1.9

98 11 26
                                    

Alışverişimizi yaptıktan sonra eve döndük ve daha kapıdan girmemiz ile koltukta oturan adamla göz göze geldim.

"Bu kim sasuke?"

"Terzi?"

"Neden?"

"Ölçülerimizi alıcak"

"Niye ama"

"Evleniyoruz ya naruto"

"Sasuke ben öyle şatafatlı bişey istemiyorum bir nikah yapalım bitsin"

"Olmaz"

"Ya sasukee"

"Hoşgeldiniz hataru bey bir elimiz yüzümüzü yıkayalım geliyoruz hemen efendim"

"Tabikide sasuke bey ne demek bekliyorum ben lütfen buyrun"

Yukarı çıktık diğeri gibi şık ama daha sportif kıyafetler giydik ve aşağı indik.

"Naruto bey gelinlik mi istersiniz yoksa smokin mi?"

"Tabikide smokin"

"Peki o zaman ölçülerinizi alıcam lütfen dik durun."

Ölçüler alındıktan sonra kumaşlar beğenildi ve smokinler tasarlandı.

"Çok saolun"

"Ne demek efendim 2 gün içerisinde elinizde olur"

"Tabiki saolun"

"Görüşmek üzere efendim"

"Görüşmek üzere"

Adam gittikten sonra koşarak odaya gittim ve yatağa attım kendimi.

Battaniyenin altına girip battaniyeyi kafama kadar çektim, hayaller kurmaya başladım. Çocuğumuz olursa, evlenirsek vs.

Acaba sasukeden çocuğum olmalı mı? İyi bir baba olabilir mi?

"SASUKEEEE"

Nerde bu? Nereye kayboldun iki dakikada acaba!

Telefonumu elime aldım ve sasukeyi aradım. 2 çalıştan sonra açtı.

"Sağır mısın sen? Sana sesleniyorum."

"Duymadım."

Suratına kapattım. Az sonrada sasuke odaya girdi.

"Ne oldu naruto?"

"Sasukee~" dudağımı ısırdım ve ona yaklaş işareti yaptım.

"Naruto iyi misin?"

"Sasuke sana bişey sorucam. Senin ve benim böyls minik bir kopyamız olsun ister misin?"

"Şuanda mı?"

"Evet~"

Sasuke tişörtünü çıkarıp fırlatmasıyla üzerime çıktı ve dudaklarıma yapıştı.

"Bana bu teklifi yaptığın için bu gün seni ödüllendiricem"

*Bir kaç saat sonra*

Sasukenin kucagında gözlerimi aralamıştım.. gece olmuş hava kararmıştı, akşam yemeğini kaçırmış mıydık acaba?

Saate baktım ve saatin 8 oldugunu gördüm. Yataktan kalkıp aşağı indim ve sofranın hazır olduğunu itachi ile shisuinin samimi bir şekikde şarap içip sohbet ettiklerini gördüm.

"Bunlarda isi pişiriyorlar haa, neyse anlarız şimdi"

Biraz adım sesi yaptım ve "saatte geç olmus ya." Diye yüksek sesle konuştum. Merdivenden aşağı inerken paniğe bindiler ve hemen düzeldiler. "Abooo bunlar harbi işi pişirmiş"

Bu Dünyadan Olmayan|Sasunaru|✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin