0.3

327 37 39
                                    

Aşağı indik ve ona özel bir otapark çizdiğimi unutmuştum..

"Senin istediğin bir tane varsa ona binelim"

"Ama burda çok araba var.."

"Tamam buna binelim o zaman"

En çok kullandığı arabasını seçmişti, bindikten sonra kocaman bir giyim mağazasına gitmiştik.

Kendi indi ve benim kapımı açıp indirdi.

Mağzaya girdik ve o bir koltuğa oturup beni izlemeye başladı.

"Noldu?"

"Kızlar! Narutoyu giydirelim lütfen"

Sasukenin habire alışveriş yaptığı mağzaya gelmiştik, benide mi giydircekti acaba?

Kızlar beni giyinme odasına götürdü ve kıyafetler getirip seçmemi istediler.

"Hangisini denemek isterseniz beyefendi?"

"Şu olsun"

Alıp giydim ve sasukenin yanına gittim "Alıyoruz, diğerlerinide giy"

İçeri gidip kadının bana verdiği kombini beğenmemiştim, bende alıp diğer kombinle birleştirdim.

Üzerime yapışıp bütün vücut hatlarımı belli eden siyah boğazlı bir kazak ve altınada, takım elbisenin siyah pantalonunu giydim.

Odadan çıkıp sasukenin önüne geldim ve bana sanki beni yiyecekmiş gibi bakmaya başladı. "Niye beni yiyecekmiş gibi bakıyorsun?"

"Yok, neyse hepsi yakışıyor zaten hepsini alıyoruz."

"Ne!?-"

Kızlar beni odaya götürecekken sasuke onları durdurdu.

"Hayır kalsın, çıkartmasın."

Yandaki takı kutusundan bir zincir ve bir kaç tanede yüzük alıp bana taktı.

"Poşetleri alın"

"Peki sasuke bey"

Korumalar poşetleri alırken bizde arabaya bindik ve büyük bir binaya geldik. Burayı çizdiğimi hatırlamıyordum.

"Burası neresi sasuke?"

"Yemeğe davet edilmiştim ama eşim yoktu, bende seninle geldim"

"Dalga mı geçiyorsun şuan?"

"Hayır. Çok vaktimiz yok tak şu gözlükleri"

Elime güneş gözlüğü tutuşturdu ve oda bir tane takınca bende bana verdiğini taktım.

"Hızlıca içeri giricez sakın saf gibi gözükme dik yürü ve yanımdan ayrılma, ne olursa olsun"

"Bana çocuğunmuşum gibi davranma"

Arabadan indi ve bende inmem ile şok oldum.

Heryerde kameralar, flaşlar ve gazeteciler vardı.

Habire "sasuke bey! Yanınızdaki kim!? Sasuke bey poz verin!" tarzında şeyler söylüyorlardı.

Bende hiç cool'luğumu bozmadan sasukenin biraz arkasından yürüdüm.

İçeri girince sasuke elime bir kutu tutuşturdu. "Bune sasuke?"

"Tak onu" dedi ve yürümeye devam etti.

Bir yandan yürürken diğer yandanda kutuyu açıp içinden çıkan saati taktım.

"Ooo sasuke hoş geldin"

"Hoş buldum kiba"

Evet bu sasukenin arkadaşlarından biri,

Evet bu sasukenin arkadaşlarından biri,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnuzuka Kiba.

Serveti büyük ama sasukeninki kadar değil. Aslında bir mimar, parasını ordan kazanıyor.

"Bu kim? Ayrıca eşin nerde?"

"Eşim olmadığını sende biliyorsun, sevgilim falanda olmayınca bende narutoyu getirdim."

"Fena değilsin bu arada naruto" göz kırptı ve yaklaşıp bana dolu bir şarap bardağı uzattı ve bende aldım.

Kendi bardağını uzatınca hafifçe tokuşturduk ve bir yudum aldık.

"Içki içebiliyordun dimi? Verdim öyle hemen ama"

"Yok içerim saol"

"Eee ne iş yapıyorsun naruto?"

"O şey yapıyo-"

"Yazarım aynı zamandada doktorum"

"Güzelmiş, ilgilendiğin sporlar varmı?"

"Boks"

"Sevgilin-"

"Kiba, boğma çocuğu rahat bırak"

"Hayır, yani şey sevgilim yok"

"Ne güzell"

"Naruto?"

"Efendim?"

"Numaranı alabilir miyim?"

Sasuke beni kolumdan yakaladığı gibi lavaboya soktu ve kapıyı kapadı.

Cebinden bir telefon çıkardı "al bu artık senin, bunu kullanıcaksın bundan sonra kendi numaramı kayıt ettim."

"Saol, yani herşey için.."

Adam resmen parasıyla bsni dövüyor abi, kendi yarattığım karakte bana artitslik taslıyor ya!

Napıcam hiç bilmiyorum..

Bölüm şimdilik bu kadar sizi seviyorum fikirlerinizi yorumlarda bekliyorum baii♡

Bölüm şimdilik bu kadar sizi seviyorum fikirlerinizi yorumlarda bekliyorum baii♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bu Dünyadan Olmayan|Sasunaru|✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin