Vincent
- Alyssa ,vreau să rezerv două bilete la Paris !
- Sigur, pe când aveți nevoie ?
Fac o pauză în timp ce examinez cu ochii schițele lui Joy . Au trecut trei zile , de când am dus-o la mine acasă și mi-a gătit . Voiam să fac și eu ceva pentru ea .
- Să fie rezervate peste trei zile !
- Bilet dus , întors ? Sau doar...
- Dus și întors maxim două săptămâni !
- În regulă domnule Heyward ...
Zâmbesc.
- .... două bilete dus și întors cu destinația spre Paris vor fi gata peste trei zile !
- Mulțumesc Alyssa , zi frumoasă la muncă !
Și închid . Mă sprijin de speteaza scaunului și mă uit la ce mi-a trimis Joy , deja a cincea oară . Schițele ei sunt minunate , incredibile , superbe . Femeia aia v-a ajunge pe cai mari .
O vedeam , avea potențial și o latură de tânăr artist . Merita ce-i mai bun , și eu la fel .
- Elena !
Răcnesc eu din birou și mă ridic. Imediat tocurile ei se aud în pas grăbit . Intră în biroul meu întrebând :
- Da domnule Heyward ?
- Vreau să faci două lucruri pentru mine !
- Sigur !
Deja își deschide carnetul .
- Vreau să trimiți niște modele de rochii și costume lui Lyyn McCarthy !
Elena pare confuză .
- Dar ea este dizainer...
- Tocmai de aceea te rog să-i trimiți niște schițe . Spune-i să mă sune după ce le revizuire ...
Îmi iau haina . Abea aștept să o i-au pe Joy și să mergem să mâncăm în pauză împreună , așa cum am făcut în următoarele trei zile la rând .
- Bine , și care e celălalt lucru ?
- Plec în vacanță două săptămâni !
Face ochii mari .
- Dar domnule , trebuie să fiți prezent la...
Ridic o mână să o fac să tacă . Sunt prea bine dispus azi ca să permit să mi se strice dispoziția .
- Compania nu o să moară dacă lipsesc două săptămâni ...te descurci !
Zic și o poftesc afară din biroul meu.
- Unde plecați acum ?
- Să iau masa !
Elena devine suspicioasă .
- Domnule Heyward , cumva aveți o nouă iubită , și nu știu eu ?
Îmi dau ochii peste cap .
- Elena , viața mea privată este doar în interesul meu . În plus , dacă aș avea o iubită ...clar nu aș discuta despre ea , cu tine !
Își pune mâinile în sân .
- Serios ? Vă cunosc destul de bine ...
Ba nu .
- ....compania asigură doar achiziții de marketing și construcții , noi nu avem nimic cu moda !
Răsuflu adânc .
CITEȘTI
Stilista
RomanceJoy Harper este o tânără pasionată de modă . Lucrând la un mini magazin de haine unde poate să-și dezvolte capacitățile și talentele, sperând că visul ei de a-și lansa propria colecție de haine se va îndeplini . După o seară liniștită petrecută cu p...