"Aç mısın? Evde malzeme varsa yemek yapabilirim?"
"Senin elinden yemeyeli uzun zaman oldu tabiki reddedicek değilim."
"Tamam o zaman" gülümseyip ayağa kalktım ve mutfağı bulup olan malzemeler ile sandiviç yapıp sasukenin yanına gittim.
"Elin çok acıyor mu?"
"Hayır, çünkü senin şifalı ellerin sayesinde iyileşti"
O bana samimi bir gülümseme yollarken ben aldığım iltifat karşısında utancımdan kafamı eğiyordum.
"Kızardın gene" bana kıkırdarken ona sert bir bakış attım, "kimin sayesinde acaba?"
"Özledim seni"
"Bende seni özledim"
"Ama ben seni iki türlüde özledim" bana göz kırpıp pis pis sırıtınca onu umursamamaya çalıştım.
"Sen beni özlemedin mi?"
"Niye özlemiyim ki?"
"Bilmem, umursamazca davranıyorsun"
"Tabikide özledim ama isim lazım değil yüzünden aşağısı pek iyi durumda değil"
İkimizde sandiviçimizin son lokmasını yutunca bana anlamamışcasına bir bakış attı.
"İyi durumda değil derken?"
"Malesef bir süreliğine kıçımı kaybettim."
"Söyle işte ya ben yabancı mıyım?"
"Götümü yırttı şerefsiz"
"Ne!?"
"Evet, it oğlu it yüzünden oldu.."
Beni kucağına çekip göğüsüne yasladı ve koltuğa uzanıp benide kolları arasına aldı.
"Merak etme artık benimlesin"
Saçlarımla oynamaya başladı ve benimde gözlerim kapanmaya.
"Aslında hep küçük bir kardeşim olsun istemiştim biliyor musun?" Dedi saçlarımla oynarken.
"Neden?" Diye sordum ve o da, "bilmem ki çocukları sevdiğimden herhalde, kendi çocuğum gibi büyütürüm diye istemiş olabilirim."
"Çocuğunun olmasını ister miydin?"
"Tabikide isterdim, ama şuan imkansız ve bundan memnunum seninle olunca çocuğum olmasada olur"
"Aslında çocuğun olabilir"
"Nasıl?"
"Evlat edine biliriz yada onun yerine daha iyi bir fikrim var"
"Neymiş o?"
"Ben doğurabilirim"
"Ne? O nasıl olucak? Erkeksin sen."
"Ama burası benim dünyam, ne istersem oluyor ve istersem hamile kalabilirim?"
"Ciddi misin? Gerçekten bunu ister misin yani?"
"Evet"
"Hadi çocuk yapalım"
"Şapşal, sakin ol biraz. Evlenmeden bana elini bile süremezsin, evet yeni kural 'evlenmeden bana elini sürmek yok' ki süremezsin şuanda da o da ayrı bir konu, neyse."
"Ya naruto!"
"Küsme boşuna, zaten istesende elini süremezsin şuan bana"
"Evet ama nolur evlenmeden de dokunayım"
"Hayır, kendi güvencem için olmaz. Seninle evlenmek istediğimden değil yani." Son cümleyi biraz imalı söyleyince sırıttı.
"Ha yani benimle evlenmiyeceksin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Dünyadan Olmayan|Sasunaru|✅
FanfictionBir gün her zaman ki gibi işini yapıp kitabını çizen naruto yarattığı karakteri bıçaklatıp kaos yaratmak isterken birden kendini o kitabın içinde kaosun ortasında buluyor. Peki siz bu maceranın bir seyircisi olmak ister misiniz? ("W" dizisinden esin...