0.7

277 28 26
                                    

Üzerime çıktı.

Ceketini ve gömleğini çıkarıp arka koltuğa fırlattı.

"S-sasuke saçmalama"

"Üzgünüm ama canım şuan o kadar saçmalamak istiyorki~ ayrıca sadece ben değil"

O sırada pantolonunun üzerinden aletine dokundu ve ne kadar çok belli olduğunu fark ettim sertleşmişti.

Pantolonumun fermuarını açtı ve çıkardı.

"Senin vücudunun tadına bakmak o kadar çok istiyorum ki ama şuan kısıtlı bir zamanımız ve kısıtlı bir alanımız var."

Boxerımı indirdi ve parmaklarını ağızıma yaklaştırdı, "aç ağızını." Dedi.

Bende açtım ve parmaklarını ağızıma soktu, "yala" dedi ve bende yaladım. Daha sonrada parmaklarını çıkarıp aşağıya götürdü.

"Yapma lütfen"

"Üzgünüm bunu kaşınmadan önce düşünücektin"

Parmaklarını deliğime sokmasıyla inlemeyi patlattım.

Parmaklarını çevirerek dahada derine sokuyordu.

Bir süre sonra parmaklarını hızla çıkarmasının ardından içimde kalın ve büyük bir şey hissettim.

"A-ah~ o ne..!? Ih~"

"Çok mu büyük geldi?" Deyip sırıttı.

"Tabikide b-büyük ah~"

İçime boşalmıştı ve boşalması benim için kötü olmuştu çünkü daha hızlı girip çıkabiliyordu.

"A-Ah~ sasu- ah~ mhm!~

Gittikçe hızlanıyordu, ben ise artık dayanamamaya başlamıstım. Hiç mi yorulmuyor ya?

"Sasuke yeter artı- ah!~"

"Hayır, yalvarana kadar olmaz~"

Vücudumun kontrolünü kaybediyordum, zevkten salyalarım bile akmıştı.

"İşte bu surat ifadesine bayılıyorum :) hadi adımı inle naruto"

"Sasuke- ah~ s-sasuke yeter lütfen mhm!~"

"Beni tatmin edicek bir kelime söylersen bırakıcam"

Olaylar gittikçe saçmalamaya başladı.. kendi karakterim beni si***o resmen! Bune ya? Ben hala bunların hepsinin hayal olduğuna inanıyorum..

"N-nasıl bir şey?"

Yavaşlamıştı ama hala devam edip daha sert ve bir anda giriyordu içime.

"Hadi ama güzel bir kelime"

"Biraz daha hızlana bilirsin
b-babacık~ "

"Hmm~ şimdi oldu~" dedi ve hızlanıp devam etti.

*****

En sonunda malikaneye gelebilmiştik ve tabiki tahmin ettiğiniz gibi ben yürüyemiyordum.. sasuke beni kucağında odaya çıkardı ve yatağa yatırıp oda yanıma yattı.

"Niye senin odana geldik?"

"Artık benim ile uyuyacaksında ondan"

"O niye?" Arkama yani ona doğru döndüm yatakta ve suratına kenetlendim.

Dudaklarıma bir buse kondurdu ve bana gülümsedi, "çünkü artık sana karşı bir şeyler hissediyorum sanırım :)" dedi ve ben o sırada şok olmuştum.

"Benimle oyun oynamıyorsun dimi? Çünkü daha tanışalı bir kaç gün oldu." dedim.

"Hayır niye seninle oyun oynayayım?"
Dedi ve bende suratına yaklaşıp dudaklarına bastırdım ve kısa bir süre sonra geri çekildim.

Utancımdan tekrar arkamı yani sasukeye sırtımı döndüm ve sasukeye korkarak sordum, "biz şimdi neyiz o zaman?" Diye.

"Yani, bilmiyorum.. ama istersen çok kolay bir şekilde netleştirebiliriz?" Dedi ve belime sarılıp kulağıma yaklaştı, "seni seviyorum naruto, benimle çıkar mısın?" Dedi.

O anda yer yarılsada içine girsem diye düşünüyordum...

"Bende seni seviyorum sasuke.. ama bu senin hayatını etkilemiyecek mi?.."

"Ne anlamda?"

Tekrar sasuke döndüm ve elimi usulca yanağına koyup konuşurken bir yandanda narince okşadım.

"Yani sen ünlüsün.. hemde çok.. zenginsin, yakışıklısın. Onlar senden bir kadın sevgili beklerler, ben ise erkeğim. Ayrıca benim yüzümden ün ünü kaybedebilirsin.."

Yanağındaki elime elini koydu ve elimi okşayıp kafasını çevirip avucumun içini öptü, "Hayır etkileyemez ve etkilemicekte, ün ümüde kaybetmiyeceğim." Dedi.

"Sen bilirsin ama benim yüzümden hayatının mahvolmasını istemem.."

"Ün ümü kaybetsem bile torunlarımın çoçuklarına bile yeticek kadar param var, Hayatımızı yaşarız o parayla."

"Senin kararın.."

"Ben göze alıyorum peki ya sen, teklifimi kabul ediyor musun?

Sasukenin yanağına bir buse kondurdum ve ona sarılıp yattım, oda bana sarıldı, "Bunu bir evet olarak kabul ediyorum o zaman.." dedi.

Hadi bu bölümde kısa ama güzel olsun bebeklerim sizi seviyorum baii♡♡

Hadi bu bölümde kısa ama güzel olsun bebeklerim sizi seviyorum baii♡♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bu Dünyadan Olmayan|Sasunaru|✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin