La scurt timp după ,termină și cu studenți orele și ne i-a pe noi în evidentă.
Adrian :Bun!Deci unde am rămas cu voi ?
Paul:Păi,urma să ne duci să vedem niște costume!
Adrian:Ah,da!Să mergem!
Adrian :Și ce fel de roluri aveți ?
Petra:Sincer,eu sunt o vrăjitoare bună care ajută oamenii și animalele să găsească drumul spre casă.
Adrian :Restul ?
Paul:Eu sunt un câine 😒
Toți :😂
Adrian:Nu râdeți mă,nu e frumos!
Toți :Bine!Ne cerem scuze!
Florina :Eu sunt o jupâneasă!
Miruna:Și eu tot o jupâneasă!
Andrei:Eu sunt un eunuc!
Iustin:Eu sunt un sultan!
Adrian :Hopa!Sultan!Iauzi!
Anda:Eu sunt soția sultanului!
Robert:Eu sunt rege!
Adrian :Bune roluri mai aveți!
Toți:😂
Adrian:Hai să trecem la treabă!
Petra:Ok!După ce ne găsiserăm costumele pentru serbare ,am vorbit cu directorul să le împrumute și după ce terminam să le aducem înapoi .
Zis si făcut așa s-a si întâmplat!
Însă mai trebuia să trecem de încă un lucru si anume să ii ajute tata pe Oaki ,Miruna ,Iustin și Robert să treacă de emoții .
Adrian :Haideți copii să vă explic cum stă treaba .Să zicem că eu sunt Învățătorul vostru și sunteți pe scena de la școală!
Miruna,Iustin,Robert,Oaki:Da!
Adrian :Așa!Si sunteți in repetiti!Stiti replicile ?
Miruna,Iustin ,Robert,Oaki:Așa și așa!
Adrian :I-a dați-mi mie foile și să vedem ce știți!
Adrian:Interesant ce aveți aici!Deci văd aici la foaia lui Oaki că,el se întâlnește ca și Eunuc cu sultanul!Deci ce este complicat aici pentru tine Oaki?
Andrei :Păi...unchiule Adrian ,când mă întâlnesc cu Iustin ,pardon cu sultanul ,ne uitam unul la altul și ne apucă rasul instant și atunci se duce totul de râpă!
Adrian:Am înțeles !Haideți atunci să faceți și un test cu mine !
Andrei și Iustin:Bine!Și se apucase tata să ii antreneze pe băieți încât până la urmă ,Iustin și Andrei nu au mai râs atunci când se întâlneau.Asta pentru că tata se uita serios la ei și asta i-a ajutat să își ducă până la bun sfârșit rolurile.
Adrian :Deci cum a fost?
Andrei:A fost mult mai bine decât cum am făcut la școală!Mulțumesc mult!
Iustin:Acum știm ce avem de făcut!Mulțumim Petra si Paul că ne-ati adus aici!Mulțumim unchiule Adrian!
Petra și Paul :Cu drag!
Adrian :Mi-a făcut plăcere!
Adrian :Cine este următorul sau următori ?
Miruna și Robert:Noi🖐🏼
Adrian :Haideți!Voi ce roluri aveți de executat?
Miruna:O jupâneasă ca și Florina!
Robert :Iar eu sunt un Rege!Eu și Iustin suntem din doua lumii diferite!
Adrian :Aha!Si voi 2 ce trebuie să faceți ?
Robert :Păi să facem dansul unor viitori căsătoriți!Asta pentru că eu și jupâneasa după ce ne cunoaștem și se leagă ceva între noi ,ne și căsătorim!
Adrian :Aa bun!Pai arătați-mi dansul cum îl știți voi și să vedem unde aveți probleme!După ce se urcă și Robert cu Miruna și tata pe scenă ,încep să repete și să repete și să repete iar după a 5a oară le iese dansul intr-un final iar ei sunt fericiți că deși tata nu a făcut prea multe la partea asta se pare că i-a ajutat mult!
Miruna:Mulțumim mult de tot ,nici nu știam dacă aveam să reușim!
Adrian:De ce să nu reușiți ?Doar sunteți copii și vă prindeți repede la pași!
Miruna :Da,dar de la emoții se pot întâmpla multe!
Adrian :Trebuie să vă concentrați pe treaba care o aveți de făcut fără să vă gândiți la emoții!
Miruna:Așa vom face!
Robert:Mulțumim pentru tot!
Adrian:Oricând!
Adrian:Restu?Aveți probleme și voi?
Petra,Paul,Florina,Anda:Nu!Noi ne descurcam deja!
Adrian:Oh,da!Ma bucur mult!
Adrian:Hai acum mergeți acasă că aveți teme sau vă așteaptă părinți !
Paul:Dar tu nu vii?
Adrian :Nu,băiatule!Mai stau pe aici vreo 2 ore după care plec la Teatru și apoi abia vin acasă!Maine sunt liber ,deci putem sta împreună!
Paul:Puteam să mă gândesc că vii iar târziu la fel ca și mama!
Adrian :Dar ,ce ,iar vine mama voastră târziu!
Paul:Da...are iar proiecte ce trebuie să le termine și ajunge târziu!In fine!
Adrian:Am înțeles!Sper să ajung mai devreme măcar eu acasă!
Paul:😮💨
Adrian:Hai nu fi supărat!Aveti ce sa mâncați acasă?
Petra:Nu prea dar ne-a invitat Robert la el!
Adrian:Aaa,da!Luați totuși de aici niște bani!
Paul și Petra:Mulțumim dar nu trebuia!
Adrian :Lasă!Să fie acolo!
Petra:Bine!
Toți:La revedere!
Adrian:La revedere ,copii!Să aveți grijă pe drum ,da?
Toți:Da!O să avem grijă!
Adrian:Bine!
CITEȘTI
Adrian Pintea în viziunea mea ca Tată
Novela JuvenilÎn această poveste scrisă de mine datează ideea și cum mi-as fi imaginat eu viața dacă Adrian Pintea mi-ar fi fost tată și in realitate nu doar în poveste. Să începem! Ps:Pentru mine ca fan,Adrian Pintea rămâne cel mai bun actor . !!!Această poveste...