Ráno jsem se probudila sama v posteli. Alcina nebyla nikde k nalezení. Prošla jsem koupelnu, kde jsem ji taky nenašla. Když jsem se oblékla do šatů, vyrazila jsem do její pracovny. Zaklepala jsem a pak se pokusila otevřít ale dveře byly zamčené. Dál jsem bloudila tímto křídlem dokud jsem nedošla do části, kterou jsem neznala. Chodby byly tmavší než bylo zvykem, takže z toho šel trochu strach. Nakonec jsem došla ke dveřím. Neobtěžovala jsem se klepáním, což se brzy ukázalo jako chyba, protože když jsem dveře otevřela a potkal mě nepopsatelný pohled.
Viděla jsem Alcinu, jak je skoro celá ponořená v obrovské krvavé koupeli. V jedné ruce ještě držela svou klasickou sklenici 'vína'. Stála jsem tam a jen na ni nevěřícně zírala. ,,C-co to má být?!" Zeptala jsem se vyděšeně při pomyšlení na to, čí krev to je. ,,Bože maličká, takhle ses to dozvědět neměla." Zašeptala Alcina poraženě. ,,Dozvědět co?! Že se koupeš v krvi?!" Zvýšila jsem na ni hlas. ,,Prosím uklidni se. Není to lidská krev." Řekla na zpět. Jen jsem na ni vyvalila oči, jestli mě to jako mělo uklidnit. Alcina odložila svou sklenici a dlouze si povzdechla. ,,Nech mě to vysvětlit." Začala a já přikývla. ,,Jednou za nějakou dobu to musím podstoupit, protože to pomáhá mé kůži. Nedělám to z kosmetických důvodu ale ze zdravotních. Nemám na výběr Rachel." Hledala jsem v jejích očích jakýkoliv náznak lži ale tak se nestalo. ,,Proč si mi to neřekla dřív?" Zeptala jsem se smutně. ,,Bála jsem se tvé reakce ale teď vím, že byla chyba ti to neříct. Můžu ti to nějak vynahradit?" Odpověděla sklesle. Očividně si svou chybu uvědomila a já jejímu smutnému pohledu nemohla odolat. ,,Možná ano ale ještě nevím jak." Řekla jsem a ona chápavě přikývla.
Chvíli jsme na sebe jen koukaly, dokud se Alcina nezačala pohybovat. Než jsem stihla cokoliv říct byla venku. Po jejím úplně nahém těle stékala krev, která to na jednu stranu dělala nějakým způsobem ještě víc sexy. Nemohla jsem z ní spustit oči. Její svalnaté ruce, kterými mě dokázala tak snadno zvednout. Ta lahodně kulatá a velká prsa, do kterých bych se nejradši okamžitě ponořila, pak tady bylo její bříško. Byla na něm lehká vrstva tuku, která to ale dělala tak milionkrát lepší. Mé oči nakonec zabloudily až k jejím velkým stehnům, která mezi sebou skrývala její decentně ochlupený střed. Byla ztělesněním bohyně. Myšlena, že někdo jako ona si vybrala mne byla skoro až děsivá. ,,Už si skončila s tím zíráním?" Optala se škádlivě, protože moc dobře věděla jaký vliv na mne má. ,,Promiň nechtěla jsem." Rychle jsem sklopila pohled k zemi. ,,Oh ne, vůbec mi to nevadilo. Naopak. Líbilo se mi to. Jen by mě zajímalo co přesně se honilo v té tvé malé hlavičce." Její hlas určitě klesl o oktávu a mně se díky tomu malém podlomila kolena. ,,Já..." Nebyla jsem ani schopná tvořit slova, když přede mnou stála dál úplně nahá a pokrytá krví. ,,Koukám, že s tebou moc velká řeč nebude, tak co kdyby ses otočila a vrátila se k nám do pokoje?" Věděla jsem, že to není otázka ale příkaz. Usmála se na mne tak, že byly vidět i její tesáky. To byla poslední kapka. Musela jsem opravdu pryč. Mezi nohama jsem díky ní už měla nejspíš bazén a být tam ještě chvíli tak nevím, co by se stalo. Rychle jsem vyběhla z místnosti směr ložnice.
Seděla jsem na posteli a čekala na Alcinu. Celou dobu jsem nemohla dostat obraz její nahé postavy z hlavy. Ty křivky, mezi kterými jí stékala krev. To jak se jí ladně pohupovaly boky, když vycházela z té koupele. Byla prostě božská. Ve svým myšlenkách jsem byla tak moc ztracená, že jsem si nevšimla otevírajících dveří do ložnice. ,,Už s tebou můžu mluvit?" Zeptala se najednou Alcina. Trochu jsem poskočila a hlavou trhla jejím směrem. ,,Jo už můžeš." Řekla jsem se smíchem. Smutně jsem si prohlížela její oblečenou postavu, měla na sobě černé šaty s klasickým výstřihem. ,,Neboj Draga mea, určitě to není naposled, co si mě takhle viděla." Ta slova ve mne něco spustila. Stehna jsem přitiskla pevně k sobě a obličej jsem měla nejspíš jako rajče. Alcina se mému stavu zasmála a pomalu šla ke mně. Její boky se na 100% houpaly víc, než normálně. Dech se mi zadrhával, když se nade mnou tyčila. Začala mi hladit vlasy, pak mou čelist, kterou uchopila a její nehty se mi do ní trochu zaryli. ,,Řekni mi drahá...Chceš něco?" Zeptala se s lehkým zavrčením. ,,T-tebe." Zakoktala jsem. Alcina mě najednou zvedla a přitiskla si mě k sobě. Její velké ruce mě ochraně držely u sebe. Nohy jsem měla podél jejího těla a ruce položené na jejích ramenou. ,,Řekni to znovu." Řekla. ,,Tebe." Řekla jsem tentokrát bez zakoktání. ,,Ani si nedovedeš představit, jak dlouho jsem tohle chtěla slyšet." Zafuněla. Už jsem nechtěla dál čekat, tak jsem ji chytila obličej a hluboce ji políbila. Alcina polibku okamžitě začala dominovat a já si to nebesky užívala. ,,Jestli mi teď neřekneš, abych přestala myslím, že se už nebudu moc ovládat." Zavrněla mi do ucha. ,,Ale já nechci, abys přestala." Takhle slova pro ni očividně byla konečná.
ČTEŠ
Little One
FanfictionRachel se rozhodne jít na hrad Dimitrescu, aby sama zjistila co je pravda na legendách, které se o něm tradují. Zjistí ale mnohem víc...například, že Alcina Dimitrescu je neuvěřitelně přitažlivá žena.