0.8

295 24 58
                                    

Sabah gözlerimi açtım ve heycanla arakama döndüm ama sasuke yoktu? Onun yerine bir kağıt vardı.

Kağıdı açtım ve bir not gördüm.

Dikeldim ve gözlerimi ovuşturup notu okumaya döndüm, "Naruto, günaydın. Biliyorum ki şuan güneş kadar güzelsin, hayır ya hatta daha güzel ama malesef ben bu manzarayı göremeyeceğim. Minik bir problem çıkmış şirkette ama senin bu gün şirkette çalışmaya gelmene gerek yok. İzinlisin, bu gün senin günün. Hemen yanı başındaki komidine limitsiz kredi kartı ve bir miktarda nakit para bıraktım. Git toz eğlen alışveriş yap kendine güzel şeyler al. Tamam mı güzellik?" Yazıyordu.

Gülümsememe engel olamadım ve kafamı hemen komidine çevirdim, gerçekten para ve kart vardı.

Ayaklandım ve tam odama gidecekken hizmetli kadın beni durdurdu.

"Naruto bey!"

"Buyrun?"

"Sizin kıyafetlerinizi sasuke beyimizin emri üzerine sasuke beyimizin odasına taşıdık, yani orda herhangi bir eşyanız yok efendim."

"Bilgilendirme için saol gidebilirsin."

Sasukenin odasına geri döndüm, giyinme odasına girip giyindim ve parayla kartı alıp evden çıktım.

Gözlüğümü taktım ve arabaya bindim. Şöföre avm nin ismini söyledim ve beni bıraktıktan sonra korumalar ile birlikte mağzalarda gezip, beğendiğim ve istediğim her şeyi aldım.

Korumaların kolları artık poşet ile dolmuşken eve dönmeye karar verdim. Zaten kaç saattir burdaydım.

Eve geldim ve hizmetli kadınlar eşyaları hemen yerleştirmeye başladılar.

"Lütfen sarı, kırmızı bide şu büyük poşedi yerleştirmeyip ayırın."

"Tabi efendim"

Canım sıkıldığı için üzerimi değiştirip aşağı indim ve mutafağa gidip atıştırmalık bir kaç abur cubur bakmaya başladım.

"Naruto bey ney yapıyorsunuz?"

"Acıktımda bişeyler hazırlıyacağım kendime"

"Siz bırakın ben yaparım lütfen"

"Hayır ben yapıcam, sende gidip yukarda kızlara yardım edebilirsin."

"Peki efendim siz nasıl isterseniz."

Dolaptan bir kaç malzeme alıp yapmaya başladım.

Yaklaşık bir saat sonra salatayı doğrarken arkamdan biri belime sarılmasıyla sıçradım.

"AA!"

"Şşş! Benim"

"Sasuke? Aklımı aldın ya"

"Özür dilerim, neyse ne yapıyorsun?" Demesiyle ona arkamı tekrar dönüp salatayı doğramaya devam ettim.

"Yemek yaptım şimdi de salatayı yapıyorum."

"Niye kendini yordun ki? Evde bunun için çalışan o kadar insan varken?"

"Canım sıkılmıştı hem sana yemek yapiyim de dedim"

"Hmm?~ sen bana yemekler mi yaptın? :)"

"Evett"

"Alışverişe gittin mi?" Salatayı bitirip ellerimi yıkadım ve sasukeye tekrardan döndüm.

"Evet gittim, gel benle"

"Peki?"

Sasukenin elinden tuttum ve odaya çıkardım. Ardındanda yatağa oturtup önüne poşetleri koydum.

"Ne bunlar?"

"Sana aldım, aç bakalım."

Paketleri açtı ve gülümsedi. En son bir tane kutu kalınca kutuyu eline aldı ve açtı.

Süper bir güneş gözlüğü vardı içinde, "çok güzelmiş teşekkür ederim, aşkım :)" yanağıma bir buse kondurdu.

Utançtan kekeleyerek "B-bir şey değil" dedim. "Aynısı bendede var kendimede aldım bir örnek olalım diye"

"İyi yapmışsın beğendim"

"Pardon bakarmısınız? Bunları yerleştirir misiniz acaba?"

"Tabikide naruto beyimiz"

Hizmetliler içeri girip eşyaları yerleştirdiler ve çıktılar.

Sasuke yataktan kalkıp eğildi ve ben yerde oturuyorken beni kaldırdı ve belimden tutup öpmeye başladı.

"Vücudunun tadına bakamamış olsam bile dudaklarının tadı anltılamayacak kadar güzel" ensesinden tutup öpmeye devam ettim.

Ve bölüm biterrr sizleri çokkkkk seviyorum bol bol öpüyorum diğer bölümde görüşmek üzere bai♡♡♡♡

Bu Dünyadan Olmayan|Sasunaru|✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin