Povestea începe spre sfârșitul lui 89' dar filmul este dat în 1990
Prima parte
Tata fusese sunat de către cei ce urmau să lucreze la filmul:"Cei care plătesc cu viața!" pentru un rol!Adrian:Tocmai am fost sunat să merg la Buftea să dau probă pentru un rol în următorul film!
Paul:Serios!
Adrian:Da!
Petra:Super tare !
Petra:Păi?Ce mai aștepți, du-te!
Adrian:Acum?
Petra:Nu,mâine!Normal că acum!
Adrian:Bine!Am plecat!
Paul:Pa!
Petra:Pa!După 3 ore:
Paul:Eee!Deci cum a fost?
Adrian:Nu a fost greu!Am luat!
Petra:Știam eu că vei lua doar nu ai fost chemat degeaba!Mă bucur mult pentru tine!
Paul:Felicitări, tată!
Adrian:Mulțumesc copii!
Petra:Păi și ce trebuie să faci ?Adică cum trebuie să arăți sau ce gesturi trebuiesc făcute?
Adrian:Aaa,da,trebuie să îmi las barbă!
Paul:Seriooos?
Adrian:Da!Momentul meu cringe:
Petra:Ce-i aia barbă
Adrian :🤣🤣🤣
Adrian :Măi Petra măi,cum să îți explic eu ție!Vezi aici la tata pe față în partea de la gura în jos un pic colorat în gri ?
Petra:Da🤔
Adrian:Așa,asta înseamnă că eu m-am berberit ,adică mi-am luat parul de pe față cu lama.
Petra:Aaaa,am înțeles acuma!
Adrian:Bun ,și dacă eu nu mă rad pe față, îmi creste parul înapoi repede în câteva zone ale feței, înțelegi?
Petra:Acuma,da!
Adrian:Mă bucur că ai înțeles!
Adrian:Și după cum ți-am explicat, trebuie să îmi las parul de pe față să crească ca să pot să îmi întru în rol!
Petra:Aha!Peste o săptămână:
Așa arata tata!
Fotografia asta e de la filmări, ii crescuse repede barba .
Evident că,era cu țigara în mână, viciu scăpat abia după ce am stat cu el în spital.Căpatat și de mine în a11a în Liceu la Dinu Lipatti.
Poza asta o am și acasă, nu acasă unde am locuit cu el ci după ce m-am întors acasă la mine după ce el nu a mai fost fizic pintre noi !
Ce-i drept, am cam luat aproape toate pozele și casetele cu tata de acasă, asta pentru a-mi mistui dorul de el!Era să uit ,am fost și eu și Paul prezenți la filmări și am fost băgați în film drept copii de cartier ,este o scena în care tata merge cu mașina și parcă apar și niște copii, ei bine am fost și noi pe acolo deci un început pe drumul actoriei îl avem la 5 ani.
"Ce-i care plătesc cu viața"(1989)
CITEȘTI
Adrian Pintea în viziunea mea ca Tată
Teen FictionÎn această poveste scrisă de mine datează ideea și cum mi-as fi imaginat eu viața dacă Adrian Pintea mi-ar fi fost tată și in realitate nu doar în poveste. Să începem! Ps:Pentru mine ca fan,Adrian Pintea rămâne cel mai bun actor . !!!Această poveste...