Joy
Am deschis la opt jumătate magazinul a doua zi . După ce am rearanjat și schimbat marfa , m-am pus pe treabă .
Avusesem timp să desenez următoarea schiță a noului dizain de toamnă la care am început să lucrez din vară .
Și viziunea mea este : maro ! . Exact , nimic nu merge mai bine în Los Angeles decât o ținută care să se asorteze cu culoarea copacilor .
Bine înțeles că mai includem și un bej..poate chiar și un roșu vișiniu,dar nu prea mult . Mă gândesc la o salopetă stilată cu niște pantaloni kaki..nu să fie negri ..dar nu prea..
Bat pixul electronic cu care desez pe tabletă peste buze . Of...poate ar trebui să înlocuiesc puloverul cu o bluză ? .
Las tableta deoparte când văd că avem clienți . Îmi iau zâmbetul de consultant și mă îndrept așteptând să fiu întrebată despre haine .
- Pot să vă ajut cu ceva ?
Femeia pare să aibă în jur de patruzeci și ceva de ani , dar este slăbuță și bine dispusă . Se uită la o bluză pe mărime bărbătească albastră cu gât .
- Aveți și alte culori ?
Întreabă ea luând umerașul și arătând spre material . Aveam suficiente culori , și chiar mă simțeam bine să mi se ceară sfatul .
- Le avem , pe negru , roșu..gri.. și verde închis !
Femeia se gândește câteva clipe .
- Vreau să îl văd pe cel gri !
Zâmbesc și scot cu grijă bluza cu tot cu umeraș . Cât timp femeia ia o decizie, mai apar doi clienți iar eu le urez un ,, bună ziua " călduros .
- O să-l iau totuși pe ăla negru !
Dau din cap și plec spre tejghea luând un pachețel și încep să împăturesc frumos bluza .
- Face patruzeci de dolari !
Femeia plătește, eu îi urez o zi frumoasă după care îmi reiau activitatea apropiindu-mă de ceilalți clienți , dar nu cumpără nimic .
Jumătate de oră mai târziu pe ușă intră Christian , și mie îmi vine să mă ascund sub tejghea , pentru că tipul ăsta tot o ține să mă scoată în oraș .
Dar m-a văzut și zâmbind vine spre mine , zâmbesc scurt încercând să nu am o cădere nervoasă .
- Bună Joy ...
Ochii lui căprui mă studiază.
- ... ești frumoasă ca întotdeauna !
- Mulțumesc Christian.. și tu arăți bine astăzi !
Sfatul meu : poartă-te drăguț cu tipul care te place , dar fi distantă . Știu că cu vorbe urâte s-ar putea să-l jignesc , și Christian este frumușel , dar prefer să fim prieteni .
Și o altă problemă e că Christian este păi căsătorit . Sau a fost . Nu știu prea multe despre familia lui , și poate este bine , pentru că nu vreau să fiu acuzată că am stricat mariajul cuiva .
- Ști că lucrez azi până la șase ...
Se uită la mine de parcă ar aștepta să fiu încântată . Își sprijină cotul de masa mea și se apleacă puțin prea mult spre mine , mă dau înapoi .
- ...vrei să te i-au și să mergem undeva ?
Îmi vine să râd . De amărăciune . Pentru că Christian crede că tactica asta cu ,, mersul undeva " o să mă impresioneze .
CITEȘTI
Stilista
RomanceJoy Harper este o tânără pasionată de modă . Lucrând la un mini magazin de haine unde poate să-și dezvolte capacitățile și talentele, sperând că visul ei de a-și lansa propria colecție de haine se va îndeplini . După o seară liniștită petrecută cu p...