"Efendim, akşam yemeği hazır"
"Geliyorum, naruto geliyor muymuş?"
"Evet"
"Güzel çıkabilirsin"
Dolaba gidip güzel birşeyler giydim ve yemeğe indim.
Narutoya baktım, rahat şeyler giymişti.
Garip bir çekicilik vardı bu çocukta anlamadığım bir şey...
Masanın başına oturdum, narutoda yanımdaki sandalyedeydi.
"Afiyet olsun başlayabilirsin"
"Seni beklemek sıkıcı"
Ayrıca acayip açıksözlü
"Başlayabilirdin aslında ama hizmetçiler bırakmadı mı?"
"Yo kurallar böyle sadece bende uydum"
"Kuralları nerden biliyorsun?"
"E-eheh yani tahmin?"
"İtachi ile shisui yok beklemeyeceğiz başla hadi"
****
"Yemekler güzeldi"
"Söyle bakalım naruto beni nasıl bu kadar tanıyorsun? Veya kendinide tanıt"
"Naruto 20 yaşındayım, sabit bir mesleğim yok ama yazarım, doktorluğu kazanmama rağmen bir yıl okudum, onun dışında yani hayatını tahmin etmek çok kolay, ünlüsün, zenginsin, kişliğin klasik yani"
"Anladım, ama tahmin ettiğin gibi birir değilim neyse gel yukarı çıkalım"
Sasukenin peşinden yukarı gittim ve terasa çıktık.
"Ne işimiz var burda?"
"Konuşuruz tanışırız belkide iyi anlaşırız diye?"
"Seni ben yarattım salak tabi iyi anlaşıcaz.."
"Bişey mi dedin?"
"Hayır demedim sen yalnış duymuşsun"
"Peki.. içki içer misin?"
"Olur"
Bana arkası dönük bir şekilde içkileri doldururken sırt kaslarına bakmaktan gözümü alamamıştım..
Biraz sasukeyi inceleyip düşündüm,
Ben bu çocuğu kitap için değil kendi zevklereme göre yaratmıştım resmen..Benim tipimdi resmen ya, yani aşık olacağım bir çocuk olsa kesinlikle o sasuke olurdu.
Bi an içimden acaba sasuke flörtöz davransa bana nasıl olur diye düşünmüştüm.
Düşünmem ile sasuke şarap bardakları ile gelip yakınıma oturdu ve bardağı uzattı.
"Saol"
"Ne demek"
Bir kaç yudum aldıktan sonra gene sasukeye döndüm. "Yarın ne yapmak istersin?" Dedi.
Biraz düşündüm ve dedimki neden kendi tarzıma göre yarattığım karakteri benim yapmıyorum?
Hafif hafif biraz daha yaklastım koltukta sasukeye.
"Bilmem ki"
"Yarın şirkete gidicem doğal olarak, sende gel belki sana göre bir işte buluruz?"
"Olur" tabikide sasukenin asistanı olucam, şirket asistanı olucak olsam bile olucam.
"Saçlarına dokuna bilir miyim?"
Bu sorusu ile dona kalmıştım..
"Ş-şey tabi.."
Damarlı o seksi kalın ellerini saçıma uzattı ve biraz okşayıp bakındı. "Saçların çok parlak, güneş ışığı gibi bu yüzden çok güzel."
Ateş basması ile utançtan kafamı eğdim ve kısık bir ses ile, "t-teşekkür ederim" dedim.
İçkisini yudumladıkran sonra tek elini bacağıma koydu ve hafif sıkıp manzarayı gösterdi.
"Çok güzel bir manzara, ama sen daha güzelsin"
Tanrım bu günleridemi görücektim.
"Teşekkürler sasuke?"
Biraz içkiyi fazla kaçırdıktan sonra başım dönmeye başlamıştı.
"Naruto?"
"Başım dönüyor.."
"Normal, fazla içtin ki bende biraz fazla kaçırdım sanırım"
"En son ne yediğimizi hatırlıyor musun?"
"Hayır, sen?"
"Hayır"
İkiside kahkahalarla gülmeye başlarlar. İkiside çok sahroştur ve yaşadıkları en ufak şeye bile deli gibi gülmeye başlarlar.
"Aslında çok seksisin biliyorsun dimi sasuke?"
"Sende çok güzelsin"
"Erkeğim lan ben*güler*"
"O zaman sende çok seksisin"
"Heh yani"
İkiside güldükten sonra naruto sasukeye iyice sokulur ve sasuke ile göz göze geldikleri anda suratlarının ne kadar yakın olduklarını fark ederler.
Sasuke yavaş yavaş narutoya yaklaşır ve narutoda kafasını çekmez.
Sasuke narutonun dudaklarını usulca öpmeye başlar ve narutoda yavaş yavaş hızlanıp sasukenin kucağına oturur.
Sasuke narutonun kalçalarını kavrayıp narutodan dudaklarını ayırır ve boynunu emmeye başlar
"Morarırsa seni gebertiri-"
Demesine kalmadan sasuke daha sert emer ve bir yandanda narutonun kalçlarını sıkar ardından da narutonun dudaklarına geri döner.
Narutonun tişörtünü yavaşça çıkarır ve yere bırakıp öpmeye devam eder.
"Sasuke bişey dicem bu ilerlerse ben altta olmam"
"Niyeymiş o?"
"Öyle işte"
"Korkuyor musun?"
"Ne alakası var be!-"
Sasuke narutonun dudaklarına yapışır ve sözünü böler.
Sasuke tam narutoyu yatırıp üzerine çıkacakken içeri itachi dalar.
"Sasuke- ooooo! Özür dilerim ben çıkıyorum pardon siz devam edin"
"İtachi miydi o?"
"Evet sanırım abimdi o"
Gülmeye başlarlar ve naruto sasukenin kucağında uyuya kalır.
Sasukede çok fazla uykusunun olduğunu fark edip narutoyu kucağına alır ve en yakın yatak odasına gidip narutoyu yatağa yatırır.
Daha sonrada kendiside yanına uzanıp arkasından sarılır ve öyle uyuya kalırlar.
Aslında olayların böyle gelişeceğini bende bilmiyordum kxnxjjxjdb son anda böyle bir şeye karar verdim ve bu arada bu aralar beni şımartıyosunuz hoşuma gidiyo çaktırmayın :) neyse sizi seviyorum bai canlarımm♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Dünyadan Olmayan|Sasunaru|✅
FanficBir gün her zaman ki gibi işini yapıp kitabını çizen naruto yarattığı karakteri bıçaklatıp kaos yaratmak isterken birden kendini o kitabın içinde kaosun ortasında buluyor. Peki siz bu maceranın bir seyircisi olmak ister misiniz? ("W" dizisinden esin...