Naruto
Gözlerimi açtığımda kabusumun başlayacağı yerde uyandığımın farkındaydım.
Bilgisayarımın önündeki sandalyede yatıyordum her yerde kağıtlar ve sasukenin çizimleri vardı.
Ayaklandım ve sessizce salona doğru yürümeye başladım.
Saatte baktığımda 9'du, o genellikle 10 gibi kalkar.
Sessiz adımlarla sokak kapısına gittim ve evden kendimi dışarıya atıcaktım ki biri arkamdan tişörtümü tuttu.
O anda kafamdan kaynar sular boşalmıştı, bacaklarım titremeye nefesimin daraldığını hissetmeye başlamıştım.
"Nereye gidiyorsun?"
O tanıdık sesi duymam ile arkamı dönmeye cesaret edemezdim asla..
Bir hışım ile ozumdan tutup beni kendine çevirdi, onun suratını görmem ile yere düşmem arasında saliseler vardı.
Bana yumruğu geçirmesi ile yere düşmüştüm.
"SEN HANGİ CÜRRETLE EVDEN KAÇARSIN!?"
"B-Ben evden kaçmadım!.."
Göz yaşlarım süzülürken o korkulu rüyam olan kemerini çıkarmakla meşguldü.
Kemerini çıkardı ve hızla bacağıma vurdu.
"BAKALIM BİR DAHA EVDEN KAÇABİLİYOR MUSUN!?"
"Ben evden kaçmadım- ah!... dur lütfen.."
Tekrar, tekrar, tekrar, tekrar ve tekrar vurdu.
Sonu gelmez bir yol gibi buna habire devam ediyordu, sanırım en kötü kısma gelmiştik...
Yere eğilip tişörtüm yakasından yakaladığı gibi beni yerde yatak odasına doğru sürüklemeye başlamıştı
"Y-yapma!"
"Yapıcam! Sen bunu hak ettin!"
"Lütfen.." dememe kalmadan kendimi yatakta tişörtsüz bir şekilde buldum.
"Hiç uğraşmayacağım seninle.. hatta direk giricem acıdan kıvran"
Eşofmanımı çıkarıp attı ve pantolonunun fermuarını açıp içime girmeye başladı.
O kadar canım yanıyordu ki bağırıp ağlamaktan bitkin düşmüş bir şekilde bitmesini bekliyordum bu acının..
Sert bir şekilde devam ederken içimde bir sıcaklık hissettim kalçamdan dışarı akan.
Elimi uzattığımda elimde bir kırmızılık gördüm, kalçamı yırtmıştı şerefsiz!
"Haha.. seni ortadan ikiye ayırmamı ister misin?"
"Ah! Lütfen bırak beni.."
Kalçamdan kanlar akmaya devam ederken
Üzerimden kalkıp dizlerinin üzerinde durdu ve beni bir haşımla dikeltip saçlarımdan tuttu. "Yala!"Kafamı penisine yaklaştırıp zorla ağızına soktu ve saçlarımı sertçe çekerek kafamı haraket ettirdi.
Ağlarken beni zorlamaya devam ediyordu, önceden her gün bunu çektiğime inanamıyorum..
****
Gece olmuştu ve beni daha yeni bırakmıştı, günlerin acısını çıkarmıştı köpek..
Hayatımın en kötü hatası bu adamı sevmekti, eğer bu adamı sevmeseydim hayatım belki daha güzel olabilirdi. Sasuke ile yaşadığım hayat gibi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Dünyadan Olmayan|Sasunaru|✅
FanfictionBir gün her zaman ki gibi işini yapıp kitabını çizen naruto yarattığı karakteri bıçaklatıp kaos yaratmak isterken birden kendini o kitabın içinde kaosun ortasında buluyor. Peki siz bu maceranın bir seyircisi olmak ister misiniz? ("W" dizisinden esin...