Dev AVM nin önünde araba durdu ve şöför bize kapıyı açınca bizde indik.
Sasukenin elinden tuttum ve beraber içeri girdik.
Ben direk sasukeyi bir kozmetik ve bakım mağzasına soktum.
"Ne işimiz var bu makyaj paleti suratlıların olduğu yerde?"
"Sasuke! Kimse makyaj paleti suratlı falan değil"
"Mesela şu kadın," parmağı ile bizim çaprazımızda duran kadını işaret etti. "Baksana ya, kafasını makyaj kovasına sokup çıkarmış gibi."
"Ne var ya kız alttarafı bir fondoten sürmüş, hem ayrıca makyaj kovası falan diyorsunda kız ne sürmüş biliyor musun ki? Bişey yok kızın suratında."
"Emin ol hepsini biliyorum."
"Öyle mi? Sen?"
"Var mısın iddiaya?"
"Varım ulan, sana beş tane makyaj malzemesi göstericem beşinide bilirsen sen kazanırsın ama birini bile bilemezsen ben"
"Kabul kazanan kaybedene istediği cezayı verir"
"Kabul"
Beş tane rastgele makyaj malzemesi göstermiştim.
Şok içinde ona bakarken beni elimden tutup avm' nin tuvaletine doğru sürükledi.
Beşinide bilmişti ve ceza alıcağım yere doğru sürüklüyodu beni, imdat!
Tuvalete giricekti ama bir an durdu, düşündü ve vazgeçti. Bebek bezi değiştirme odasına girdi.
Tatlı bir yerdi, ilk defa giriyorum. Bez değiştirme standı, lavabo ve yerde bir armut vardı. Büyük ihtimal emzirmek için?
Herneyse.
Kapıyı girdikten sonra kapadı ve kilitledi.
"Eeee? Cezam ne?"
"Diz çök"
"Ne sana tapmamı falan mı bekliyorsun? Yada 'benden ne dilerseniz dileyin kralım' falan dememi mi?"
"Hayır fermuarımı açmanı bekliyorum."
Sesli bir yutkunmadan sonra pantolonun o bölgesiyle göz göze geldim.
Dizlerimin üzerinde elimi fermuara uzattım ve aşağı çektim. Düğmeyide açtım ve yakaları iki tarafa düzgün bir şekilde ayırdım.
Boxer ın altından aletini çıkarıp üzerine tükürdüm ve onu okşayarak dağıttım.
Ağızıma yavaşça aldıktan sonra yalamaya devam ettim. Güzelce okşayıp yalıyordum. Cevizlerine yaklaştım ve öpücükler bırakıp emdim.
Yalamaya devam ederken bir anda kafamı saçlarımdan tutarak sertçe ittirdi.
15 dakika boyunca yaladım ve o tam toparlanıcakken o ihtiyacını karşılamıştı ama ben karşılayamamıştım bu yüzden dudaklarına yapıştım.
Belimden tuttu ve be çevirdiği gibi sertçe bebek bezi değiştirme standına doğru ittirdi. Standtan destek alırken pantolonumu sıyırdı ve deliğimi yalamaya başladı.
Küçük gıdıklanmalar zevk almama sebep oluyordu. Deliğimi iyice ıslattıktan sonra yavaşça içime girdi. Hafif gir çıklar yapmaya başladı. Bir eliyle çıplak belimi okşuyordu.
Gittikçe alıştığımdan dolayı her seferinde işi zorlaştırarak sert girmeye başlıyordu.
Bir anda durdu ve belime bastırdı, artık deliğim dahada oratadaydı. Ağızımı kapattığı anda anladım sert bir şeyler geldiğini.
Ağzımı kapatıyorken bir anda içime sert ve hızlı bir şekilde aralıklı olarak girmeye başladı. Aralıksız bir şekilde beni sert bir şekilde sikmeye devam ederken hafifçe bacaklarım titredi.
O kadar zevk alıyordum ki zevki vücudumdaki her hücreye kadar hissediyordum. İçim kıpraşıyordu.
İlk defa bu kadar sert sikiliyordum ve ilk defa bu kadar zevk alıyordum.
Bacaklarımın zevkten titremesi artarken sasuke bonus olarak aletimi eline aldı ve hızlıca okşamaya başladı. Bacaklarım zangır zangır titrerken çığlıklar atmak istiyordum ama sasuke bunu engelliyordu.
Kıçımı fena şekilde sert bir şekilde sikmeye devam ederken boşalmamı istemiyordu. Aletimin deliğini kapadı ve aniden durdu, bacaklarım bir anda boşa çıktı ve yere düşerken sasuke beni tuttu.
Beni kucaklayıp armutun üzerine attı ve aletini ağızına alıp ben boşalırken aletimi yaladı ve hepsini yuttu.
Kafasını kaldırıp bana baktı, "ben kızacağın bir şey yaptım naruto" dedi.
Üzerimi giymeye çalışırken ona aletini işaret ettim.
"Sence ben bunu akıl etmedim mi sanıyorsun?"
Aletinde takılı prezervatif vardı. Görünce şaşırdı ve sonra onun oraya nasıl geldiğini anladı.
"Hala garip geliyor"
"Farkındayım"
İşimizi hallettikten sonra odadan sırayla çıktık ve avm de dolaşmaya başladık.
Kısa ama smutu güzel oldu yazım hataları varsa kusuruma bakmayın birde bu arada ben profilimdeki duyurular kısmına bişey yazıp atamıyorum yani girip yazabiliyorum ama sağ taraftaki paylaş butonu yani ok işareti yok yardımcı olabilirseniz sevinirim sizleri çooooooooook seviyorum ve öpüyorum baii♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Dünyadan Olmayan|Sasunaru|✅
Fiksi PenggemarBir gün her zaman ki gibi işini yapıp kitabını çizen naruto yarattığı karakteri bıçaklatıp kaos yaratmak isterken birden kendini o kitabın içinde kaosun ortasında buluyor. Peki siz bu maceranın bir seyircisi olmak ister misiniz? ("W" dizisinden esin...