Joy
Sâmbătă dimineața mă trezesc cu zâmbetul pe buze . Mă simt așa de bine , plănuiesc să spăl rufele, să șterg praful , să cos la mașină pentru a termina materialul bej pe care trebuie să-l fixez pentru o rochie , și poate să fac cumpărături .
Este noua și cinci minute , am dormit bine , având în vedere că Vincent m-a surprins și s-a oferit să mă ducă acasă .
Mă gândesc care erau șansele să fie și el pe acolo ? . Cum de se face când cunoști o persoană , după aia o tot revezi în viața ta ? .
Tipul este puțin probabil să aibă intelect ..dar nu e prost . Cel puțin după conversația cu el , mi-am făcut o mică părere despre el .
Da este frumușel..da , se îngrijește și are haine frumoase și stilate, dar ceva totuși mă face să mă gândesc la el ca fiind un tip simplu .
Nu știu prea multe despre el , dar știu că îi place munca . Dacă nu a mințit doar ca să mă impresioneze atunci .. s-ar putea să fie cât de cât normal .
Nu știu dacă sunt atrasă de cum arată..sau de ce poartă și cum vorbește . Tipul transmite vibrații de om intimidant , dar fără să arate asta . Este complicat .
Zâmbind mă las pe vine și îl mângâi pe Pablo pe căpușorul lui blănos . Dă din codița lui castanie și mi se urcă în brațe .
De obicei nu se permite animale în apartament , dar am jurat că îi fac baie ode două ori pe lună, și îi șterg lăbuțele ori de câte ori merg la plimbare cu micuțul .
Pablo este cățelușul meu , îl iubesc ca pe propriul copil . N-am copii , și încă nu deschid subiectul ăsta . În fine , ceea ce vreau să spun este că țin la cățelușul ăsta foarte mult .
- Neața băiete ..
Îmi frec nasul de năsucul lui umed iar el mă linge pe față . Îl îndepărtez puțin și îl las jos .
- Hai drăguțule.. mami trebuie să-și spele obrazul până când saliva ta nu intră în piele !
Am plecat la mini baia pe care o aveam cu Pablo după mine . Mi-am spălat fața , am șters-o, am dat-o cu cremă hidratantă așa cum făceam în fiecare zi și seară , după mi-am spălat dinții .
Decid ca azi să mă răsfăț cu ceva bun așa că luând ingredientele din frigider mă pregătesc să fac niște clătite .
Cât zbat ouăle , o apelez pe mama , ca să îmi țină companie și să o întreb ce face .
O pun pe speaker și după două apelări aud :
- Joy , dragă ce bine că ai sunat !
- Hei mama..
Mă corectez .
- ... adică , bună dimineața ! Ce faci ?
- Tocmai ce stăteam cu taică-tu la masă și ne gândeam cum să sărbătorim Ziua Recunoștinței !
Chicotesc .
- Ști că e abea peste o lună două... m-ai aveți timp ! ...
Zic eu și pun puțină făină peste ouă .
- ....apropo ,tata cum se simte ?
- Destul de bine ,am făcut exercițiile de dimineață și zici că are furnici la fund !
Am izbucnit în râs plecând să iau laptele. Am început să mestec ușor în bol în timp ce zic .
- Iar face exercițiile alea pentru coapse și brațe ?
CITEȘTI
Stilista
RomansaJoy Harper este o tânără pasionată de modă . Lucrând la un mini magazin de haine unde poate să-și dezvolte capacitățile și talentele, sperând că visul ei de a-și lansa propria colecție de haine se va îndeplini . După o seară liniștită petrecută cu p...