Hastaneden ne zaman çıkmaya çalışsam beni tekrar içeri sokup oturutuyorlardı.
"Beni bi rahat bırakın gidicem!"
"Üzgünüz sasuke beyin emri."
O sırada doktor sasukenin odasından çıktı ve yanımıza geldi.
"Merak etmeyin sasuke bey iyi hatta bilinci çoktan açıldı bile, gidip görebilirsiniz"
O sırada yanınada bir sürü koruma ile ihtişamlı bir şekilde itachi ve shisui geldi.
Sasukenin odasına girdiler, yarım saat sonra çıkınca bir koruma kolumdan tutup içeri soktu.
"Evet.. sen.. hayatımı kurtardın. Doktorlar eğer ilk müdahale yapılmasaydı ölebilirmişim dediler."
"Ne güzel"
"Yalnız bir sıkıntı var, basın ve polis seni arıyor."
"Neden?"
"Beni bıçaklayanın sen olduğunu düşünüyorlar"
"Ama-"
"Ama sen değildin biliyorum"
Koruma kolumdan tutup beni sürükledi ve sasukenin yatağına oturttu.
"Senlen bir anlaşma yapalım"
"Ne anlaşmasıymış o?"
"Garip bir şekilde sanırım beni çok yakından tanıyorsun. Ambulansı ararken benim telefonumu kullandın ve sorunsuz bir şekilde kilidi açtın"
"Yani sadece bir tahmindi, çok zor olamazdı."
"Ayrıca karşımda çok rahatsın, inanılmaz bir şekilde hemde."
"Ne yani, ne yapmamı bekliyorsun? Çok zengin veya paranla beni satın alabilecek yada çok sert durman bunu değiştirmez. Çok umrumda değil yani."
"İlginç, neyse. Anlaşmaya dönelim. Sen hayatımı kurtardığın için beni seni koruyacağım ama önce hastaneden çıkmam lazım o zamana kadar sana iki tane koruma vereceğim. Beni bekle."
"Aslında gerek yok-"
"Çıkabilirsin."
2 hafta sonra
Of ya tıkılıp kaldim burda... ki ben hala kitabın içinde olduğuna inanmıyorum rüya falan bu? Yani öyle olmalı.
Umarım öyledir, nasıl olabilirki yani hiç bir şey mantıklı değil. Kendi kitabımın içinde kendi yarattığım karakter ile konuşuyorum.
En korkuncu ise bir kimliğim bile yok.. bana otel ayarlamasalardı sokakta yatıyo olurdum herhalde.
Bana verdikleri birazcık para ile kendime kimlik çıkarmaya çalışacaktım.
Otelden gizlice çıkmam lazımdı, kapıyı araladım ve korumaların biraz uzakta sohbet ettiklerini gördüm.
Gizlice sıyrılıp otelden ayrıldım.
Çıkarken maske, gözlük, kapşonlu ve maske takmıştım tanınmamak için.Gideceğim yere geldiğimde fotoğraf çekip kimlik bastırmaya geçtim.
Uzumaki Naruto ve gerekli bilgileri yazdırdıktan sonra kimliği alıp çıktım.
Para ucu ucuna yetmişti. Kimliğe baktım ve ben napıyorum niye burdayım diye kendimi sorguladıktan sonra gene masleyi falan takıp gizlice otele girdim.
Kapı çaldı.
"Gel!"
İçeri korumalar girmişti.
"Efendim, sasuke bey hastaneden çıktı sizi bekliyor. Gitmeliyiz."
"Peki"
Gözümü devirerek odadan çıktım.
Beni bir transporter a bindirdiler ve uchiha malikanesine götürdüler. Ben burayı bu kadar büyük mü çizmiştim ya?
Kocaman duruyor, neyse en azından her şeyi biliyorum. Aslında ben limuzin e binmek istiyordum siyah bir limuzin çizmiştim ama bana bunu layık gördüler herhalde.
Malikaneye soktular ve masanın bir ucuna oturttular.
Genellikle sasukeyi önemli bir konuşma yapacağı kişileri buraya oturtturduğunu biliyordum.
Korkmadım değil.
Sasuke siyah gömlek ve siyah bir pantalon ile geldi, masanın diğer ucuna oturdu.
"Hoş geldin, adın neydi?"
"Naruto"
"Peki naruto, şimdi dediğim gibi sen benim hayatımı kurtardığın için seni koruyacağım. Tabi ilk önce bir yere gidicez"
"Nereye?"
"Şu üzerindekileri değiştirmeye, aynı kıyafetin ile duruyorsun."
"Sasuke- noluyor burda?"
"Abi, bu naruto"
"Merhaba naruto. Sanırım artık bizimlesin?"
"Yani evet, bizde alışverişe gidiyorduk"
"Naruto bişey diyim mi, seni gerçekten önemsiyor. Sadece onun için özel olan insanları alışverişe çıkarır"
"Ona önemsemek değil centilmenlik diyelim abi"
"Neyse hadi öyle olsun bakalım, bu arada naruto kızma ama sana bir soru sorucam."
"Sor."
"Sen erkek-"
"Erkeğim, saçlarım yüzümdense evet erkeğim"
Bileğimdeki toka ile saçlarımı arkadan at kuyruğu yaptım, zaten toplayınca minnacık bir şey oluyordu.
Kollarımı saçlarımı toplamak için kaldırdığımda tişörtüm açılmıştı ve karın kaslarım gözükmüştü.
Sasukenin gözünün kaydığını fark ettiğim anda göz göze geldik.
"Neyse hadi gidelim"
Beni kolumdan tuttu ve asansöre götürüp düğmeye bastı.
"Yalan söylemiyeceğim iyi görünüyorlar"
"Soğuk adam gitti ha? İyimiş. Bu arada saol ve seninde gömleğin üzerine yapışınca kolların ve sırtın iyi duruyor"
Tabi iyi duracak benim eserim :)
Bileğimden tutup beni kendine çevirdi ve yaklaştı.
Kalbimin çarptığını fark ettim ve nefesimi düzenlemeye çalıştım.
"Saol"
Deyip geri çekildi, ne yaşadığımı anlayan varmı? Şahsen ben gerilmekten bir şey anlamadım.
Bir an aklıma gelen şeyle donup kaldım, ben hiç sasukenin cinsel yönelimi üzerine düşünmemiştim?
İşte bu kötü oldu..
Nasıldı bakalım? Eleştirin kitabı fikirlerinizi merak ediyorumm sizce diğer bölümde neler olacak? Sasuke ve naruto yakınlaşacak mı? Yada ne olmasını isterseniz bekliyirum yorumlara sizi seviyorum canlarr♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Dünyadan Olmayan|Sasunaru|✅
FanfictionBir gün her zaman ki gibi işini yapıp kitabını çizen naruto yarattığı karakteri bıçaklatıp kaos yaratmak isterken birden kendini o kitabın içinde kaosun ortasında buluyor. Peki siz bu maceranın bir seyircisi olmak ister misiniz? ("W" dizisinden esin...