0.4

325 37 66
                                    

Kafayı yiyeceğim artık! Böyle bir saçmalık olabilir mi!?

Masum masum evimde otururken bir anda kendimi kendi yazdığım kitabın içinde buldum. Hah hiç güleceğim yoktu.

Bide üstüne üstlük kendi oluşturduğum onun için o kadar uğraştığım karakterim beni parasıyla dövüp hava atıyor ya!

Ay imdat..

Kibanın yanına gittim ve sanırım biraz fazla yakınında durdum, telefon numaramı verdim.

"Teşekkürler :)"

"Ne demek"

"Ne kadar şanslıyım.. senin kadar yakışıklı biriyle tanıştım"

O sırada nazikçe çenemi tuttu.

"Ya? Teşekkürler, emin ol aynı sebebten dolayı çok şanslıyız"

"Bak sen"

"İyi anlaştınız bakıyorumda"

"Sanırım biraz öyle oldu"

"Güzelmiş.."

"Sasuke?"

"Efendim kiba?"

"Nasıl tiplerden hoşlanırsın?"

"Sarışın veya siyah saçlı, mavi gözlü, ince belli ve balık etli olabilir."

"Naruto senin?"

"Benim için hiç fark etmez, ben kişilik özelliklerine bakarım"

"O zaman onlardan söyle"

"Peki, maço biri olabilir yada soğukkanlı ama samimi olduğu kişilere kedi gibi yani dışı soğuk içi sıcak, nazik ama yeri geldiğinde korumacı ve kaba"

"Saydıklarından hiç biri bir kadının özelliği değildi naruto?"

Sasukenin bu lafından sonra b*ku yediğimi fark ettim. Cidden öyleydi, hiç biri bir kadının özelliklerine benzemiyordu..

"Yani biraz.."

"Cinsel yönelimin ne naruto?"

Kibanın sorduğu soru üzerine bu konuya biraz kafa yordum.

Aslında kızlarla iyi anlaşsam bile onlarla flörtleşemiyordum ama erkeklerde bu konuda daha iyiyim sanırım.

Bu yüzden lanet bir travmam var zaten...

Ayrıca kızların hiçbiri bana çekici gelmiyordu yada tahrik etmiyordu ama mesela bir erkeği süzdüğüm zaman içimde bir kıpraşma oluyordu..

Bu yüzden sasukeyi yaptım zaten :)

"Sanırım.. erkeklere daha yatkın bir insanım"

"Anladım"

Sasukenin aslında mutlu olduğunu hissedebiliyordum, dışardan soğuk gözüksede bir anlık sırıtmıştı.

Bir dakika ya, bu kitabı ben yönetebiliyorum değil mi? O zaman biraz eğlenelim.

Kibaya yakınlaştım ve onun kulağına fısıldayarak bir şeyler söylemeye başladım.

İçimden şu cümleyi geçirdim, 'sasuke beni kıskansın'

Kafamı ona doğru çevirdim ve gözlerindeki sinir ile bakışmaya başladım.

"Davet saati dolmuş hadi gidelim naruto" Kolumdan yakaladı ve çekiştirmeye başladı.

Kapıdan gözlüksüz çıktığım için suratımı elim ile kapadım ve hemen arabaya bindim.

"Napıyosun apar topar çıkardın beni?"

"Sus." Soğuk ve kalın bir sesle söylediği için tüylerim ürpermişti.

"Bana emir veremez!-"

Ani bir firen yapıp sağda durdu ve bana döndü. "Sana sus dedim! Benim emirlerime uymak zorundasın!"

Üzerime doğru bağarınca pısıp korkmuştum tabi..

Bu halimi görünce biraz suratı düşmüştü sanırım.

Travmam yüzünden biri bana bağırınca istemsiz gözlerim doluyordu..

Tabikide gözlerim dolmuştu, sasuke geri çekilip bana baktı ve beni öyle görünce gözümden akan o damlayı sildi.

"İyi misin?"

"İyiyim.."

"Sanırım biraz abarttım, üzgünüm"

Sasuke ilk defa birinden özür dilemişti.. ve benden mi? Offf neden böyle olmak zorunda ki?

Göz yaşlarımı silip, "Problem değil" dedim.

"Gözlerinin dolmasının sebebi ne?"

"Bu konuyu konuşmak istemiyorum lütfen gidelim.."

Arabayı malikaneye sürdü ve arabadan inip asansörü çağırmaya gittim.

Tuşa bastım ve asansör ile sasuke aynı anda geldi.

Beraber binip yukarı çıktık, kapıda bizi hizmetçiler karşıladı ve beni aldılar.

"Odasına götürün"

Sasukenin emri ile başlarını eğdiler ve beni alıp büyük misafir odasına getirdiler. 

Burayı büyük çizdiğim için kendime teşekkür ediyordum, bide arada kalmıştım çizerken.

Odaya girdiğimde yerde bir sürü poşet ve ayakkabı kutuları vardı.

"Naruto beyimiz, bunlar sizin eşyalarınız"

"Ama bunlar çok fazla"

"Sasuke beyimizin emri"

Beyimiz ha? Yazarken çok estetik gelmişti ama içindeyken çok garip geliyor.

"Sizden ricamız eğer üzerinizi değişmek isterseniz orada kıyafetleriniz hazır ama değiştirmiyecekseniz biz burayı toparlayıp yerleştirelim."

"Değiştireceğim, dışarıda bekleyin lütfen"

Yatağın üzerindeki katlı kıyafetleri alıp giydim, bol bir sweat ve altınada bir eşofman koymuşlardı.

Odadan çıkınca hizmetçiler odaya girdi ve bende bu malikanenin en sevdiğim yeri olan terasına çıktım.

Koltuğa oturdum ve düşünmeye başladım..

Sasuke bana niye böyle davranıyordu?

Ulan hayvan ben senin hayatını kurtarmışım, yaşamana sebebiyet vermişim neden böyle yapıyorsun ki?

Neyse o bana yaparsa bende ona yaparım o zaman..

Evettt bölüm bitti neyse daha güzel bölümlerde tekrardan görüşmek üzere sizi seviyorum baii♡♡

Evettt bölüm bitti neyse daha güzel bölümlerde tekrardan görüşmek üzere sizi seviyorum baii♡♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bu Dünyadan Olmayan|Sasunaru|✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin