#Trec 5 luni de la întâlnirea bunicilor din partea mamei .
Și vine ziua de 9 Iunie 1990 .Da,ziua mea și a fratelui meu geamăn Paul,de naștere.Adrian:La mulți ani frumoși mei .Vă iubește tata.
Silvia:La mulți ani copii!
Petra:Mulțumim.#Dăduse Domnul și mama avea timp să mai stea și cu noi ,copii ei din când în când.
Adrian:Ce vă dorește sufletul de ziua voastră?
Paul:Nimic special,decât să mai stăm împreună ca o familie că văd,că în ultima vreme doar cu tata stăm sau cu Tataia și Mamaia si din când în când cu sora tatei ,Mama Mary din Germania(pe mătușa noastră o mai chema și Mary).Paul:Pe bune mama?Chiar nu mai când e ziua ta de naștere, ziua noastră de naștere, de nume ,ziua tatei de nume și ziua lui de naștere,plus ziua ta de nume.Doar atunci poți sta cu noi?
Silvia:Paul,dragul meu fiu ,din păcate meseria asta de arhitect necesită multă muncă.
Paul:Nu prea cred !O faci intenționat uneori dar chiar foarte intenționat.
Adrian:Paule,ce-i cu tine ?De ce te superi pe mama ta?
Paul:Nu e nimic cu mine ,tată, doar că ,cum tu ai timp de noi deși nu sunt întotdeauna sărbători sau zile libere și ea nu are timp de noi.Pe bune ,tati?Adrian:Hmm...aici nu prea știu ce să zic ,adică m-ai lăsat praf în cuvinte .
Silvia:Da bravo Adriane,nu știi ce să îi răspunzi băiatului?
Adrian:Dragă, dacă stau să mă gândesc ,pe tine ,te-a întrebat, nu pe mine.
Paul:Așa este ,tata are dreptate, de ce îl bagi pe el unde nu e corect?
Silvia:Știi ceva Paul,nu sunt eu în măsură să îți dau ție explicații cu treaba asta.#Și era evident că Paul începuse să 😭
Petra:Bravo mamă, măcar puteai să te abții puțin.
Silvia:Ai făcut 5 ani și ai gura cam mare ,nu crezi ?
Petra:Crezi ce vrei .Dar oricum ai uitat pe moment ce zi este astăzi. Mulțumim mult!
Silvia:...Și îl i-au pe Paul în camera să îl liniștesc.
După 10 minute vine tata în camera la noi .Adrian:Hei!Paul ,cum mai ești copile ?
Paul :Puțin mai bine ,mulțumesc!
Petra:S-a mai liniștit. Ea,unde este ?
Adrian:Ea,e mama ta,Petra .
Adrian:A plecat la firmă!
Petra:Eram sigură!
Adrian:Petra...
Petra:Mă rog!
Petra:Ai mai venit pentru ceva ,cumva ?
Adrian:Ah...Da ,să vă scot la un tort și un suc.Ce ziceți?
Paul:Sună interesant, eu mă bag .
Petra :Bună idee.
Adrian:Apoi mergem să vă luați ce cadou vreți și după în parcul vostru preferat .
Paul :Super.
Petra:Hai!
Adrian :Let's go!
Petra:Ai zis ceva?
Adrian:Aaa,nu ,nimic.
Petra:Bine!
CITEȘTI
Adrian Pintea în viziunea mea ca Tată
Ficțiune adolescențiÎn această poveste scrisă de mine datează ideea și cum mi-as fi imaginat eu viața dacă Adrian Pintea mi-ar fi fost tată și in realitate nu doar în poveste. Să începem! Ps:Pentru mine ca fan,Adrian Pintea rămâne cel mai bun actor . !!!Această poveste...