#Cum spuneam în capitolul trecut,urma să plecăm cu tata pe afară.
Adrian:V-ați îmbrăcat?V-ați încălțat?
Paul:De îmbrăcat,ne-am îmbrăcat. Mai trebuie să ne punem teniși în picioare și mergem.
Adrian:Bine!#Ieșim din casă, coborâm scările, ca doar stăteam la 3 și ieșim și din Bloc .
Adrian:Azi ,m-am gândit să mergem cu autobuzul și tramvaiul și pe jos ,să nu folosesc mașina.
Paul:Serios?
Adrian:Da,foarte serios.
Petra:Ce tare.#Luăm la pas Cartierul Apărătorii Patriei și ajungem la cofetăria la care ne ducea tata când ne lua de la grădiniță.
Nu mai știu cum se numea pentru că s-a desființat după 2000 din păcate.
Ajungem și surpriza.Adrian:Sărut-mâna doamnă,văd că aveți un tort cu 2 etaje .Este de vânzare?
Vânzătoarea:Bună ziua,da ar fi de vânzare dar din păcate clientul care l-a comandat ,a spus că nu îl mai poate lua ,urma să îl decorez.
Vânzătoarea :Deci mai pe scurt ar fi de vânzare.
Adrian:Și cam cât ar fi?
Vânzătoarea:50 de lei !
Adrian:Uuu...așa puțin, îl i-au ,este pentru cei 2 pusti de acolo ,sunt copii mei și azi e ziua lor.
Vânzătoarea:Vai !Ce frumos ,să vă trăiască, câți ani fac și cum se numesc?
Adrian:Mulțumesc mult!Fac 5 ani amândoi deoarece sunt frați gemeni și se numesc PAUL MIHAI și PETRA ADRIANA.Vânzătoarea:Frumoase nume!
Vânzătoarea:Haideți că i-au tortul să îl decorez .
Adrian:Sigur!Aștept!#După un timp ,vine vânzătoarea înapoi cu un așa tort
Adrian:Wow!
Petra:Woow!
Paul:Wooow!
Petra:Ce frumos este, îmi place.
Paul:Și mie!
Adrian:LA MULȚI ANI COPII FRUMOȘI
Paul:Mulțumim!
Petra:Mulțumim mult!#După jumătate de oră, plecam de la cofetărie cu gura până la urechi de fericire .
Luăm metroul ca să ajungem mai repede la magazinul de muzica din sectorul 1.
O să vedeți imediat cum am ajuns acolo și de ce.Adrian:Am ajuns!
Petra:Unde?
Adrian:Aici!La magazinul de muzică!
Paul:🤔
Petra:🙁
Adrian :Ce?
Petra :Ce căutăm aici ?
Adrian:Păi ,am văzut că vă tentează chitara și vioara care o am .
Paul:Ups!Ne-a văzut!Am belit-o
Petra:Taci Paule!
Paul:Bine!
Adrian:Nu știu dacă vreodată ați călca pe urmele muzicii dar m-am gândit să vă fac cadou câte un instrument pentru fiecare din voi care vă place .
Petra:Pe bune ?
Adrian:Da,Petra!#Intrăm și rămânem muți la câte instrumente erau acolo .
Adrian:Deci?Ce vă tentează?
Paul:Pe mine o chitară
Petra:Pe mine niște tobe
Adrian:😵Tobe?
Adrian:Ești sigura Petra?
Petra:Aș fi super sigura dar aleg o orgă ,când v-a fi gata casa de la Buftea ,aia care sta în cărămizi , atunci îmi cumpăr niște tobe din bani mei ,pana atunci mă mulțumesc cu o orgă.
Adrian:OK...😅#Paul își alege chitara iar eu orga
Adrian:Cât costă totalul
Vânzătorul:1000 de lei
Adrian:Achit!
Vânzătorul:Ok!
Paul:Mulțumesc tata
Petra:Mersi fain ,tati
Adrian:Dau orice ,numai să vă văd pe voi în sănătoși și fericiți#Nu am mai plecat în Parcul Drumul Taberei căci eram în extaz de fericire după cadourile primite așa că am plecat acasă.
CITEȘTI
Adrian Pintea în viziunea mea ca Tată
Novela JuvenilÎn această poveste scrisă de mine datează ideea și cum mi-as fi imaginat eu viața dacă Adrian Pintea mi-ar fi fost tată și in realitate nu doar în poveste. Să începem! Ps:Pentru mine ca fan,Adrian Pintea rămâne cel mai bun actor . !!!Această poveste...