Douăzeci și doi

2K 98 3
                                    

Joy

- Asta e ...

Fac ochii mari când intru în sufrageria uriașă al lui Vincent .

- ...o masă de sticlă ?!

Râde și își lasă haina în cui apoi se apropie de mine .

- Da , vrei să ți-o trag aici ?

Știu că a sunat cam porcos, dar în loc să-i dau vriun argument, chicotesc și zic :

- O lăsăm pe altă dată !

Mâinile lui îmi cuprind talia pe la spate și eu simt cum mă înfior puțin . Mă uit uimită la cât de mare este casa lui , mare și... adică .

Pereții sunt gri , frigiderul este gri ..scaunele sunt negre...cam mohorât anturajul .

- Îmi place casa ta !

Zic eu zâmbind . Chiar îmi placea, era mare și spațioasă .

- Camera mea o să-ți placă și mai mult !

Buzele lui se plimbă ușor pe obrazul meu . Îmi mușcă lobul urechii iar eu mă zgudui râzând . Mă lipește de el întrebând :

- Ce ?

- Mă gâdili !

Pufnește zâmbind . Gropița , are gropița ! . Mirosul lui bărbătesc îmi inundă nările și pur și simplu îl ador .  Trebuia să-i spun .

- Îmi place gropița ta ... și parfumul !

Îi sărut gropița . El râde încet .

- Îmi place și când râzi !

Mărturisesc eu puțin îmbujorată . Expresia lui facială este cea mai senină și cea mai drăguță imagine pe care am văzut-o .

- Mulțumesc...

Răspunde el .

- ...dar nu o fac prea des !

- Îmi dau seama !

Zic eu ironic . Vincent se desprinde de mine și pleacă spre frigider spunând satisfăcut .

- Simte-te ca acasă !

Zâmbesc și ocup un loc pe unul din scaunele de la masă . Vincent se apleacă puțin uitându-se în frigider .

Ochii mei se fixează pe fundul lui .

- Ție sete ?

Nu știam dacă ar fi nepoliticos să spun că da . Îmi era sete . Dar apoi mi-am dat seama că Vincent este un bărbat atent și grijuliu și vrea doar să se asigure că mă simt bine .

- Da !

Răspund eu .

- Vrei Suc.. whisky... șampanie ..

- Ai șampanie ?

Vincent se răsucește puțin zâmbind la colțul gurii .

- Vrei ?

Mă gândesc puțin .

- Nu...nu prea țin la băutură !

Râd jenată . Umerii i se zguduie .

- Este în regulă...sunt cu tine , clar nu te las să faci o prostie ! ...

Ia două pahare de pe un suport și le clătește puțin . Asta îmi atrage foarte mult atenția . Pe lângă faptul că era un bărbat serios.. muncitor și atent... spăla și paharele .

Stilista Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum