Vincent
Gustul de șampanie se revarsă pe papilele mele gustative din clipa în care Joy mă sărută .
Nu mă așteptam să reacționeze așa după ce a dat înapoi . Dar cred că s-a răzgândit .
Nu mă împotrivesc , o las să mă sărute . Îmi ridic mâna și îi apuc obrazul trecându-mi degetele prin părul ei brunet . Însă nu pentru mult , pentru că Joy , rupe sărutul într-un mod seducător și se uită la mine .
Nu spune nimic , dar așteptă să-mi vadă reacția . Sunt surprins că sărută bine , dar nu o arăt . Practic, ea m-a sărutat.. deci prin urmare mi-a dovedit că se simte atrasă de mine , și poate i s-au umezit și chiloții .
- Nu zici nimic ?
Întreabă ea văzând că tac . Mă furnică hormonul fericirii pe interior și e greu să mă abțin să nu zâmbesc .
- Tu ești cea care m-a sărutat ... și tot tu vrei să zic ceva ? .
Se îmbujorează și se retrage înapoi , nu-i permit din contră o apuc ușor ce braț și o trag înapoi apucându-i bărbia .
Nu știe ce să zică , dar am eu încă ceva de zis . O propunere care s-ar putea să fie în avantajul cât al ei , cât și al meu .
- Ce ai vrea să zic..eu..
Se înroșește și mai mult .
- ... ști ceva ..de fapt tu ești vinovat !
Pufnesc .
- Dai vina pe mine , pentru sărutul pe care mi l-ai dat ?
- Nu..dau vina pe tine pentru că te porți prea...
Face o pauză scurtă , aparent se gândește la ce să spună .
- Prea ?....
Repet eu indemnând-o să-mi spună . Ea își mușcă buza și se uită în altă parte murmurând încet .
-...prea , intim !
Ridic o sprânceană . Frumos subiect, îmi place unde ne îndreptăm .
- Și de ce crezi că mă port prea intim cu tine Joy ...
Zic eu și îmi trec ușor mâna peste piciorul ei . Ea se foiește puțin .
- ... ști măcar ce înseamnă ..?
Mă aplec puțin spre urechea ei . Știu că e excitată..doar vreau să văd dacă este de acord cu ce urmează să fac .
Ea nu-mi răspunde,deci continui să vorbesc cu buzele lipite de urechea ei în timp ce îmi strecor degetele sub rochia ei neagră , îndreptandu-mă între coapsele ei .
- ...asta înseamnă atingere intimă !
Îmi apăs arătătorul peste materialul colanților ei și chiloți . Ea se îneacă după care mă dă la o parte mai roșie ca racul .
Îmi retrag mâna spunând .
- Sper că te-am luminat !
- O Dumnezeule ce greșeală..
Mormăie ea și își pune mâinile peste față .
- ...nu trebuia să vin cu tine..
Tac , tonul ei devine puțin ridicat .
- ... ești un măgar !
Devin serios . Hai să analizăm situația , ea mă sărută lascisiv... mă provoacă , eu încerc să-i dau ce-și dorește.. și tot eu sunt .. și citez : măgar !
CITEȘTI
Stilista
RomanceJoy Harper este o tânără pasionată de modă . Lucrând la un mini magazin de haine unde poate să-și dezvolte capacitățile și talentele, sperând că visul ei de a-și lansa propria colecție de haine se va îndeplini . După o seară liniștită petrecută cu p...