Optsprezece

1.9K 93 1
                                    

Vincent

Toată ziua mi-am petrecut-o la birou și umblând peste tot , participând la întâlniri, discuții și alte rahaturi .

Așteptam cu nerăbdare să fac o pauză . Și voiam ca pauza să o petrec cu Joy . Îmi place femeia asta , și o vreau prin preajmă mai mereu .

M-am simțit fantastic azi dimineață , chiar dacă nu am discutat prea mult azi , îmi e de ajuns să-i văd mimicile feței și deja sunt mulțumit .

Telefonul meu sună exact în momentul în care ies din birou . Dezamăgirea mea e mare pentru că nu e Joy .

Impresarul domnului Chen ...rahat .

- Alo !

Răspund și mă îndrept spre companie .

- Alo , bună ziua domnule Heyward , iertare de deranj ...

- Domnule Heyward !

O altă voce se aude în urma mea . Încerc să mă concentrez la ce-mi spune omul ăsta la telefon .

- ....vrea să închirieze locul !

- Cine ?

Întreb eu grabindu-mă spre ieșire . Niște tocuri se aud din urma mea .

- Domnule Heyward, am nevoie să..

Îi fac semn Elenei să tacă . Mă simt frustrat , îmi frec tâmpla .

- Domnului Chen ! Am decis să închiriem porțiunea din spate a clădirii...vrem să construim un butic pentru fanii jocului ...

- Înțeleg ... cât de lată vreți să fie ?

Întreb eu . Sunt în două părți , de aici vorbesc cu impresarul domnului Chen , pe de altă parte îi fac semn Elenei să-mi arate ce are .

- Nu destul de mare...o porțiune medie !

- Domnul Meadows , vrea să programeze o întâlnire cu dumneavoastră .. astăzi la ora patru ! 

Șoptește Elena . Oftez .

- Bine , o să discutăm asta printr-un e-mail !

Mă adresez impresarului , dar Elena crede că ei i-am spus asta .

- Deci îl anunț că o să îi trimiteți un răspuns printr-un e-mail ?

- Cât e suma ?

Întreabă impresarul . Mârâi simțind cum mă irit . Nu suport să vorbesc cu două persoane în același timp .

- O să o pun în e-mail ! Îmi cer scuze , dar sunt ocupat acum !

Îi zic eu impresarului și închid apelul , răsuflu adânc și o privesc pe Elena .

- Am nevoie de o pauză.. mă întorc în jumătate de oră !

- Dar cum rămâne cu e-mailul ? Îl anunț pe domnul Meadows ?

Merge din urma mea rapid . Mă irită și mai tare .

- Am ieșit în pauză !

Ridic puțin tonul și ies din clădire , lasând-o în urma mea . Nici nu-mi pasă de ce vrea să facă Meadows ...vreau să mănânc ceva și să fiu în preajma unei companii care să merite .

Îmi scot telefonul și o apelez pe Joy . Am nevoie de femeia aia , mă calmează . Nu pot să descriu exact ce se întâmplă când sunt cu ea , dar este un sentiment plăcut .

Și chiar dacă am făcut o singură dată sex cu ea , o să mă asigur că o să se întâmple , zilnic .

După câteva apeluri îmi răspunde .

Stilista Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum