AICI RĂMÂNEM!

4 0 0
                                    

《Tata se pornise înspre noi,nedumerit, confuz și cu niște întrebări în minte că:"Bă,eu unde am greșit și când"?》

《Ajunge el la orfelinat și dă nas în nas cu domnul Barabas ce ne luase de acasă》

Adrian:Bună ziua!Numele meu este Adrian Pintea și îi caut pe copii mei, Paul Pintea și Petra Pintea!Unde sunt?

Nicolae Barabas:Bună ziua!Sunteți tatăl lui Paul și Petra ?Numele meu este Nicolae Barabas si vă invit la mine în birou să discutăm despre acest lucru!

Adrian:Da!Eu sunt tatăl lor!Deci clar nu îi pot vedea acum să înțeleg?

Nicolae Barabas:Din păcate nu!Poftiți vă rog la mine în birou !

Adrian :Sigur!

《După 5 minute》

Nicolae Barabas:V-am chemat la mine în birou pentru a discuta situația copiilor dumneavoastră!Am primit de la un număr anonim o reclamație precum că nu ati avea corespunzător grijă de copii!Plus ce am văzut când am mers să îi vedem este peste punctul de a rămâne cu dumneavoastră!Vă cred și vă văd în fața ochilor cât vă iubiți copii!Dar din păcate trebuie sa rămână aici până vă rezolvați anumite chestiuni!

Adrian:Iertați-mi îndrăzneala, dar cum adică să nu am grijă corespunzător de copii mei ?Într-adevăr, acum o lună și ceva tocmai ce am divorțat de mama lor iar ea a decis să îmi lase mie custodia lor, neînțelegeri între noi!Și da ,am cam luat contact cu băutura, copii mei nu știu că eu sunt în depresie din acest fapt!Am cam exagerat dar ii imbrac corespunzător, le dau să mănânce, nu sunt bolnavi, nu fac foamea, prefer să o fac eu dar ei să fie bine!

Nicolae Barabas:Din acest fapt cineva v-a văzut că ieseati dimineața devreme și că copii erau tot timpul siguri!

Adrian:Am înțeles!De meserie sunt Actor și ieșeam dimineața devreme ca să îmi revin ca nu cumva colegii de Teatru să își dea seama că eu am probleme acasă!

Nicolae Barabas:Am înțeles!Însă dacă continuați așa s-ar putea să îi pierdeți de tot!

Adrian:Da!Înțeleg!Am să văd ce pot face!Însă îi pot vedea măcar puțin?

Nicolae Barabas:Da,desigur, dar doar 10 minute, nu mai mult!

Adrian:Mulțumesc mult!

Nicolae Barabas:Aaa!Înainte să îi aduc, poftiți cheia de la casă!A rămas la Petra după ce i -am adus aici!

Adrian:Ah!Mulțumesc!

《Si vine acest domn la noi în camera ,specific că eram cu mine și Paul ,2 plus încă 2 fete și 2 băieți deci 6 toți în camera》

Nicolae Barabas:Paul și Petra Pintea aveți o vizită!

Petra:Cine?

Paul:Oare cine Petra!Tata!

Petra:A venit tătuțu?

Nicolae Barabas:Da!Vă așteaptă la mine în birou!

Petra:Hai Paul să mergem!

Paul:Hai!

《Si mergem cu acest domn spre biroul dânsului iar acolo ne aștepta tata》

Petra:Tatăăă!

Adrian:Petra,Paul, iubiții mei ,ce faceți?Cum sunteți?

Paul:Suntem bine!Au grija de noi!

Adrian:Mă bucur mult!O să mai rămâneți aici o perioadă până ce rezolv și eu niște treburi!

Petra:Ai aflat cine ne-a trimis aici?

Adrian:Nu că ,a rămas anonim!

Petra:Sigur e cineva care nu ne suporta!

Adrian:Poate să fie și așa dar și eu am greșit, când eu și mama voastră ne-am separat și fiecare a mers pe drumul lui ,se pare că eu am luat-o pe un alt drum nu prea bun și trebuie să îmi revin !

Petra:Ești bolnav?

Adrian:Nu!Doamne ferește!Doar puțin supărat!Dar lăsându-mă pe mine ,pana plecați de aici vă rog să fiți cuminți și să ascultați de cei de aici, da!

Paul:Sigur!

Petra:E clar,aici rămânem!

Adrian:Petra,doar o scurta perioada de timp !Nu știu cât dar sper cât de puțin!

Petra:Bine!Sa fie cum zici tu!Te iubesc!

Paul:Si eu!

Adrian:Si eu cel mai mult la egal pe amândoi!

Adrian Pintea în viziunea mea ca TatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum