Aradan bir kaç gün geçmişti. Benim kıçım iyileşmesine rağmen hala sasukeye iyileşmedi diyordum, sırf bana evlenme teklifi etsin diye :)
Herneyse, ayaklanıp mutfağa gittim ve ağızıma bir kurabiye alıp dolabıma koştum.
Kıyafetlerimi seçerken altıma gri eşofman, üzerimede bol bir kazak giyip cüzdanımla telefonumu alıp çıktım. Tam koşarak malikanenin kocaman sol merdiveninden salona iniyordum ki biri beni kolundan yakalayıp kendine çekti.
Sasukeyle göz göze gelince gözü ağızımda ki yarısı kalmış kurabiyeye kaydı.
"Nereye gidiyorsun?"
Ağızım doku bir şekilde cevapladım, "dışoro çıkocam"
"Bende geliyim"
"Gorok yok"
Ağızıma yaklaşıp kurabiyenin dışarda kalan kısmını ağzının içine alıp dudaklarımı öptü ve kurabiyeyi kırıp yedi.
Benimde ağızımdaki bitince tekrar dudaklarımızı birleşti."Naruto.."
"Noldu? İyi misin?"
"Sana bişey sormam lazım"
"Tabi sor da korkutma beni"
"Nasıl söyliyeceğim bilmiyorum.."
"Sasuke, korkutma beni"
Dizlerinin üzerine çöktü ve cebinden bir kutu çıkardı.
"Bunun içinde sevgililiğimizi bitiricek çok kötü bişey var"
"Sasuke noluyor??"
Kutuyu açmıştı, içinde iki tane gümüş yüzük vardı.
"Bune?"
"Yüzük?"
"Sevgililiğimizi bitiricek olan şey bumu?"
"Bir düşün bakalım bumu?"
Şimdi bir saniye ben olaya anlam veremedim. Biraz düşünelim, sevgililiği bitirmek, yüzük, diz çökme.. lan! Bu bana evlenme teklifi ediyor! Bu yüzden sevgililiğimiz bitiyor evli olucaz çünkü, ah aptal kafam!
Ellerim istemsiz ağzımı kapatınca şaşkınlıktan dona kalmıştım.
"Yeni jeton düştü bende!"
"Fark ettim" kıkırdayınca yüzükleri biraz daha kaldırdı, "Benimle evlenir misin naruto?" Dedi. Ben tabiki orda melek olup uçtum, sadece bedenim orda şuan.
"Bilmem ki.. düşünmem lazım bunun bana faydası ne? Şimdi düşünüyorumda evlilik teklifi aldığım günün akşamında hamile kalmak istemiyorum"
"Oha cidden diledin mi?"
"Evet, artık istersem hamile kalabilirim :)"
"Cevap bekliyorum?"
"Hadi evet diyim ya :)"
İkimizde güzelce güldükten sonra sasuke ayağa kalkıp yüzüğü sol a takıcaktı ki sağ elimi uzattım.
"İmza atılmadan sol a takılmaz"
Parmağıma yüzüğü taktı ve bende onun parmağına diğerine taktım. Onu tam öpücekken elinde bir yüzük daha gördüm.
"Aslında sadece bu ikiliyi almıştım ama benim güzel sevgilimin sadece bunu hak etmediği aklıma gelince bunuda aldım."
Heryeri taşla kaplı lüks, güzel, pahalı gözüken bir yüzüktü.
Onuda parmağıma takınca yüzüğe biraz daha baktım, "Çok güzellll!"
"Senin kadar değil"
Beni belimden tutup kendine yapıştırdı. Dudaklarımda ki baskıyla ateşime hava üflerken bende zıplayıp bacaklarımı ona sarınca oda beni kalçamdan yakladı. Beni deli gibi öpmeye devam ederken odaya götürüp, yatağa yavaşça yatırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Dünyadan Olmayan|Sasunaru|✅
FanfictionBir gün her zaman ki gibi işini yapıp kitabını çizen naruto yarattığı karakteri bıçaklatıp kaos yaratmak isterken birden kendini o kitabın içinde kaosun ortasında buluyor. Peki siz bu maceranın bir seyircisi olmak ister misiniz? ("W" dizisinden esin...