Douăzeci

2K 96 4
                                    

Vincent

Seara după ce termin ședința ies din birou . M-am simțit bine discutând cu Joy azi la prânz și o să mă simt și mai bine când o să o pătrund din nou astă seară .

Ca de fiecare dată opresc în fața magazinului ei . Și o văd discutând cu un bărbat . Ea dă din cap afirmativ și notează ceva .

Mă uit de afară la geamul transparent al magazinului . Cine e ăla ? . Oare să fie Pablo ? . De ce stă așa lângă ea ...de ce se uită la ea . Joy este a mea ! .

Intru în magazin și vin spre ea .

- Joy !

Zic eu serios ,ea ridică un deget . Mă ignoră .

- Da..o să vă trimit mâine dimineață !

- Două cutii !

Zice bărbatul , Joy dă din cap . Cât scrie ceva pe o foiță , nu-mi scăpa din ochi faptul că bărbatul se uită la ea . Îi zâmbește .

Poate e normal . Dar pentru mine era ceva care declanșa un semn de alarmă .

Îi arunc o privire lungă , bărbatul se uită la mine, dar nu zice nimic .

- În regulă ...o să discut cu doamna Lee mâine dimineață !

- O seară frumoasă domnișoară !

Zice el și pleacă . Continui să mă uit lung la el . Vreau să înțeleagă clar că Joy îmi aparține , femeia asta era doar pentru mine .

- Ce ți-a spus ?

Întreb eu .

- Cine ?

- El !

- El ? . Adică poștașul ?

Un poștaș care caută probleme .

- Mhm ...

Joy își mușcă buza rânjind .

- Ești... gelos ?

Clipesc . Nu eram gelos , nu pot să cred că insinuează așa ceva .

- Nu-s gelos ! Pur și simplu ar trebui să ai grijă cu cine vorbești !

Joy chicotește și iese de după masă . Se ridică în vârfuri și îmi dă un sărut pe obraz .

Încremenesc. Nu am mai fost pupat pe obraz de o femeie . Întorc capul spre ea , este puțin îmbujorată .

- Este mai bine ?

Întreabă ea timid . Îi trag talia și zic .

- Doar puțin ...

Apoi o sărut . Zâmbește peste buzele mele și îmi atinge obrazul sarutându-mă și ea . O ridic pe masă și îmi împing erecția între coapsele ei .

Scăpa un suspin . Rup sărutul murmurând la urechea ei .

- Poate sunt puțin gelos...dar este doar pentru că sunt atras de tine Joy !

Îi sărut cu zgomot gâtul . Își împinge coapsele în erecția mea , asta îmi dă o satisfacție .

- Te excit ..

Șoptesc eu și îi mușc lobul urechii . Mâinile ei îmi cuprind spatele .

- ...am dreptate ?

Îmi împing din nou erecția mai tare , ea scăpa un geamăt din gârlej . Îmi srecor mâna între noi și îi cuprind zona intimă .

Stilista Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum