1.7

223 21 38
                                    

Arkadaşlar selam.. uzun zamandır yokum özür dilerim hayatımda bir takım aksilikler çıktı bu yüzden bölüm çok atamadım. Nolursunuz beni öldürmeyinnn herneyse bölüm uzun olucak iyi okumalarrr.

Nolur beni kesmeyinnn..

Gözlerimi araladığımda hava aydınlıktı, telefona uzandım ve telefonu kendime çevirdim. Saate baktım, yaklaşık bir gündür uyuyorduk.

Kalktım duşa doğru yol aldım ve güzel sıcak bir banyo yaptıktan sonra rahat ve bol kıyafetler giyip mutfağa indim.

Evde kimse yok gibi sessizdi. En sonunda hafif topuk sesleri duymaya başladım ve gittikçe yaklaşınca bir süre sonra mutfağa giren hizmetliyi gördüm.

"Günaydın Naruto bey."

"Günaydın, neden ev bu kadar sessiz? İtachi ile shisui yok mu?"

"Yoklar efendim. Önemli toplantıları olduğunu söyleyip çıktılar."

"Shisui niye gitti? Sasuke beyin koruması değil mi?"

"Bu konu hakkında bir bilgim yok efendim."

"Tamam neyse, bize güzel bir kahvaltı hazırla"

"Peki efendim"

Şimdi gidip dünyalar yakışıklısı sevgilimi uyandırma zamanı~

Odaya geri çıktım ve yatağa yaklaşıp yorganın altına girdim, sasukeye sokulup sıkıca sarıldım ve boynuna öpücükler kondurdum ardındanda kulağına fısıldadım.

"Günaydın yakışıklıı"

"Hm.. sanada.."

Yeni uyandığı için sesi kalın ve bana göre tatlıydı. Hemen yanaklarını sıkıp biraz oynadım.

"Duşa girmek istemiyorum.."

"Aaa olmaz, pis pis mi geziceksin kalk!"

"Hayır.."

Hafif sakalları çıkmış yanaklarından öptüm.

"Kalk hadi"

Zorla kaldırıp duşa kabinin içine fırlattım ve dışarı çıkıp giyinme odasına yöneldim. Ona temiz kıyafetler hazırladım. Görevliyi çağırıp hızlı bir şekilde nevresimleri değiştirttim ve görevliyi odadan gönderdikten sonra sasukeye geri döndüm.

Altında sarılı olan bir beyaz havlu vardu ve suratındada tıraş köpüğü.

Jileti suratına yaklaştırıp biraz sürttü ve anında acı bir inleme bıraktı ortaya.

"İyi misin!?"

Hemen yanına gittim ve elini yarasının üzerinden çekip minik kesiğe baktım.

"Hiç beceremiyorsun dimi sasuke.."

"Ordan belli olmuyor mu?"

Yarasına dolaptan aldığım bir tutam pamukla baskı uyguladım kanama duruncada tezgaha ona dönük bir şekilde oturdum tam önüne.

Elindeki jileti verdi tereddüt etmeden. Jiletle narin dokunuşlar yaparak sakallarını kestim.

Suratına su çarpıp havluyla kuruladı ve saçlarını parmaklarının arasına alıp geriye doğru ittirdi.

"Çok yakışıklısın ama sen ya.."

Tam hizama geçip kalçalarımdan kavradı ve beni oturduğum geniş lavabo mermerinde kendine çekti bacaklarım ikiye ayrılınca bana değiyor olduğu bir pozisyondaydık.

"Duyamadım?"

"Çok yakışıklısın diyorum"

"Öylemiyim?"

Bu Dünyadan Olmayan|Sasunaru|✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin