16. Projížďka

161 17 5
                                    

V posteli jsem se probudila sama. Alcina už byla pryč, dveře koupelny byly také otevřené, takže ani tam nebyla. Na nočním stolku jsem si všimla nějaké poznámky. Vzala jsem ji a začala číst.

_________________________
Drahá Rachel
Až budeš vzhůru, jdi do koupelny
a obleč si šaty, které jsou tam
připraveny. Budu tě čekat ve
své pracovně.

Tvoje Alcina
—————————————

Nevěděla jsem co pro mne má zas připraveného ale věděla jsem, že to bude skvělé. Nechtěla jsem déle čekat, tak jsem vyskočila z postele a šla do koupelny, kde na mne měly čekat šaty.

Při vstupu tam jsem je okamžitě uviděla. Byly černé, s krajkovými rukávy ale mou pozornost upoutal zlatý pásek. Alcina měla opravdu skvělý vkus. Osprchovala jsem se, upravila a obléká.

Šla jsem po hradě směr její pracovna, když v tom jsem potkala Belu. ,,Ahoj Rachel vypadáš krásně." Řekla a pohladila materiál mých šatů. ,,Děkuju, máš nějakou dobrou náladu." Poznamenala jsem. ,,Včera jsme si s Donnou vyjasnily spoustu věcí a hlavně naše city." Řekla, když vzpomínala na jejich včerejší rozhovor. ,,Takže jste jako konečně spolu?" Zeptala jsem se. Jen radostně přikývla a objala mě. ,,Měla si pravdu celou tu dobu ke mně cítí to samé." Zašeptala mi do ucha. Bylo hezké slyšet, že jsem se nepletla, jen jsem doufala, že spolu ty dvě budou šťastné. ,,Sice bych si s tebou ráda dál povídala ale pospíchám za tvou matkou." Řekla jsem a ona nic nenamítala.

,,Ahoj maličká." Pozdravila mě Alcina. ,,Ahoj Alci." Při vyslovení té přezdívky otočila hlavou mým směrem. ,,Jestli se ti to nelíbí nebudu to používat." Řekla jsem rychle. ,,Ne vůbec, miluju to, už si mi takhle řekla včera v noci a líbilo se mi to." Odvětila. ,,Potkala jsem Belu a prý se bavila-" Alcina mě odřízla. ,,Ano všechno už vím. Donna mi to volala, protože se bála, že bych s tím nesouhlasila." Říkala to tak neutrálním tónem, že jsem se bála, aby s tím souhlasila. ,,Netvař se tak. Samozřejmě jsem jí řekla, že jsem za ně šťastná a budu to podporovat." Řekla a mně se ulevilo. Alcina ukázala svým prstem na místo před sebou a já jako poslušná holka poslechla. Když jsem stála u ní tak se netáhla a chytila mě za boky. Přitáhla si mě až mezi své nohy. Přejížděla po mých rukou, trupu až ke stehnům a nestydatě si mě prohlížela. ,,Vypadáš úchvatná maličká, věděla jsem, že ti budou sedět." Zašeptala. ,,Chtěla bych se s tebou projet." Řekla a já byla značně zmatená. ,,Neboj všechno se dozvíš, teď se jdi dolu nasnídat a já se půjdu převléct." Řekla a nenechala prostor pro otázky.

Když jsem se dole najedla, počkala jsem až Alcina přijde. Nakonec se dveře otevřely, do místnosti vešla už převlečená Alci. Ten pohled byl neuvěřitelný. Místo svých šatů měla bílou košili, černé kalhoty, vysoké kozačky a na hlavě jí chyběl klobouk. Vypadala dokonale. V tomhle oblečení vynikala její decentně svalnatá postava a já z ní nemohla spustit oči. ,,Už si skončila se zíráním?" Optala se. Celá jsem zrudla a sklonila pohled. ,,Pojď ke mně a zvedni tu svou pěknou hlavičku nahoru. Vypadáš rozkošně, když se červenáš." Poslechla jsem a navázala s ní oční kontakt. Postrčila mě ke dveřím, abych prošla jako první a ona hned zamnou.

Nevím, kam přesně mě vedla ale bylo to někde mimo hrad. Po chvíli naší cesty jsem ucítila nepříjemný zápach a pak jsem to uviděla. Stáje. ,,Alcino co tady děláme?" Zeptala jsem se vyděšeně. ,,Jak jsem řekla dřív chci se s tebou projet." Takže to myslela vážně. Vedla mě směrem k nim a já přemýšlela, jak to bude chtít udělat.

Nakonec jsme skončily u největšího koně jakého jsem kdy viděla. Byl sytě černý a vypadal tak vznešeně. ,,Neboj se je hodná a poslouchá mě na slovo." Řekla a pohladila mě po hlavě. Zůstala jsem stát na svém místě mezitím, co se Alcina vydala ke svému koni. Byla uzpůsobená na velikost lady, takže byla opravdu obrovská. Alci ji párkrát pohladila a pak vyvedla ven. Když staly skoro u mne byla jsem její výškou přímo zděšená. ,, Ke mně maličká." Rozkázala mi. Pomalu jsem k ní přišla a čekala co bude dělat. Než jsem si to stihla uvědomit, Alcina mě chytila a vyzvedla na koně. Chytila jsem se první věci, které jsem mohla a snažila se uklidnit svůj zrychlený dech. ,,Hej Rachel, uklidni se." Řekla a během chvíle byla zamnou. ,,Pojedu nejdřív pomalu ano?" Přikývla jsem.

Vážně jela pomalu, přesně jak slíbila ale stejně mě nejvíc fascinovala ona. Její silné ruce, které držely uzdu, její velká stehna, která obklopovala ta má a hlavně její prsa, která se při každém pohybu lahodně houpala proti mým zádům. ,,Uvolni se, jsi hrozně křečovitá. Jsem přímo za tebou, takže nemůžeš nikam spadnout." Řekla a jednou rukou si mě přitáhla blíž k sobě. ,,Kam vlastně jedeme?" Optala jsem se zvědavě. ,,Nemám žádný cíl jen jsem se chtěla projet a tebe vzít sebou." Řekla klidně a políbila mě na temeno hlavy. Při tom činu jsem se uvolnila do jejího těla za mnou a jednu svou ruku u toho položila na její stehno. Pomalu a škádlivě jsem po něm přejížděla až jsem se dostala na jeho vnitřní stranu. ,,Jsi víc škádlivá, než bys být měla holčičko. Takže ti radím, jestli nechceš, abych tady a teď, nevzala tvoje tělíčko a dělala si s ním, co chci, dáš tu ruku na jiné místo." Při tom tónu mi šel mráz po zádech, protože jsem věřila, že by to udělala. Ne, že bych si stěžovala ale v lese se moje poprvé stát nemuselo.

V klidu jsem pozorovala své okolí a užívala si ten klid. V lese jsem viděla pár srnek, jelenů a i nějakou vránu. Upřímně mi nepřišla jako obyčejná vrána, skoro jako kdyby nás pozorovala a tvořila nějaký plán. Pak ale odletěla, takže jsem se dál kochala krajinou. S Alcinou jsme si toho moc neřekly a vůbec mi to nevadilo, stačila mi jen její přítomnost. Z lesa se pak ale ozvalo něco co rozhodně neznělo přátelsky. Alcina zastavila koně a mne si přitáhla blíž k sobě. Dost jsem se bála, protože lady byla ve střehu a svírala mě dost pevně. ,,Co to byl-" Umlčela mě její ruka na mých ústech. Pak se to znovu ozvalo tentokrát o dost blíž a pak to vylezlo ven...

1034 slov
Konečně se mi to povedlo udělat trochu napínavé, tak mě za to nezabijte. Další v pondělí.🫶🏻

Little OneKde žijí příběhy. Začni objevovat