Vincent
Când îi deschid portiera mașinii îi întind un braț ca să o ajut să iasă . Joy , nu mi-l oferă pe al ei . Nu mă simt descurajat , dar orgoliul meu bărbătesc se simte afectat .
Știam eu că ar fi trebuit să-i dau și alte detalii legat de acest eveniment . Când iese din mașină , Joy își aranjează paltonul , maro în carouri .
Este frumoasă , dar nu m-am îndoit nici o secundă că ar fi urâtă . Înainte de a pașii înăuntrul vilei lui Jhon Clark unul din cei mai buni avocați pe care îi cunosc , bag mâna în paltonul meu gri și scot cutiuța mică de culoare neagră .
- Stai !
Îi zic eu și vin în fața ei . Când vede cutiuța face o migrenă , dar nu pentru mult timp . Acum pare confuză și speriată , de parcă urmează să o cer în căsătorie .
Cred că asta își imaginează . Dar eu nu fac chestii de astea..cel puțin nu cu o femeie care am întâlnit-o într-un bar .
- Descheie-ți nasturii ...
- Cum ?
Întreabă ea și mai confuză .
- Vrei să ții deschei eu ?
- Nu !
Zice ea instant și se dă un pas înapoi .
- Atunci fă după cum îți spun !
Tonul mi-e calm . Este agitată și cred că mai are puțin și o ia la fugă . Vin m-ai lângă ea .
- Nu o să te cer în căsătorie Joy... și nici n-am chef să te violez !
Deschide gura ca să spună ceva , apoi o închide la loc . Ce , pot să pun pariu că la asta se tot gândea . Și aparent , ca întotdeauna , am dreptate .
- Mi-ar fi mai ușor dacă mi-ai spune concret ce dorești de la mine !
- Ți-am spus , vreau să-ți deschei nasturii !
- Cu ce scop ?
Femeia asta nu-i proastă . Îmi place totuși că e precaută .
- Ca să-ți dau ceva !
Ezită . Se uită la mine neâncrezâtor , apoi la cutiuță . Răsuflă încetișor și redevine calmă .
- Vincent.. dacă are legătură cu ...
Se uită la cutiuță și face un pas spre mine . Trebuie să dau puțin capul în jos când mă uit la ea .
- ...asta ! ..
Joy își ridică capul făcând contact vizual cu mine . Deși , poartă tocuri , capul ei îmi ajunge până la bărbie . Părul ei miroase frumos , a flori de primăvară ..cred că și la spălat recent .
- .... nu-l vreau !
Nu vrea ? . Nici măcar nu a văzut ce se află în cutie și ea refuză .
- Trebuie să-l porți...o să se asorteze cu..
Mă uit la trupul ei .
- ...cu ce te-ai îmbrăcat ?
- Cum mi-ai cerut ..ceva negru !
Zice ea . Sper că e cât de cât elegant .
- În regulă ..atunci o să-ți pui ăsta !
Zic și deschid cutiuța . Joy se uită la colierul subțire argintiu uimită.
- L.. l-ai..este..
Se bâlbâie ea și roșește puțin . Nu cred că se aștepta la așa ceva . Îi dau cutia, ea ezită .
CITEȘTI
Stilista
عاطفيةJoy Harper este o tânără pasionată de modă . Lucrând la un mini magazin de haine unde poate să-și dezvolte capacitățile și talentele, sperând că visul ei de a-și lansa propria colecție de haine se va îndeplini . După o seară liniștită petrecută cu p...