O ÎNTÂMPLARE NEFERICITĂ...

7 0 0
                                    

La aproape o lună de zile de când ea plecase și de când îl aveam pe Miracol ,aflând între timp că este băiețel și că are în jur de aproape 3 luni urma să avem parte de un lucru ce nu ne-am fi așteptat niciodată!

Din poveștile auzite de prin cartier după ce ne întorsesem înapoi în 1998 acasă (vorbesc și despre ce s-a întâmplat până în 1998 într-un alt capitol).Într-o bună zi ,tata plecase destul de devreme de acasă și tot nu își revenise complet,nu avea cum încă.
Un vecin cu 2 blocuri vizavi de noi îl tot vedea pe tata plecand cu noaptea în cap de acasă și fără noi și astfel a tras concluzia zile întregi că tata nu ar avea grija de noi .
Astfel că a autosesizat protecția copilului să vină la noi acasă,ceea ce s-a și întâmplat din nefericire!
Pe atunci în anii 90 legile asupra creșterii și dreptului minorului erau foarte drastice având în vedere că nesuferitul de Iliescu îi luase locul lui Ceaușescu!

Așa!Și să îi dăm drumul în continuare la poveste!Cum spuneam ,au venit într-o bună zi cei de la protecția copilului să vadă situația în care ne aflăm!
Din păcate tata era plecat la Național să facă repetiții pentru o piesă de Teatru iar noi eram acasă!Deodată se aude o bătaie în ușă!

Buf Buf Buf

Petra:Da?Cine este?
Protecția copilului:Bună ziua ,suntem de la Protecția copilului și am vrea puțin să vorbim dacă se poate?
Paul:Protecția copilului!Petra ,ce ne facem?
Petra:Eu zic sa deschidem că sigur nu o să plece curând, măcar să aflăm ce vor,  nu?
Paul:Bine!Fie,deschide!

După 1 minut!

Petra:Da!Bună ziua!De unde ați spus că sunteți?
Protecția copilului:Suntem de la Protecția copilului.Am vrea dacă se poate să vorbim cu tatăl vostru!Am înțeles că ați rămas doar cu el!Numele meu este Nicolae Barabas si sunt trimis să aflu situația voastră actuală!
Petra:Am înțeles!Dar tata din păcate astăzi nu este acasă ,este plecat la Teatru la repetiții!Știți, el este de meserie Actor și viitor Regizor!Abia mâine este liber să puteți vorbi cu el!
Nicolae Barabas:Tu trebuie să fii Petra ,așa este?Iar fratele tău se numește, Paul!
Petra:Da,așa este!
Paul:Da!Eu sunt!
Nicolae Barabas:Putem întra 5 minute?
Petra:Sigur!

《După ce fac aceștia toate verificările, din păcate însă constată că trebuie să ne i-a și să ne dea în grija statului, asta pentru că, găsiseră niște sticle de bere  un pachet de țigări și puțină mâncare în frigider iar pe noi cică foarte murdari deși cu câteva minute înainte să apară ei mâncaseram niște gem de căpșuni și puțină ciocolată și ne murdariseram pe haine》

Nicolae Barabas:Copii din păcate am o veste destul de urâtă pentru voi!O să mergeți cu noi la un centru unde sunt mai mulți copii iar voi o să fiți mai bine îngrijiți acolo!Să vă luați un ghiozdan ceva să vă puneți niște haine și jucării, aveți 5 minute la dispoziție. Tatăl vostru o să vă vadă acolo!
Petra:Dar...Cum adică?Nu putem pleca până vine el!Cum o să îi spunem?
Nicolae Barabas:Nu avem prea mult timp la dispoziție!Asa că vă rog să vă grăbiți!Mulțumesc!
Paul:Of,hai Petra să ne pregătim!
Petra:Bine!

《După ce ne găsim ghiozdanele, ne punem câteva haine, fiecare câte o carte care ne-o citea tata seara ,o jucărie sau doua că nici nu mai știu ce am pus atunci și o fotografie cu noi 3.Din păcate Miracol a rămas singur acasă .Asta după ce iesisem din camera și am plecat cu ei și am încuiat ușa. După care cheia de la casă a ajuns la acel domn care după i-a înmânat-o tatei înapoi》

Adrian Pintea în viziunea mea ca TatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum