Treisprezece

1.9K 95 7
                                    

Joy

Nu sunt o persoană rea ...nu sunt o ușuratică .

Mi-am tot repetat asta de fiecare dată când îmi aduceam aminte cu am fost de acord cu propunerea lui Vincent .

Nu am avut o aventură niciodată , singurul meu iubit a fost unul de la facultate, relația a durat doi ani . De atunci , nu am mai avut alte întâlniri.

Mă aflu în sufrageria mea lucrând la rochia pe care am început-o acum câteva zile .

Baza deja este pusă pe manechin , acum mă străduiesc să fixez materialul bej peste talie .

Țin între buze acul . Mâinile mele fixează acușoarele de siguranță ca să se mențină bine materialului .

Dar deși mâinile mele muncesc, mintea mea e cu totul în altă parte . La Vincent . Îmi cutreieră prin minte din când în când și îmi vine să urlu .

Bărbatul ăla , mi-a spus că mă dorește , reacția mea.. păi a fost: ce ? .

Vincent , pare un bărbat serios , dar ce mă neliniște pe mine este faptul că nu se lasă greu , și folosește termeni dezvoltați în comunicare , ceea ce dă de înțeles că are intelect .

Am luat acul și l-am pus în trusă . M-am uitat la  rochia de pe manechin . Ieșise binișor, dar parcă lipsește ceva , poate un material transparent de matase cu niște pietricele ? .

Aveam în magazin materiale care stăteau în cutii pur și simplu , iar dacă se întâmpla ca marfa să fie nefolosită și stătea pur și simplu în vitrină , doamna Lee îmi dădea promisiunea să le iau eu și să le folosesc la creațiile mele . Nu-i minunat ? .

Pablo umblă pe lângă mine dând din codiță . Nici nu-l observasem , eram concentrată pe lucrarea mea .

Și cred că ar trebui să fac o pauză este trecut de unu după amiază , iar la trei , trebuie să sosească Summer .

- Hai puiule , ți-e foame nu-i așa ?

Merg în bucătărie cu Pablo după mine . Iau păharul de plastic pe care îl foloseam ca săi dau mâncarea din sac , și lasându-mă pe vine îi torn în bol .

Fericit Pablo înfulecă imediat . Zâmbesc și îi mângâi căpușorul . Aud telefonul vibrând , bănuiam că e Summer , așa că rapid l-am luat de jos, acolo unde îl lăsasem , când lucram.

Când am citit Vincent inima mi-a stat în loc . Știam că dacă mă sună , vrea să discute cu mine , dar eu nu știam dacă voiam să discut cu el .

Am răsuflat adânc și am răspuns ducând telefonul la ureche .

- Alo ?

- Am nevoie de numărul și scara apartamentului tău !

Zice el fără nici măcar să salute . Hm , ce nepoliticos . Ce , acum crede că dacă am acceptat să avem o aventură , nu trebuie să salute ? .

- Bună și ție ..

Murmur eu sec . S-a prins că eram nemulțumită de modul lui de adresare . L-am auzit oftând .

- Bună ! Am nevoie de numărul și scara apartamentului tău !

- De ce..?

Întreb eu puțin nesigur .

- Vei vedea !

- Sper că nu trimiți un ucigaș !

Pufnește .

- Dacă aș trimite un ucigaș la tine Joy.. l-aș trimite să-i omoare pe cei care vor să-ți facă rău !

Asta..e ciudat de drăguț . Încerc să mă păstrez calmă , pentru că pe interior , eram tare agitată .

Stilista Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum