răsucesc pe scaunul meu cu rotile spre geamul de sticlă uriaș al companiei .
- Exagerezi domnișoară Harper...nu am nici un interes să o jignesc pe prietena ta !
- Bine !
- Totuși..se pare că tu ți cu tot dinadinsul să te faci remarcată !
Aud ceva căzând pe fundalul telefonului . Cred că a scăpat ceva , sau poate a vărsat ceva din cauza ceea ce am spus .
Dar își menține tonul calm . Unul dulce și politicos care pun pariu că ar scoate sunete minunate seara .
- Nu cred că reprezint un interes pentru...
- Și dacă ți-aș spune că mă atragi ?
Purtam o conversație sinceră și deschisă cu ea . Până la urmă suntem oameni maturi . Și de ce să ascundem asta ? Am văzut cum a roșit ori de câte ori se uita la mine .
Încă aștept un răspuns din partea ei , iar după o scurtă pauză aud cum râde jenată .
- Vă atrag ?
- Da ! Și aș prefera să excludem termenii de politețe Joy . Suntem prieteni !
- Cred că prietenia se manifestă alt fel Vincent...
Femeia asta nu încetează să se oprească niciodată din a-mi capta atenția .
- ...nu cred că suntem prieteni la doar două zile după ce ne-am cunoscut !
Poate avea dreptate , sau poate nu . Oricum ar fi , femeia asta o să fie a mea . Și nu , nu mă refer la dragoste .
Nu am timp de așa ceva, așa că trec la subiect .
- Atunci ce spui dacă ne-am cunoaște mai bine ?
- Nu cred... programul meu nu include întâlniri !
- Nici programul meu nu-i prea liber ,dar ar trebui să fi mulțumită că îmi sacrific o oră pentru tine !
Acum râde isteric . N-am mult timp la dispoziție nici să mănânc normal . Cafeaua...chiflele le beau și le mănânc din mers .
Chiar și sâmbătă îmi petrec timpul în fața calculatorului imediat ce vin de la sport . Deci, mă gândesc și eu că merit ceva mai bun decât ignorul ei .
- Nu vreau să sacrifici nimic pentru mine !
- Aici , se pune că eu vreau ! Diseară am un eveniment important la care trebuie să fiu prezent ..
CITEȘTI
Stilista
RomanceJoy Harper este o tânără pasionată de modă . Lucrând la un mini magazin de haine unde poate să-și dezvolte capacitățile și talentele, sperând că visul ei de a-și lansa propria colecție de haine se va îndeplini . După o seară liniștită petrecută cu p...