NASTEREA NOASTRĂ

10 1 0
                                    

Intrăm și în anul 1985.
Trec câteva luni până luna IUNIE ziua de 9.
De ce ?
Veți vedea curând.

Părinții mei erau la Oradea la bunicii mei (părinții tatei).
Ei se mutaseră de la Beiuș la Oradea (bunicii mei )

Veniră la Oradea deoarece  mai avea spectacole și parcă și un film în care urma să joace dar numai țin minte exact ceea ce mi-a  mai spus tata.

Cert este că,știu că eu și fratele meu ,Paul,suntem născuți la Oradea .

Maria(bunica mea):Alo!Bună seara, Teatrul de Stat Oradea?
Directorul Teatrului:Alo!Da ,Teatrul de Stat Oradea. Cu ce vă pot ajuta?
Maria(bunica mea):As vrea să știu dacă Fiul meu Adrian mai este la Teatru ?
Directorul Teatrului:Da,mai este la Teatru,urmează să termine Spectacolul .Mă scuzați, dar cine este la telefon?
Maria(bunica mea):Mama lui sunt și aș vrea să vă spun să îl anunțați că soția lui urmează să ajungă la spital deoarece naște.
Directorul Teatrului:Serios?Sigur!Imediat îl anunț să plece spre spital. La ce spital va urma să ajungă?
Maria(bunica mea):Mulțumesc mult!La Spitalul Clinic Municipal va fi dusă .
Directorul Teatrului:Am înțeles!Îl trimit cât mai repede posibil. Bună seara!
Maria (bunica mea):Bună seara!

Directorul Teatrului:Adrian!
Adrian:Da?
Directorul Teatrului:Schimbate repede de haine și dă fuga la Spitalul Municipal deoarece soția ta este acolo.
Adrian:Ce?Cum?De unde știți?
Directorul Teatrului:De la mama ta,ea a sunat aici .
Adrian:Am înțeles!Și ce v-a spus despre soția mea?
Directorul Teatrului:Mi-a spus că urmează să nască.
Adrian:Ceee?Dar mai avea 3 săptămâni. În fine .Pot să plec?
Directorul Teatrului:Mai întrebi?Dă-i drumul să ajungi la timp.
Adrian :OK. Mulțumesc mult!La revedere .
Directorul Teatrului:Ai grija. La revedere.

Adrian Pintea în viziunea mea ca TatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum